Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uusin pellervo  (Luettu 11679 kertaa)

carhu

  • Vieras
Vs: uusin pellervo
Kiinnostavinta useimmiten on noissa jutuissa, että mitä jää jutun ulkopuolelle. Itse jutut kertovat harvoin mitään hyödyllistä tai syvällisempää dataa tiloista tai yrityksistä. Ja kuinka lukuihin on päästy. Siis ihan oikeasti. Hiukan vähemmän mutta laadukkaampaa juttua jos saisi esitää toiveen kustantajille.

Nimenommaan kun lukee noita juttuja joita on tehty tiloilta joita tuntee/tietää,niin joskus niissä on  kerrottu vain niitä asioita joista halutaan kertoa. Moni kakku se on silloin päältä kaunis.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: uusin pellervo
Kiinnostavinta useimmiten on noissa jutuissa, että mitä jää jutun ulkopuolelle. Itse jutut kertovat harvoin mitään hyödyllistä tai syvällisempää dataa tiloista tai yrityksistä. Ja kuinka lukuihin on päästy. Siis ihan oikeasti. Hiukan vähemmän mutta laadukkaampaa juttua jos saisi esitää toiveen kustantajille.

Nimenommaan kun lukee noita juttuja joita on tehty tiloilta joita tuntee/tietää,niin joskus niissä on  kerrottu vain niitä asioita joista halutaan kertoa. Moni kakku se on silloin päältä kaunis.



Juurikin samaa mieltä. Erittäin napakasti ilmaistu.

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801
Vs: uusin pellervo
Netissähän totuus on: täällä kaikki kertovat kaiken, mitään lisäämättä, mitään poistamatta, mitään vääristämättä.  Medialukutaito on onneksi nykyään koululaisten opintoohjelmassa.  Meidän vanhempien pitää opetella se itse :)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: uusin pellervo
Pellervo on niin kovaa paperia ettei siihenvoi edes pyyhkiä. Hesari toimii joten kuten ja yksi lehti/ käyttökerta.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: uusin pellervo
Kiinnostavinta useimmiten on noissa jutuissa, että mitä jää jutun ulkopuolelle. Itse jutut kertovat harvoin mitään hyödyllistä tai syvällisempää dataa tiloista tai yrityksistä. Ja kuinka lukuihin on päästy. Siis ihan oikeasti. Hiukan vähemmän mutta laadukkaampaa juttua jos saisi esitää toiveen kustantajille.

Nimenommaan kun lukee noita juttuja joita on tehty tiloilta joita tuntee/tietää,niin joskus niissä on  kerrottu vain niitä asioita joista halutaan kertoa. Moni kakku se on silloin päältä kaunis.



Juurikin samaa mieltä. Erittäin napakasti ilmaistu.
Täällä ollaan myös samaa mieltä. Yhden jutun aikoinani antaneena voin kyllä sanoa että hieman ammattitaitoa vaatii toimittajaltakin ja silti asiavirheitä on liikaa.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: uusin pellervo
Netissähän totuus on: täällä kaikki kertovat kaiken, mitään lisäämättä, mitään poistamatta, mitään vääristämättä.  Medialukutaito on onneksi nykyään koululaisten opintoohjelmassa.  Meidän vanhempien pitää opetella se itse :)
Ei kai nyt kukaan oikeasti pidä netin juttuja mitenkään luotettavina. Nämä pellervot sun muut julkaisut kuitenkin pitävat itseään ammattijulkaisuina, ainakin ne on verovähennyskelpoisia. Mutta oikeassa olet, että medialukutaito ja lähdekritiikki ovat kyllä kansalaisen perustaitoja.