Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko on kinkut kateltu?  (Luettu 4676 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Joko on kinkut kateltu?
Vilkaisin tuossa yhtenä päivänä ,halpoja ovat edelleen.Jostakin lehdestä luin,että kiinalaisia kinkkuja saa Suomesta 2-3 eukon hintaan kilo?Sokkarilla luuton atria,jota itse mielin on 4.90.en kuitenkaan aio vielä ostaa.Mutta jos tollasen mulle sopivan kinkun saa 25 eurolla,niin kannattaako paljon hintoja vertailla? :-\
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Lahtari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: Joko on kinkut kateltu?
***** Atrian juhlakinkku 3.99 €/kg ja S-poooooonusta etukortilla. ;D ;D ;D

Jesse

  • Vieras
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Piti ottaa varaslähtö ja paistaa yksi, 4.20 Snellmanin juhlakinkku.
Jouluksi sitten toinen Snellman uuniin.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Joko on kinkut kateltu?
oli se hemestiki jo hättäytyny ja ostanu kinkun ja aeko vielä toesennii ostaa...
Elämä on parasta kometiijjaa

Ahtila

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Tanskalainen kinkku S-marketissa 2,99 €/kg,  suomalainen 3,99 €/kg.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Naapuripitäjäläänen sianpuoliska lepäjää pakastimes, toivottavasti OE ei tuu ottamahan vireokuvaa, ku tuolon kyllä vähä kylymä ja aharasta. Mutta sonnas se ei kyllä möyri!

Opelixi

  • Vieras
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Naapuripitäjäläänen sianpuoliska lepäjää pakastimes, toivottavasti OE ei tuu ottamahan vireokuvaa, ku tuolon kyllä vähä kylymä ja aharasta. Mutta sonnas se ei kyllä möyri!

Niin eli sä oot järjestäny sen jäähdytyksen hyvin?  ;D Ens kesän kuumia helteitä ei taida nähdä teidänkää sika?  ::)  Mutta ennen joulua jos on kylmät ilimat niin uuniin lämpimään ettei possu palellu. Ja ilman sontaa tietenkin..  ;D Nehän vedetään ensin pois kolalla. Siis ei kuitenkaan kola-ollilla.. Sehän menisi taas ihmisrääkkäyksen puolelle.  ::)

Vieläkö Agronetissä on näitä järjestön soluttautujia?  ;D

Jesse

  • Vieras
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Naapuripitäjäläänen sianpuoliska lepäjää pakastimes, toivottavasti OE ei tuu ottamahan vireokuvaa, ku tuolon kyllä vähä kylymä ja aharasta. Mutta sonnas se ei kyllä möyri!

Onko virikkeitä?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Taetaa olla kinkut ruvella....
Elämä on parasta kometiijjaa

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Naapuripitäjäläänen sianpuoliska lepäjää pakastimes, toivottavasti OE ei tuu ottamahan vireokuvaa, ku tuolon kyllä vähä kylymä ja aharasta. Mutta sonnas se ei kyllä möyri!

Mutta jos vetää pakastehernehiä nenähänsä siälä arkus?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Vilkaisin tuossa yhtenä päivänä ,halpoja ovat edelleen.Jostakin lehdestä luin,että kiinalaisia kinkkuja saa Suomesta 2-3 eukon hintaan kilo?Sokkarilla luuton atria,jota itse mielin on 4.90.en kuitenkaan aio vielä ostaa.Mutta jos tollasen mulle sopivan kinkun saa 25 eurolla,niin kannattaako paljon hintoja vertailla? :-\

  Nyt net on simmoa narrannu. Eipä taida olla kiinalaista kinkkua ,vaikka sitä niin toivot. Poutun juhlakinkkua täällä saa 3,50 kilo. Atrian kinkkua en viitsi ostaa, kun siitä menee aina muutama sentti MTK:lle. :D

Opelixi

  • Vieras
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Vilkaisin tuossa yhtenä päivänä ,halpoja ovat edelleen.Jostakin lehdestä luin,että kiinalaisia kinkkuja saa Suomesta 2-3 eukon hintaan kilo?Sokkarilla luuton atria,jota itse mielin on 4.90.en kuitenkaan aio vielä ostaa.Mutta jos tollasen mulle sopivan kinkun saa 25 eurolla,niin kannattaako paljon hintoja vertailla? :-\

Täytyy sanoa että en ostaisi kiinalaista kinkkua vaikka maksaisi sentin kilo. (Miksi ei hymiöissä ole sellaista laattaus-hymiötä??)

Onneksi kotimaisia kinkkuja myydään vielä. Ja toivottavasti vielä seuraavinakin kymmeninä vuosina.  :-\

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Joko on kinkut kateltu?


  Nyt net on simmoa narrannu. Eipä taida olla kiinalaista kinkkua ,vaikka sitä niin toivot. Poutun juhlakinkkua täällä saa 3,50 kilo. Atrian kinkkua en viitsi ostaa, kun siitä menee aina muutama sentti MTK:lle. :D
....kyllä oli Kaleva lehdessä,että joissakin kaupoissa on myynnissä kiinalaista kinkkua,3€ kilo!!!!!!!!!!!!
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Joko on kinkut kateltu?
Onko virikkeitä?

No nuota Untonki mainittemia pakastehernehiä sielon..  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?