Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.  (Luettu 2494 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 vai mitä, suvakit?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2358
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Ottaako nyt eteen?

"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Se olis ollut kova temppu, kun olisi ajanut vaikka Messin yli. Mää luulen, että olis tullu rättipäille äkkilähtö Barsselonasta.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Ottaako nyt eteen?

Averellia vit-uttaa   ; DD

 Mees syömään siitä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Se olis ollut kova temppu, kun olisi ajanut vaikka Messin yli. Mää luulen, että olis tullu rättipäille äkkilähtö Barsselonasta.

Toivottavasti rättipäille tulee äkkilähtö sinne paratiisiinsa. Allah odottaa ja ne 76 tms. neitsyttä hamoset hampahissa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2358
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Ottaako nyt eteen?

Averellia vit-uttaa   ; DD

 Mees syömään siitä.

Mua vituttaa kaikki terroristit, oli ne sit uusnatseja tai ääri-islamisteja.
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Me lyötiin tästä vetoa porukalla, siis siitä että puuhisparka saa exoduksen ja erektion todella nopeasti ja tulee maatalousasioita käsittelevälle keskustelupalstalle nanosekunnissa tuon uutisen jälkeen runkkimaan ja ruiskimaan.

Kas, monikaan meistä veikanneista ei arvannut että noin nopeesti puuhis tulis...

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Oletteko huomanneet kuinka media on muuttanut uutisointia vaikka tekijät ovat musuja sitä ei mainita  vain terroristi mainitaan ,on kierää peliä juu.
Suvakkien tyhmyys on ääretön !

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8448
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Outoa, että tätä pidetään ihan normaalina toimena. Jos perus mekkamasa yrittäisi ajella tuossa pihassa mun yli päivästä toiseen, niin kyllä mä sen valaisin petoniin.

Niin tai onhan tuo aika häijysti sanottu. Tuollainen orgaaninen aines petonissa ei ole hyväksi sen lujuudelle.


Yksinkertaista: Mikään euroopan valtio ei enää päästä muslimeja maahan. Jo oleskelevat (hilluvat) lähetetään venäjän kautta muslimiaan. Siksi venäjän kautta, että iso maa, isot muuttujat.

Kielletään islam.



Ja kas, terroristit terroroivat keskenään ja näin loppuu koko kamelikansan taru. Ihan itsestään ja suvaitulla tavalla.


Sitten minä käyn pumppaamassa kaikki öljyt 200 l tynnyreihin ja äkeeseen saa laittaa lisää piikkejä ja isompi puhallin veturiin ja ei polttoainekulut haittaa...

On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12179
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Oletteko huomanneet kuinka media on muuttanut uutisointia vaikka tekijät ovat musuja sitä ei mainita  vain terroristi mainitaan ,on kierää peliä juu.
Suvakkien tyhmyys on ääretön !

Aika selkeästi puhutaan jihadismista. Kuvaa ja nimeäkin löytyy. Kuvan marokkolaishemmolta on henkilöpaperit kadonneet. https://www.theguardian.com/world/2017/aug/17/driss-oukabir-barcelona-attack-suspect-domestic-abuse

Jopomies

  • Vieras
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Kaikki musulmaanit, siis ihan kaikki, myös ne mukamas rauhaa rakastavat, pitäis ajaa pois euroopasta, perkele.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Mutta kun..... 
Esim meitin päättäjät ei pääse korkeasti palkattuihin EU virkoihin jos on väärää mieltä. Mikähän palkintovirka tälläkin alla olevalle on varattu ?

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8448
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.
Mutta kun..... 
Esim meitin päättäjät ei pääse korkeasti palkattuihin EU virkoihin jos on väärää mieltä. Mikähän palkintovirka tälläkin alla olevalle on varattu ?



Hei, pieni osa käytännössä juurikin noista matuilijoista hillumisella, rikoksilla ja edelleen ukkoja tänne organisoimalla, tienaa tällä. Ei mulla muuta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12179
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ihanaa etnistä värinää Barcelonassa.

Hei, pieni osa käytännössä juurikin noista matuilijoista hillumisella, rikoksilla ja edelleen ukkoja tänne organisoimalla, tienaa tällä. Ei mulla muuta.

Mää tarkoitin poliittista eliittiä, stubi, käteinen, orpo ja tämä sanni tyttönen.
   cría cuervos y te sacarán los ojos