Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onks tietoo mymmyn valinnasta?  (Luettu 1414 kertaa)

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Makee tilanne Hänellä, kun saa valita vastuullisista ja kurkunleikkaajista?.
Asiahan ei mulle muuten kuulu.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Makee tilanne Hänellä, kun saa valita vastuullisista ja kurkunleikkaajista?.
Asiahan ei mulle muuten kuulu.
Eipä ole kertomassa . Raju toi Persujen puoluekokous . Poliisia olis tar***** kuulemma .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Onko se ollut niin raju kun tämä rovaniemen mies sanoo? Jotenkin tuntuu kummalta ettei kukaan toimittaja ole raportoinut mitään. Luulisi meinaan että olisi melkoiset otsikot jos näin olisi. Tiedä häntä sitten.
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Olinhan minä siellä äänestämässä Jussia.Jos ei olis ollut ehdolla,niin en olis mennyt ollenkaan. Ne terhon vaaliämpärit ja pinssit oli ihan turhaa.Jussi ei itse kampanjoinut ollenkaan,koska tiesi,että hällä on kannatusta. Timo oli ku siilin syönyt ja kaikki ministerit.Oli hauskaa olla paikalla.

tuulispää

  • Vieras
Vs: Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Olinhan minä siellä äänestämässä Jussia.Jos ei olis ollut ehdolla,niin en olis mennyt ollenkaan. Ne terhon vaaliämpärit ja pinssit oli ihan turhaa.Jussi ei itse kampanjoinut ollenkaan,koska tiesi,että hällä on kannatusta. Timo oli ku siilin syönyt ja kaikki ministerit.Oli hauskaa olla paikalla.

Mymmykö siellä niitä käsimerkkejä teki?  :-D

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Onks tietoo mymmyn valinnasta?
Olinhan minä siellä äänestämässä Jussia.Jos ei olis ollut ehdolla,niin en olis mennyt ollenkaan. Ne terhon vaaliämpärit ja pinssit oli ihan turhaa.Jussi ei itse kampanjoinut ollenkaan,koska tiesi,että hällä on kannatusta. Timo oli ku siilin syönyt ja kaikki ministerit.Oli hauskaa olla paikalla.

Saat kyllä minulta peukun ylös tuosta halliksen äänestämisestä, vaikka minulle onkin suht yhdentekevää kuka siellä persuksissa puhetta johtaa. Ainakin tämä jälkipyykki on ollut värikästä seurattavaa ja paavinuskoisen soinin kiemurtelu on erityisen viihdyttävää seurattavaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's