http://www.kaleva.fi/plus/Virkkunen_pyyt%C3%A4%C3%A4_vasemmistolta_anteeksi_t%C3%B6r%C3%A4yttely%C3%A4%C3%A4n_780009+0ja kuitennii niin nätti....
eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa"
Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.02.09 - klo:00:13eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa" Parempi kakolainenki, ku demari... Auliskaa ei oo lähimainkaa niin paha, ku antaa täällä ymmärtää...
Seuraavaksi Talojussi, Eemeli ja Aulis pyytää MTK:lta ja kepulta anteeksi rumia kirjoituksiaan.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.02.09 - klo:00:13eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa" Ei ole ihme, että Kepun kannatus lähestyy 15% kun tuon sortin oksentelijat ovat täällä puolueen edus"miehiä"
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.02.09 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.02.09 - klo:00:13eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa" Ei ole ihme, että Kepun kannatus lähestyy 15% kun tuon sortin oksentelijat ovat täällä puolueen edus"miehiä" Voes aulliski opetella anteeksi pyytelemmään
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.02.09 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.02.09 - klo:00:13eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa" Ei ole ihme, että Kepun kannatus lähestyy 15% kun tuon sortin oksentelijat ovat täällä puolueen edus"miehiä" Oletteko te voimakolmikkolaiset sitten tyypillisiä kunnon Kokoomuslaisia. ETTE TODELLAKAAN.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 10.02.09 - klo:09:14Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.02.09 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.02.09 - klo:00:13eiköhän jokaisen kakolaisen tulisi ymmärtää sanoa että "anteeksi että olen olemassa" Ei ole ihme, että Kepun kannatus lähestyy 15% kun tuon sortin oksentelijat ovat täällä puolueen edus"miehiä" Oletteko te voimakolmikkolaiset sitten tyypillisiä kunnon Kokoomuslaisia. ETTE TODELLAKAAN.Olen täysin samaa mieltä Luomujussin kanssa. Kokoomuslaisia on aina pidetty sivistyneiden ihmisten puolueena.
Viimeksi muokattu: 10.02.09 - klo:12:43 kirjoittanut Luomujussi