Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hinta ratkaiseen  (Luettu 10957 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Hinta ratkaiseen
Kertokaas nyt miten tuolla taksoituksella voipi vielä rikastua, vai perustuukos enemmänkin laskutuksen kerrannaisiin ??? ku olen kuullut että muinoin laskutti eräs ahkera urakoittija enemmä ku 24h vuorokaudes ku oli kunnan, tvh:n ja tiekuntien töissä valkosen aikaa päivästä

Jaa rikastua! Eihän työtä tekemällä rikastu, hyvä jos tulee toimeen ja saa laskut ja velat maksettua. Eikös se ole niin, että rikastua voi voittamalla lotossa, perimällä tai naimalla? Mä oon kyl duunarin poika, joten hittoako mä näistä tiedän kun en oo rahaa koskaan nähnytkään. Enkä saanu rahaa enkä muutakaan mammonaa naimisiin mennessäni, mut elämän rikkautta mulla on!

Esimerkin mukaan laskuttamalla (>24h/vrk) kuolee nuorena, kuten se vanhan vitsin lakimies. En sitten tiedä millaisia sopimuksia te muut olette tehneet, mut mul on kyl se käsitys, et vaikka kuinka hyvän sopimuksen tekis suntion kans, niin mukkaans ei täältä maan päältä saa mittään. Lähti sitten kumpaan suuntaan hyvänsä!

Noista hinnoita muuten vielä ku joku vertas putkimieheen...entinen työtuttu tekee omaan lukuunsa päätöiden ohella sähkötöitä. Yksin on hommissa, varastoa ei juur ollenkaan eli kiinteät kulut pienet. Veloitus 36 €/tunti + alv. Ja töitä enemmän kuin ehtii tehdä. Himmaili jo välillä hommista, kun huomas, et maailmas on muutakin ku raha! Tietysti ku sai sitä tarpeex!
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Hinta ratkaiseen
Sille pitäisi myydä traktori niin taksa tippuisi puoleen
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Hinta ratkaiseen

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238
Vs: Hinta ratkaiseen
Hinnat ei ota vaan nousua ;D ;D ;D ;D  HUOM traktori ja metsäkärry 25,20  0/alv 2008 http://www.kempele.fi/dynastia/kokous/2007402-6.HTM

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Hinta ratkaiseen
Hinnat ei ota vaan nousua ;D ;D ;D ;D  HUOM traktori ja metsäkärry 25,20  0/alv 2008 http://www.kempele.fi/dynastia/kokous/2007402-6.HTM

Onhan toi hyvä palkka jos isän koneilla ja polttoaineella ajetaan ;)