Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pokka pitää  (Luettu 1201 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aatami Särkisalami

• Vieras
Vs: pokka pitää
...Joo Sauli ja Jenni Kustun ja Saksalaisen kanssa appeella  tukkisaaren tuntumassa..100 vuotias Kekkoslandia on otsikoissa...........

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
...Joo Sauli ja Jenni Kustun ja Saksalaisen kanssa appeella  tukkisaaren tuntumassa..100 vuotias Kekkoslandia on otsikoissa...........
muistas nyt niinistö kustuakin kehua hyvinkäyttäytyväksi, mehän muistamme että on juoruttu kuninkaan olevan perso nuorille neitokaisille....niinistöllä kulmat kurtistuu jos kustaa on aivan taputtelemassa jenniä olkapäälle ja lausumassa kohteliaisuuksia :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
ja ruodussa pysytään :) ;) :D ;D

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708242200348140_u0.shtml

Vapaaksi tuo täytyy päästää kun on noin hyvä käytös.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
"MTV:n tietolähteet luonnehtivat epäiltyä fiksuksi, kohteliaaksi ja asiallisesti käyttäytyväksi"

MTV:n kannattaisi sitten vaihtaa tietolähteitä................. Mun mielestäni heebo on ihan kaikkea muuta. En oo kyl tavannut.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"MTV:n tietolähteet luonnehtivat epäiltyä fiksuksi, kohteliaaksi ja asiallisesti käyttäytyväksi"

MTV:n kannattaisi sitten vaihtaa tietolähteitä................. Mun mielestäni heebo on ihan kaikkea muuta. En oo kyl tavannut.
Varo vaan - soot yhtäkkiä työtöön !

https://yle.fi/uutiset/3-9791371

” Turun isku ryöpsäytti vihapuheen valloilleen – pelkkä somessa tykkääminen ja jakaminen voi olla rikos

Valtakunnallinen poliisin vihapuhetutkintaryhmä perustettiin keväällä ehkäisemään ja tutkimaan netin vihapuhetta. Turun puukotusten jälkeen ryhmälle on tullut maltillisesti ilmoituksia. Selvitettävänä on muutama tapaus.”

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

kyllä tuossa mtv kaivaa ittelleen kuoppaa vaikeuttamalla juristien ja tuomarien tehtävää tuomita kyseinen hyväkäytöksinen nuorukainen syyntakeettomana  :o :o :o :o

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kyllä tuossa mtv kaivaa ittelleen kuoppaa vaikeuttamalla juristien ja tuomarien tehtävää tuomita kyseinen hyväkäytöksinen nuorukainen syyntakeettomana  :o :o :o :o

Onkohan Lakiverstas ottanut jo yhteyttä?

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Varo vaan - soot yhtäkkiä työtöön !

https://yle.fi/uutiset/3-9791371

” Turun isku ryöpsäytti vihapuheen valloilleen – pelkkä somessa tykkääminen ja jakaminen voi olla rikos

Valtakunnallinen poliisin vihapuhetutkintaryhmä perustettiin keväällä ehkäisemään ja tutkimaan netin vihapuhetta. Turun puukotusten jälkeen ryhmälle on tullut maltillisesti ilmoituksia. Selvitettävänä on muutama tapaus.”

Ei toi mun juttu ollut vihapuhetta vaan mielipide saamaani tietoon perustuen 😂😂

Mun mielestäni puukottaja ei ole fiksu eikä hyvätapainen. Vaan jotain ihan muuta.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.