Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyrrää  (Luettu 3132 kertaa)

K.Kusti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 193
Hyrrää
Miten toi investointitukien hakeminen hyrrässä tapahtuu? liekkö mutkikasta? Tarviiko välttämättä katso tunnisteet? Mitenkäs noi liitteet pitää pakata että näkyvät siellä vastaanottopäässä? En ole aikaisemmin käyttänyt ja pitäis salaojitusta varten perehtyä.

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Hyrrää
Kävin siellä katsomassa ja ei löytynyt mitään missä olisi voinut hakea maksatusta. Ei löytynyt mitään projektia mihin olisi mitään kirjannut 😕 Joko en osannut tai mun projektini on kuopattu. Pistin paperiset postiin. Toivottavasti sitä kautta jotain tulee. Rupesi vähän kylmäämään tuo asia, kun ei mitään haettavaa löytynyt.


Edit. Muistaakseni menin ihan Pankki tunnuksilla sisään.

Ps. Muistitkos tehdä verottajalle sen urakkailmoituksen ja työntekijäilmoituksen?

Viimeksi muokattu: 30.01.17 - klo:21:13 kirjoittanut Luteikko

"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

K.Kusti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 193
Vs: Hyrrää
Sis eikai tällaisissa pikku jutuissa tarvitse mitään kilpailutus hässäkkää järjestää? toki tarjauksia pitää kysellä mutta ei niitä minnekään lähetellä. soitto pääkallo paikallekkaan ei vielä paljon asiaa valaissut tuntui että itse tiesin enemmän kuin siellä toisessa päässä. No selitteli että itse vastaava on just lomalla.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Hyrrää
Miten toi investointitukien hakeminen hyrrässä tapahtuu? liekkö mutkikasta? Tarviiko välttämättä katso tunnisteet? Mitenkäs noi liitteet pitää pakata että näkyvät siellä vastaanottopäässä? En ole aikaisemmin käyttänyt ja pitäis salaojitusta varten perehtyä.

Kirjaudut sinne pankkitunnuksilla. Ehkä allekirjoitus piti suorittaa katso-tunnisteella.
Ohjelma ymmärtää ihan hyvin word- ja pdf-liitteet, jotka voit hakea oman koneesi tiedostoista. Salaojitukseen et tarvi mitään Hilma kilpailutusta.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Hyrrää
Sis eikai tällaisissa pikku jutuissa tarvitse mitään kilpailutus hässäkkää järjestää? toki tarjauksia pitää kysellä mutta ei niitä minnekään lähetellä. soitto pääkallo paikallekkaan ei vielä paljon asiaa valaissut tuntui että itse tiesin enemmän kuin siellä toisessa päässä. No selitteli että itse vastaava on just lomalla.

Ei tarvitse kilpailuttaa mutta jos yli 15 000 € alv 0 niin pitää nuo v*tun ilmoitukset tehdä verottajalle...
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

CFire

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Hyrrää
Taisi olla niin, että yksityinen elinkeinoharjoittaja ei tarvi katso-tunnistetta, mutta esim yhtymän tai yhtiön osakkaalla pitää olla katso-tunnus aktivoituna, että voi firman asioita käsitellä hyrrässä. Ja tällöin katso-tunniste pitää olla kaikilla osakkailla, että voivat käydä "allekirjoittamassa" hakemuksen. Kirjautuminen itsessään tapahtuu pankki-tunnuksilla, eikä hyrrässä asioidessa vaadita muita kirjautumistietoja.

Julkinen kilpailutus vaaditaan jos avustukset on yli 50 %..

Suositeltu tiedostomuoto on pdf. Se aukee kaikilla ja ei ole lähtökohtaisesti muokattavissa luonnin jälkeen.