Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Määrä korreloi useimmiten negatiivisesti sisällön kanssa  (Luettu 4703 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Konekirjotuskurssin käynnistä yli 40 vuotta.
Ja sinne jäi myös taidot.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Rekisteröitynyt: 25.01.08 - klo:15:22

Viestejä: 47178 (14,163 viestiä per päivä)

Aloitettuja aiheita yhteensä:1323 aihetta


Mulla on muuten tän sivuston miljoonas viesti, vähän vaati työtä että sain prinikan, joutu päivystää koko päivän, emoheikki meinas sen viedä...

Kantola tuuttas vietetyssä ajassa ohi jo ajat sitten, olen siinä vasta kakkosena, 229 päivää, 16 tuntia ja 38 minuuttia.

Kantolaa ei saa enää kiinni, 417 päivää, 13 tuntia ja 24 minuuttia.

Entäs jos laskee yhteen kaikki "aputoiminimet" ?   ;D


Kollosen ahistuksen tasolle ei täällä moni pääse... siinä on suht ongelmainen heppu.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Totta puhut, suomalaisen kuuluu olla hiljaa ja puristaa sitä nyrkkiä vain taskussa.. ja lopulta kiikkua ladon takana narun jatkona. Tuomitaan ne, jotka saavat suunsa auki ja taputella selkään sitä hiljaista jöröä, joka sanoon tuskin lausetta päivässä. Hienoa artikulointia.


Hetken aikaa luulin tuon olevan sun mielipide. Ei tietenkään ollut.

Kovin pitkälle vietyä tieteellistä pohdintaa en ole kyllä noista havainnut. Jos tuota tilastoa lukemalla saa itsensä kohotettua ylempään sosiaaliseen luokkaan ja tulee sillä vielä onnelliseksi niin hyvä niin. Minä itse pidän tätä enemmänkin jutustelukanavana, missä nyt voi, vaikka ihan puhdasta paskaa, jauhaa. Tämä ei oikeasti riitä minun elämän sisällöksi, mutta kun tässä jalkaani ojennan tulee naputeltuakin..mutta onneksi katoan taas maananataina.


Kuten myös, mutta ilman jalan ojennusta.
Taitaa kuitenkin kymmensormijärjestelmä olla pikkasen vielä hakusessa. Sen verran hitaasti ja vähän tuota tekstiä tulee. Vai olisiko tekstintuotossa jotain vikaa? Hämäläistä tyyliä..

 Mitä yhteistä on veetiläis-suomalaisella viljanviljelijällä ja C-luokan maitoböndellä? Kumpikin pitää itseään aivan hemmetin kovana veronmaksajana. Mitäs eroa näillä on? Vain viljanviljelijä on tosissaan.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Totta puhut, suomalaisen kuuluu olla hiljaa ja puristaa sitä nyrkkiä vain taskussa.. ja lopulta kiikkua ladon takana narun jatkona. Tuomitaan ne, jotka saavat suunsa auki ja taputella selkään sitä hiljaista jöröä, joka sanoon tuskin lausetta päivässä. Hienoa artikulointia.


Hetken aikaa luulin tuon olevan sun mielipide. Ei tietenkään ollut.

Kovin pitkälle vietyä tieteellistä pohdintaa en ole kyllä noista havainnut. Jos tuota tilastoa lukemalla saa itsensä kohotettua ylempään sosiaaliseen luokkaan ja tulee sillä vielä onnelliseksi niin hyvä niin. Minä itse pidän tätä enemmänkin jutustelukanavana, missä nyt voi, vaikka ihan puhdasta paskaa, jauhaa. Tämä ei oikeasti riitä minun elämän sisällöksi, mutta kun tässä jalkaani ojennan tulee naputeltuakin..mutta onneksi katoan taas maananataina.


Kuten myös, mutta ilman jalan ojennusta.
Taitaa kuitenkin kymmensormijärjestelmä olla pikkasen vielä hakusessa. Sen verran hitaasti ja vähän tuota tekstiä tulee. Vai olisiko tekstintuotossa jotain vikaa? Hämäläistä tyyliä..

 Mitä yhteistä on veetiläis-suomalaisella viljanviljelijällä ja C-luokan maitoböndellä? Kumpikin pitää itseään aivan hemmetin kovana veronmaksajana. Mitäs eroa näillä on? Vain viljanviljelijä on tosissaan.
Minä koskaan mitään veroja ole maksanut, enkä koskaan ole latiakaan nostanut maataloustukiakaan, ikävä tosiasia, mutta valitettavan totta..tai tuo verojuttu ei ehkä noin ole, mutta kuvitellaan nyt, että saadaan kunnon loisimisjuttu aikaiseksi.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Saatin veetikin yhdistettyä tähän topikkiin.

navettapiika

  • Vieras
Saatin veetikin yhdistettyä tähän topikkiin.
Veetille kuuluu kyllä paikka jokaisessa ketjussa, ja toisaalta veetiläisyys on kyllä jokaisen Agronettiä käyttävän perustietämystä. Veetiläisyys on melkein kuin budhalaisuus, mutta se tyytyväisyys ei kuulu siihen, muuten kyllä pysyy muuttumattomana vuodesta toiseen.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Saatin veetikin yhdistettyä tähän topikkiin.

 Jos jätät Veetin&Eemelin jutut korreloimatta agropalstalla, niin siihen pitäisi olla kenties joku syy, mikähän se voisi olla? Tuo tarinantynkä versiointi pohojalaane/savolainen&itsekehu, mutta senhän sinä toki tiesitkin...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Saatin veetikin yhdistettyä tähän topikkiin.

 Jos jätät Veetin&Eemelin jutut korreloimatta agropalstalla, niin siihen pitäisi olla kenties joku syy, mikähän se voisi olla? Tuo tarinantynkä versiointi pohojalaane/savolainen&itsekehu, mutta senhän sinä toki tiesitkin...


Pitääkin ottaa yhteyttä kim flooriin.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kollosen ahistuksen tasolle ei täällä moni pääse... siinä on suht ongelmainen heppu.

Voi helevettiläinen senthän...     ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."