Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Esimerkki ihanasta monikulttuurisuudesta  (Luettu 1090 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005302922.html

Naiskaksikko tunkeutui kouluun Turussa: opettajaa lyötiin, alakouluikäistä poikaa pahoinpideltiin ja uhattiin sormien katkomisella.

-Meitä eivät koske Suomen lait, me voimme tehdä mitä vain, käräjäoikeuden papereissa kerrotaan naisten sanoneen pojalle.

Monikulttuurisuus on ihana asia.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Aatami Särkisalami

• Vieras
Vs: Esimerkki ihanasta monikulttuurisuudesta
..olisi saanuta laittaa ne sinne uraliin päin puttiinin rengeiksi piioiksi...maassa maan tavoin..hengen vaarallinen johtokunta...vennamolaisuus persu politiikka..kai jotakin saa aikaankin jonkin sortin..rötösherra hommaa.. kuin sähkölinjojen  satojen tuhansien voltit...johtavat jonnekkin...

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jep
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Mitenkähän jos kantikset olis käyneet luokasa riehumassa ? Oisko oltu 2 vuotta hyshys ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
EIpä näistä saa yhteiskunnassamme puhua...suojaväri nääs.

Onneksi on ns. Vaihtoehtomedia. Ei tarvitse uskoa valemedian suoltamaan paskaan ja ongelmien hyssyttelyyn🙂