ponsse pistää 160 ukkoa vähemmäksi, einarin pussista pohja näkyy ??
Samaa tekavät ku muutki virmat. Siivotaan laiskat, juopot ja poissaolotilastot laman nimissä ja saadaan parempaa tulosta!
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 03.02.09 - klo:20:56Samaa tekavät ku muutki virmat. Siivotaan laiskat, juopot ja poissaolotilastot laman nimissä ja saadaan parempaa tulosta!Koska Aulis mahtaa saada kenk..........
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 03.02.09 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 03.02.09 - klo:20:56Samaa tekavät ku muutki virmat. Siivotaan laiskat, juopot ja poissaolotilastot laman nimissä ja saadaan parempaa tulosta!Koska Aulis mahtaa saada kenk.......... toivotaan et pian ettei työnteko häiritse agroon kirjoittelua
Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.02.09 - klo:21:04Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 03.02.09 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 03.02.09 - klo:20:56Samaa tekavät ku muutki virmat. Siivotaan laiskat, juopot ja poissaolotilastot laman nimissä ja saadaan parempaa tulosta!Koska Aulis mahtaa saada kenk.......... toivotaan et pian ettei työnteko häiritse agroon kirjoittelua ...ja mä toivon et sun päähäs putoo kuuma kivi... kuuden kilon painoinen...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 03.02.09 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.02.09 - klo:21:04Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 03.02.09 - klo:21:01Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 03.02.09 - klo:20:56Samaa tekavät ku muutki virmat. Siivotaan laiskat, juopot ja poissaolotilastot laman nimissä ja saadaan parempaa tulosta!Koska Aulis mahtaa saada kenk.......... toivotaan et pian ettei työnteko häiritse agroon kirjoittelua ...ja mä toivon et sun päähäs putoo kuuma kivi... kuuden kilon painoinen... asiahan ei tietenkään mulle kuulu mutta mitä seksuaalista merkitystä on sillä onko kivi kuuma vaiko kylmä ?