Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.  (Luettu 8113 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26185
  • vastustan
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Mietitäänpä muuten pohjoismaiden historian pahimpia terrori-iskuja.

Tulee mieleen yksi norjalainen natsi, sekä kantasuomalaisten ei uskonnollisten idioottien kouluammuskeluja. Ja kuitenkin pohjolassa on myös paljon muslimeja.
täällähän muslimeille on tähän asti annettu kaikki mitä on keksineet pyytää ja aika paljon enemmänkin :) ;) :D ;D

Siis täällä kuka tahansa saa laiskotella jos työt ei nappaa, uskontoon ja ihonväriin katsomatta. :)  Se on tasa-arvoa, ei muslimien paapomista.

Jos systeemi muuttuisi sellaiseksi että kaikki joutuu töihin, paitsi muslimit, niin se olisi eri asia.
kyllähän muslimit taitaa syödä paremmin kuin vanhuksemme, asuntokin voi olla edullisempi, tarvisrahhookin voi tulla enempi, ehkä bussi ja taksikyytiä, tuskin jomottavaa hammastakaan tarttee viikkotolkulla kärsiä vaan aika yksityiselle järjestyy ihan kohtuullisen ajan kuluessa jne jne jne  :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Olin tänään pitkästä aikaa seuraamassa partioparaatia kun omat pojat olivat ensimmäistä kertaa marssimassa (aika huonosti, täytyy myöntää).

Tuomiokirkon edessä, aika huonoa juhlapuhetta kuunnellessa mieleen tuli miten olin siellä itse partiopaidassa reilu 20 vuotta sitten. Adolf Ehrnrooth, silloin jo yli 90 vuotias, aloitti puheensa "Parrrrtiolaiset, teissä on Suomen tulevaisuus". Se oli hieno puhe, mieheltä joka oli nationalisti, ja EU:n ja vapauden kannattaja.


Varmaan häntäkin hävettäsi katsella millaisia pelkurimaisia valittajia monista suomalaisista on tullut. Onneksi ei kaikista.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26185
  • vastustan
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Olin tänään pitkästä aikaa seuraamassa partioparaatia kun omat pojat olivat ensimmäistä kertaa marssimassa (aika huonosti, täytyy myöntää).

Tuomiokirkon edessä, aika huonoa juhlapuhetta kuunnellessa mieleen tuli miten olin siellä itse partiopaidassa reilu 20 vuotta sitten. Adolf Ehrnrooth, silloin jo yli 90 vuotias, aloitti puheensa "Parrrrtiolaiset, teissä on Suomen tulevaisuus". Se oli hieno puhe, mieheltä joka oli nationalisti, ja EU:n ja vapauden kannattaja.


Varmaan häntäkin hävettäsi katsella millaisia pelkurimaisia valittajia monista suomalaisista on tullut. Onneksi ei kaikista.
eikös siitä ihan vasta julkaistu tutkimus kuinka valkoinen nainen  pelkää pääkaupungissamme... meeppäs vauvapalstalle veetin seuraksi esittämään ajatuksiasi :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Olin tänään pitkästä aikaa seuraamassa partioparaatia kun omat pojat olivat ensimmäistä kertaa marssimassa (aika huonosti, täytyy myöntää).

Tuomiokirkon edessä, aika huonoa juhlapuhetta kuunnellessa mieleen tuli miten olin siellä itse partiopaidassa reilu 20 vuotta sitten. Adolf Ehrnrooth, silloin jo yli 90 vuotias, aloitti puheensa "Parrrrtiolaiset, teissä on Suomen tulevaisuus". Se oli hieno puhe, mieheltä joka oli nationalisti, ja EU:n ja vapauden kannattaja.


Varmaan häntäkin hävettäsi katsella millaisia pelkurimaisia valittajia monista suomalaisista on tullut. Onneksi ei kaikista.
eikös siitä ihan vasta julkaistu tutkimus kuinka valkoinen nainen  pelkää pääkaupungissamme... meeppäs vauvapalstalle veetin seuraksi esittämään ajatuksiasi :) ;) :D ;D

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000099611.html?nomobile=4

Kymmenen vuotta sitten tilanne oli paljon huonompi kuin nykyään.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/368385-tuliko-yllatyksena-nain-korkealle-helsingin-turvallisuus-arvostetaan-maailmalla

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005176195.html


Itse voisit mennä elämään vaihtoehto-todellisuuteesi Homma-palstoille.

Viimeksi muokattu: 07.05.17 - klo:23:25 kirjoittanut antti-x

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26185
  • vastustan
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Olin tänään pitkästä aikaa seuraamassa partioparaatia kun omat pojat olivat ensimmäistä kertaa marssimassa (aika huonosti, täytyy myöntää).

Tuomiokirkon edessä, aika huonoa juhlapuhetta kuunnellessa mieleen tuli miten olin siellä itse partiopaidassa reilu 20 vuotta sitten. Adolf Ehrnrooth, silloin jo yli 90 vuotias, aloitti puheensa "Parrrrtiolaiset, teissä on Suomen tulevaisuus". Se oli hieno puhe, mieheltä joka oli nationalisti, ja EU:n ja vapauden kannattaja.


Varmaan häntäkin hävettäsi katsella millaisia pelkurimaisia valittajia monista suomalaisista on tullut. Onneksi ei kaikista.
eikös siitä ihan vasta julkaistu tutkimus kuinka valkoinen nainen  pelkää pääkaupungissamme... meeppäs vauvapalstalle veetin seuraksi esittämään ajatuksiasi :) ;) :D ;D

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000099611.html?nomobile=4

Kymmenen vuotta sitten tilanne oli paljon huonompi kuin nykyään.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/368385-tuliko-yllatyksena-nain-korkealle-helsingin-turvallisuus-arvostetaan-maailmalla

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005176195.html


Itse voisit mennä elämään vaihtoehto-todellisuuteesi Homma-palstoille.
jaa, empä ole mikään fanaatikko eikä asia oikeastaan meitä maalaisia taida koskettaa, mutta ehkä jälkikasvu joutuu tai saa elää sitten minikulttuurisemmassa ympäristössä.

miten muuten ruotsin tilanteen koet, onko kaupunkien viihtyvyys ja turvallisuus siellä lisääntynyt vaiko vähentynyt runsaan maahanmuuton myötä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8712
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Kuuntelin tos päivällä peltotöissä pari pätkää ruotsalaista realismia.

https://soundcloud.com/radio-realism
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.

jaa, empä ole mikään fanaatikko eikä asia oikeastaan meitä maalaisia taida koskettaa, mutta ehkä jälkikasvu joutuu tai saa elää sitten minikulttuurisemmassa ympäristössä.

miten muuten ruotsin tilanteen koet, onko kaupunkien viihtyvyys ja turvallisuus siellä lisääntynyt vaiko vähentynyt runsaan maahanmuuton myötä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Se mitä olen ruotsissa lähivuosina käynyt (lähinnä Malmön suunnalla) , niin en ole havainnut muutosta, toki lähiöt yms. voivat olla asia erikseen.

Toisaalta en minäkään pidä pakolaisuutta hyvänä juttuna kellekään. Se luo konflikteja eikä tuo lisäarvoa jota järkevä työperäinen maahanmuutto tuo. Minun mielestäni niiden joilla on rahaa ja mahdollisuuksia, pitäisi käyttää se raha pakolaisten vastaanoton sijasta siihen, että ne idiootit jotka jossain sotivat ja/tai sortavat, pakotettaisiin lopettamaan sellainen perseily. Niin ettei tulisi niitä pakolaisia.

Se että saataisiin tyhmä "rajat kiinni-"natsi presidentiksi, tuskin auttaisi juuri ketään. Paitsi ehkä muita tyhmiä natseja.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8712
  • Don't dream your life, live your dreams.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Partio on nykyjään suvakkitouhuilua jossa opastellaan repunkantajaksi herraskansalle.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Mietitäänpä muuten pohjoismaiden historian pahimpia terrori-iskuja.

Tulee mieleen yksi norjalainen natsi, sekä kantasuomalaisten ei uskonnollisten idioottien kouluammuskeluja. Ja kuitenkin pohjolassa on myös paljon muslimeja.

onneksi pohjolassa ei ole paljoa muslimeja, vaikka toisin väität. Eurooppa sinällään on kusessa noiden terroristien kanssa. pohjola tuleejälkijunassa tässäkin asiassa, onneksi.

Miksi tänne pitäisi rahdata enemmän noita hulluja partavauvoja, jos täällä on hulluja jo omastakin takaa?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Mietitäänpä muuten pohjoismaiden historian pahimpia terrori-iskuja.

Tulee mieleen yksi norjalainen natsi, sekä kantasuomalaisten ei uskonnollisten idioottien kouluammuskeluja. Ja kuitenkin pohjolassa on myös paljon muslimeja.
täällähän muslimeille on tähän asti annettu kaikki mitä on keksineet pyytää ja aika paljon enemmänkin :) ;) :D ;D

Siis täällä kuka tahansa saa laiskotella jos työt ei nappaa, uskontoon ja ihonväriin katsomatta. :)  Se on tasa-arvoa, ei muslimien paapomista.

Jos systeemi muuttuisi sellaiseksi että kaikki joutuu töihin, paitsi muslimit, niin se olisi eri asia.

Niin, sosiaaliturvamme on huono ja laiskuuteen kannattava. rahat ei riitä maahantunkeutujoiden elättämiseen. Tulijoita kyllä olisi...😅
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.


Toisaalta en minäkään pidä pakolaisuutta hyvänä juttuna kellekään. Se luo konflikteja eikä tuo lisäarvoa jota järkevä työperäinen maahanmuutto tuo. Minun mielestäni niiden joilla on rahaa ja mahdollisuuksia, pitäisi käyttää se raha pakolaisten vastaanoton sijasta siihen, että ne idiootit jotka jossain sotivat ja/tai sortavat, pakotettaisiin lopettamaan sellainen perseily. Niin ettei tulisi niitä pakolaisia..
[/quote]

   Mutta,,Hei, me tienataan tällä--

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.


Toisaalta en minäkään pidä pakolaisuutta hyvänä juttuna kellekään. Se luo konflikteja eikä tuo lisäarvoa jota järkevä työperäinen maahanmuutto tuo. Minun mielestäni niiden joilla on rahaa ja mahdollisuuksia, pitäisi käyttää se raha pakolaisten vastaanoton sijasta siihen, että ne idiootit jotka jossain sotivat ja/tai sortavat, pakotettaisiin lopettamaan sellainen perseily. Niin ettei tulisi niitä pakolaisia..

   Mutta,,Hei, me tienataan tällä--
[/quote]

No nää jugoslavian pakolaiset kotoutuneet hyvin. Eivät suuremmin ole syyllistyneet rikoksiin, mitä nyt se yksi hullu kosovolainen tappo siellä S-kaupasa.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Olin tänään pitkästä aikaa seuraamassa partioparaatia kun omat pojat olivat ensimmäistä kertaa marssimassa (aika huonosti, täytyy myöntää).

Tuomiokirkon edessä, aika huonoa juhlapuhetta kuunnellessa mieleen tuli miten olin siellä itse partiopaidassa reilu 20 vuotta sitten. Adolf Ehrnrooth, silloin jo yli 90 vuotias, aloitti puheensa "Parrrrtiolaiset, teissä on Suomen tulevaisuus". Se oli hieno puhe, mieheltä joka oli nationalisti, ja EU:n ja vapauden kannattaja.


Varmaan häntäkin hävettäsi katsella millaisia pelkurimaisia valittajia monista suomalaisista on tullut. Onneksi ei kaikista.

  Itseäni aina vähän tympi kun tuo Aatu oli aina itsenäisyyspäivänä änkkäämässä telkussa, sillä suvulla oli paljon enemmän puolustettavaa kuin monella nuorella jotka antoivat henkensäkin nyt menetetyn itsenäisyyden puolesta..

 Meit valhein ruokkii tyrannit..

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ranskalaiset valitsivat tuhon tien.
Macronin voitto oli voitto länsimaiselle demokratialle, ja tappio Putinin liittolaisille. Venäjän vaikutusyritykset menevät jo niin härskeiksi, että toimivat itseään vastaan.  :)

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705072200123933_ul.shtml

On kuulemma EU liittovaltioksi muuttamisen kannalla, suomella ei siihen menon jälkeen olisi paljon päätettävää.

Tosin Ranskan presidentillä ei ole lainsäädäntä valtaa ei siis oikeasti päättää asioista, paitsi jos on takana oma parlamentissa enemmistössä oleva puolue ja näinhän ei ole ainakaan vielä.

”  Se, mitä Macron pystyy tekemään, riippuu hyvin pitkälti tulevista alahuoneen vaaleista, jotka pidetään ensi kuussa. Jos hän ei saa enemmistöä, hän on aika heikossa asemassa, Kauppi kertoo.

 Nyt kun Macron on valittu, Ranska ei ainakaan lähde pois Euroopan unionista. , Kauppi kommentoi.

Miettinen arvelee, että Macron pyrkii luomaan voimakkaampia mekanismeja, joilla valtioiden välisiä taloudellisia eroja pyritään tasaamaan. = lisää tukea itäeurooppaan

 En kuitenkaan haluaisi ottaa kantaa siihen, onko Ranskan vai Saksan malli Suomelle parempi. Se riippuu hyvin pitkälti siitä, mitä me ylipäätään haluamme ja kuinka paljon olemme valmiita jakamaan yhteisvastuuta muiden Euroopan maiden kanssa, Miettinen sanoo. ”

Tuo putleri alkaa olla jo joka paikan mörkö jolla yksinkertaisimpia pelotellaan – kohta varmaan kerrotaan sillä olevan sovellus jolla se hypnotisoi äänestäjiä äänestämään mieleistään ehdokasta – ennen lapsia peloteltiin ” näkillä ”   
   cría cuervos y te sacarán los ojos