Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaasilla ei juuri ole järkiä  (Luettu 1979 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
mutta eikös ole hullua että suomessa vaan elellään ihan samalla tavoin loppuun asti kun aina on jotain vaalinpätkää lähellä... mikään  ei tule muuttumaan milloinkaan...   olipa sitten pääministerinä vaikka sepe!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Sepellä nyt mietittävänä, äänestääkö Anttia, Timoa vai Tyttiä. Timoa varmaan, ex-vihreä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Sepellä nyt mietittävänä, äänestääkö Anttia, Timoa vai Tyttiä. Timoa varmaan, ex-vihreä.

Mulla ei ole äänioikeutta, että tehkööt ihan kuten haluaa. Tuskin äänestän enää missään vaaleissa. Aivan turhaa , niin sekoa tää touhu. 😁😀

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Sepellä nyt mietittävänä, äänestääkö Anttia, Timoa vai Tyttiä. Timoa varmaan, ex-vihreä.

Mulla ei ole äänioikeutta, että tehkööt ihan kuten haluaa. Tuskin äänestän enää missään vaaleissa. Aivan turhaa , niin sekoa tää touhu. 😁😀
Olekko sää joutunut holhoukseen?? Nyt tuli selitys kaikelle vänkäämiselle.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Sepellä nyt mietittävänä, äänestääkö Anttia, Timoa vai Tyttiä. Timoa varmaan, ex-vihreä.

Mulla ei ole äänioikeutta, että tehkööt ihan kuten haluaa. Tuskin äänestän enää missään vaaleissa. Aivan turhaa , niin sekoa tää touhu. 😁😀
Olekko sää joutunut holhoukseen?? Nyt tuli selitys kaikelle vänkäämiselle.

  Niin minulla ei ole puolueiden sisäisissä vaaleissa äänioikeutta. Kepulaase saa ihan rauhassa valita seuraavaksi pomoksi Paavo Väyrysen. Yhtää sekommaksi homma ei mee.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
 Våyryseltä ei okkaan kai tullut kommenttia tähän autoiluhommaan

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Vanha kelmi osais haistaa että sipi haukkas tuossa asiassa liian suuren palasen. Viisaampi saa mahansa täyteen murusistakin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kepulaasilla ei juuri ole järkiä
Vanha kelmi osais haistaa että sipi haukkas tuossa asiassa liian suuren palasen. Viisaampi saa mahansa täyteen murusistakin.

   Paavo on semmonen yhden asian liike. Resitentiksi pitääs päästä.