Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sirkka-Liisaa ootellessa  (Luettu 2751 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Sirkka-Liisaa ootellessa
Pitäis kohta tulla tänne Vihantiin.Saapa nähdä ,mitä on asiaa.On ne sitte fiksuja ihmisiä nämä keput,mukava niitä on tavata? ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
Pitäis kohta tulla tänne Vihantiin.Saapa nähdä ,mitä on asiaa.On ne sitte fiksuja ihmisiä nämä keput,mukava niitä on tavata? ::)

Parempi onkin kun juoksee vain siellä Kepulandiassa, täällä S-L on kovin epäsuosittu sössittyään 141-neuvottelut

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
nehä päälle toevoen, vähä ku simos-iikan hiehon osto, ne sataneliykköset. Minä kun muistelen että yks kuijjake se sano että se loppuu kokonaan....ähä ähä. Vae meinottelitko että ne meni pielen kun se jatkuuki etelleen...
Elämä on parasta kometiijjaa

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
Onko tuo 48 ikä vai syntymävuosi?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
--tietenki se on syntymävuosi,miehä oon jo eläkkeellä ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa

Sirkka Liisa oli livenä tosi näyttävä nainen.On laihtunu melkoisesti.Hän vastaili kysymyksiin ja jos jotain ei tiennyt,niin aikoi ottaa siitä selvää.On se pätevä mamma,vaikka minäki sitä aluksi epäilin.
Kyllä neuvottelutulos oli ollut hyvä,koska lähtökohtana oli ollut että 141-tuki olis loppunut e-suomen osalta kokonaan.Nyt se kuitenkin jatkuu,mikä on melkoinen ihme.Tuskin parempaa neuvottelutulosta olis saanut kukaan muukaan.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
--tietenki se on syntymävuosi,miehä oon jo eläkkeellä ::)

Min'olsin epäälly notta paino tai sitte kengän numero.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa
--tietenki se on syntymävuosi,miehä oon jo eläkkeellä ::)

Min'olsin epäälly notta paino tai sitte kengän numero.

Äo :)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sirkka-Liisaa ootellessa

Sirkka Liisa oli livenä tosi näyttävä nainen.On laihtunu melkoisesti.Hän vastaili kysymyksiin ja jos jotain ei tiennyt,niin aikoi ottaa siitä selvää.On se pätevä mamma,vaikka minäki sitä aluksi epäilin.
Kyllä neuvottelutulos oli ollut hyvä,koska lähtökohtana oli ollut että 141-tuki olis loppunut e-suomen osalta kokonaan.Nyt se kuitenkin jatkuu,mikä on melkoinen ihme.Tuskin parempaa neuvottelutulosta olis saanut kukaan muukaan.

 Muuten täydellinen mutta ei helluntalainen eikä lesti :D