Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lajikekokeet 2016  (Luettu 2000 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lajikekokeet 2016
Laita taas sitä Corleone-kauraa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Lajikekokeet 2016
Avantia on tilauksessa. Edelliset tosiaan meni Vampulaan. Vaan taas on ongelmia, kun Keskolla on Avantin kantasiemen jonkun härmän saastuttamaa. Varastossa olevat kamat myydään pois, mutta on epäselvää jatkavatko vielä Avantilla vai ottavatko jonkun uuden linjan käyttöön. Mulla oli viime kesänä Avantin alimmaiset kasvulehdet täysin mustanruskeita ja täysin kuolleita. Mun mielestäni härmä on sitä valkoista mähnää varressa, eikä minulla sitä ole ollut koskaan, ei tässäkään. En tiedä olisiko jotain muuta tautia kesästä johtuen. Belindassa ei tuollaista ole ollut koskaan. Nyt on vähän harkinnassa pitäisikö perätä koko tilaus ja odotella, että näihin homehommien lajikeriippuvuuksiin saataisiin lisää tietoa. En ota ikinä enää täysin uusia lajikkeita viljelyyn, näissä on aina jotain kuprua tavalla tai toisella mukana. Täytyy saada pisempiä tutkimuslinjoja, että nähdään pitemmältä ajalta lajikkeen soveltuvuus käyttötarkoitustaan varten.