...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((
Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:20:54...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((Pikkuleijonia ei ole viina vielä ehtinyt pilata.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:20:54...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((Pikkuleijonia ei ole viina vielä ehtinyt pilata. No sepä! Toivottavasti eivät ota oppia!
Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:20:54...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((Pikkuleijonia ei ole viina vielä ehtinyt pilata. No sepä! Toivottavasti eivät ota oppia!Ne urheiluseurat eivät todellakaan taida olla mitään raittiusseuroja.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:28Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:20:54...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((Pikkuleijonia ei ole viina vielä ehtinyt pilata. No sepä! Toivottavasti eivät ota oppia!Ne urheiluseurat eivät todellakaan taida olla mitään raittiusseuroja. Se pissa taitaa nousta päähän vasta vähän myöhemmällä iällä ? Opetetaanko urheiluseuroissa palkitsemaan hyvä tulos viinapullolla Epäilenpä tuota...?
Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:28Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 23.04.17 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: tuulispää - 23.04.17 - klo:20:54...nostavat meidän kansallistuntoa...pelaavat nääs paraikaa kullasta. :-D Ukot eivät nykyjoukkueella siihen pysty, tuottavat maallemme pelkkää häpeää.Ala-Pertti se aina seuras mun kaa kiekkoa, yms... :-((Pikkuleijonia ei ole viina vielä ehtinyt pilata. No sepä! Toivottavasti eivät ota oppia!Ne urheiluseurat eivät todellakaan taida olla mitään raittiusseuroja. Se pissa taitaa nousta päähän vasta vähän myöhemmällä iällä ? Opetetaanko urheiluseuroissa palkitsemaan hyvä tulos viinapullolla Epäilenpä tuota...? Minulle kertoi eräs äiti, jonka kaksi poikaa olivat menestyviä urheilijoita, toinen useita vuosia maajoukkueessa, että oli tyytyväinen kun pojilla oli hyvät harrastukset ja olivat poissa kadulta. Myöhemmin äiti oli ollut kauhuissaan, kun pojat kertoivat niistä kilpailumatkoista. Ei kuulemma todellakaan olleet mitään raittiusseran matkoja.
Viimeksi muokattu: 23.04.17 - klo:22:38 kirjoittanut Sepeteus
Pikkuleijonat taistelee kul lista. Näinkös tuulia kirjootti? 😀http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201704232200107984_jk.shtml
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 23.04.17 - klo:22:36Pikkuleijonat taistelee kul lista. Näinkös tuulia kirjootti? 😀http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201704232200107984_jk.shtmlNo ei hoppeekaan oo häppee.
Panimoliittohan se noitakin sponsoroi. Olut ja kiekko, ikuisesti yhdessä.