Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hellan ja nyrkin välissä?  (Luettu 2821 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
hellan ja nyrkin välissä?
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901278981774_vi.shtml

näen se heinoki on oppinunna linkittämmään
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

• Vieras

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: hellan ja nyrkin välissä?
mikälie tuo juttu, en kehtoa kahtoa. vaen ennen ne kyllä sano että syöhä poeka läskie että nakkovaa.
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

• Vieras

PR

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuossa olisi ollut pojille vähän edullisempi vaihtoehto. Tai oikeastaan kaksi.

Jos menee mönkään, niin varalla skootteri.  ;D  ;D  ;D

http://www.iltalehti.fi/viihde/200901278984766_vi.shtml

Höh linkki unohtui...  :o

Viimeksi muokattu: 27.01.09 - klo:21:03 kirjoittanut PR

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Olen lukenut Jennistä,että hän on hyvin omapäinen nainen .Kun jossain yliopistopiireissä oli esitetty jumalatonta ohjelmaa,hän oli marssinut tiehensä.Hän on luonteeltaan myös hyvin kiltti.
Hän arvostaa ihmisiä,eikä ole mikään turhantärkeä itsestään.Hän myös rakastaa luontoa,sieni ja marjaretkiä,eikä istu jatkuvast peilin ääressä ,ku nämä muut julkimot.
Hänestä tulee Sylvi Kekkosen veroinen maan äiti.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Aulis Anttila

• Vieras
Ohoh...
Olen lukenut Jennistä,että hän on hyvin omapäinen nainen .Kun jossain yliopistopiireissä oli esitetty jumalatonta ohjelmaa,hän oli marssinut tiehensä.Hän on luonteeltaan myös hyvin kiltti. Hän arvostaa ihmisiä,eikä ole mikään turhantärkeä itsestään.Hän myös rakastaa luontoa,sieni ja marjaretkiä,eikä istu jatkuvast peilin ääressä ,ku nämä muut julkimot. Hänestä tulee Sylvi Kekkosen veroinen maan äiti.

Otsikossa kaikki... ja se viittaa Sylvi Kekkoseen...

Talojussi

• Vieras
Vs: Ohoh...
Olen lukenut Jennistä,että hän on hyvin omapäinen nainen .Kun jossain yliopistopiireissä oli esitetty jumalatonta ohjelmaa,hän oli marssinut tiehensä.Hän on luonteeltaan myös hyvin kiltti. Hän arvostaa ihmisiä,eikä ole mikään turhantärkeä itsestään.Hän myös rakastaa luontoa,sieni ja marjaretkiä,eikä istu jatkuvast peilin ääressä ,ku nämä muut julkimot. Hänestä tulee Sylvi Kekkosen veroinen maan äiti.

Tässä olisi ollut :D :D :D :D:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1638120

Aulis Anttila

• Vieras
Vs: Ohoh...

Tässä olisi ollut :D :D :D :D:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1638120

Tarkotat sä Jessica Simpsonin peffaa  ;D  :D  :) ::)  :P

Viimeksi muokattu: 27.01.09 - klo:17:14 kirjoittanut Aulis Anttila

emo-heikki

• Vieras
Olen lukenut Jennistä,että hän on hyvin omapäinen nainen .Kun jossain yliopistopiireissä oli esitetty jumalatonta ohjelmaa,hän oli marssinut tiehensä.Hän on luonteeltaan myös hyvin kiltti.
Hän arvostaa ihmisiä,eikä ole mikään turhantärkeä itsestään.Hän myös rakastaa luontoa,sieni ja marjaretkiä,eikä istu jatkuvast peilin ääressä ,ku nämä muut julkimot.
Hänestä tulee Sylvi Kekkosen veroinen maan äiti.

Omapäinen ja kiltti, eihän tuota usko heinänsyöjäkkään ....

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Omapäinen ja kiltti, eihän tuota usko heinänsyöjäkkään ....
0mapäisellä tarkoitan sitä,että uskaltaa näyttää oman kantansa jumalanpilkan  suhteen ja lähteä läiskimään-,kun seura ei ole sellainen,kuin olisi toivonut.Hän on vanhan ajan kokoomuslainen,joille koti uskonto ja isänmaa merkitsee kaikkea.Tällä palstalla on koomuslaisia,joilta tuo kaikki on unohtunut ja ahneus vain lissääntyy päivä päivältä.
Ne on unohtanu,että tyhjänä täältä vain lähdetään,vaikka oltas omistavinaan kuinka paljon.

Kaikken suurin ihminen,jota ihailen yli kaiken oli 150cm pitkä ,.syntyjään albanialainen,teki paljon hyvää,perusti kymmeniä sairaaloita.....mutta kun hän kuoli ,häneltä jäi omaisuutta vain kolme ihokasta.Voiko jalompaa ihmistä olla,kuin tuo äiti Teresa,katolinen nunna.....
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Pystypiikki

• Vieras
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901278981774_vi.shtml

näen se heinoki on oppinunna linkittämmään
Hemesti parka, päästä edes agriristeilylle hänet.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Jalo...
Voiko jalompaa ihmistä olla,kuin tuo äiti Teresa,katolinen nunna.....

Kyllä voi.