Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ylituotanto romahdutti häkkimunien hinnan  (Luettu 6480 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Menevätkö nyt ulos, laskevat housut alas ja alkavat huutamaan, kriisi, kriisi, kriisi, kriisi ja odottavat jotta joku muu kantaa vastuun ja maksaa korvauksen.

Vai joutuvatko ihan itse vähentämään tuotantoa ja myymään halvemmalla.

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ylituotanto romahdutti häkkimunien hinnan

Niii'i, häkkikanalat bulkkituotantoa, onko jonkinlainen siirtymäaika menossa ja kohta ovat kiellettyjä, mitenkäs vapaat ja muut vaihtoehtotipulat on pärjännyt, kuluttaja on kuningas.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Näitä urakoiden kusettajia on joka alalla,pitäs muistaa mikä on se ahneen loppu.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Muinoin kananpito oli helppoa, tuotantokaudella kuolleet pestiin painepesurilla häkkien läpi maahan 😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Ylituotannosta huutaa sektori kuorossa missä itse tuotetaan 4 vuodessa tavaraa sen verran että joka viides vuosi voisi olla täysi kato!

Viimeksi muokattu: 15.05.17 - klo:04:02 kirjoittanut webmaster2L

Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

ilkka

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta eivät huuda valtiota eivät edes pääministeriä apuun maatalousministeristä puhumattakaan.

Toteavat vain lehtijutussa tilanteen olevan pitkässä juoksussa mahdoton.

navettapiika

• Vieras
Mutta eivät huuda valtiota eivät edes pääministeriä apuun maatalousministeristä puhumattakaan.

Mitenkähän arvelet tuon tuotantotauon sopivan maidontuotantoon? Näinhän munantuottajat tekevät, homma tauolle ja taas kohta uudestaan..

ilkka

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Huonosti.

Koska maidolle maksetaan tuotettuihin litroihin perustuvaa tukea.

Ja kun maitoauto hakee kaiken tuotetun maidon.

Jos tuotantomäärään perustuva tukea ei olisi, joutuis miettimään maidontuotannon taloudelliset perusteet uusiksi.

Villevallaton

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
aaaarrggh!   nyt sitten taas syöpyi ikiajaksi verkkokalvoille kuva jossa veetieemeli pihalla housut nilkoissa huutaen kriisi... saa pyyhkiä!

Ainahan nuo eetiveemelit tuntuuvat olevan ruikulla, joko päästä tai toisesta...
VeetiEemeli on ehkä kuvitellut sisäistäneensä naisten konstin, millä pääsee pitkälle, nimittäin käyttämällä oikein sekä ylä-että alapäätään. VeetiEemelillä se vain tarkoittaa paskan suoltamista molemmista päistä, eli olisi vielä hiukan tuo sisäistäminen kesken.
Koska on maksettu kriisirahaa viljanviljeliöille,kananmunantuottajille,lampureille tai sikatilallisille.ei koskaan.minä minä minä,maito maito maito.pthyi.hävetkää

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitenkähän arvelet tuon tuotantotauon sopivan maidontuotantoon? Näinhän munantuottajat tekevät, homma tauolle ja taas kohta uudestaan..

Katsos kun markkinataloudessa joko tuotetaan halvemmalla tai lopetetaan.
Mutta ryhmä joka luulee olevansa Jumalan valittu alkaa kiljua kriisi, kriisi ja odottaa että joku muu kantaa vastuun ja maksaa.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
aaaarrggh!   nyt sitten taas syöpyi ikiajaksi verkkokalvoille kuva jossa veetieemeli pihalla housut nilkoissa huutaen kriisi... saa pyyhkiä!

VeetiEemeli on ehkä kuvitellut sisäistäneensä naisten konstin, millä pääsee pitkälle, nimittäin käyttämällä oikein sekä ylä-että alapäätään. VeetiEemelillä se vain tarkoittaa paskan suoltamista molemmista päistä, eli olisi vielä hiukan tuo sisäistäminen kesken.
Koska on maksettu kriisirahaa viljanviljeliöille,kananmunantuottajille,lampureille tai sikatilallisille.ei koskaan.minä minä minä,maito maito maito.pthyi.hävetkää

Eikö? Entäs nämä lhp ja muut viritykset? Parhaimillaan 50% pelloista sai olla täydellä tuella pois viljantuotanosta.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Eikö? Entäs nämä lhp ja muut viritykset? Parhaimillaan 50% pelloista sai olla täydellä tuella pois viljantuotanosta.

Parhaimmillaan kyllä. Enää ei.

-SS-

navettapiika

• Vieras

Parhaimmillaan kyllä. Enää ei.

-SS-
Ja kun vielä tulee tällaista jobin-postia niin kyllähän se ketuttaa.. http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/valvontojen-karu-tulos-ymp%C3%A4rist%C3%B6korvausta-leikattu-roimasti-virheiden-takia-1.188382

Suuri Ajattelija

• Vieras

Ja kun vielä tulee tällaista jobin-postia niin kyllähän se ketuttaa.. http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/valvontojen-karu-tulos-ymp%C3%A4rist%C3%B6korvausta-leikattu-roimasti-virheiden-takia-1.188382
Taas etelää sorsitaan, meinaan kohdentamisalueen ulkopuolella ympäristökorvausehdot ovat niin heikot, ettei sitä kannata hakea.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lidlistä saa vain vapaan kanan munia. Se romahdutti virikehäkkikananmunan hinnan. 😁😀