Veeti osallistui MTK 50-vuotisjuhliin Helsingin Olympiastadionilla, siis v. 1967. Kersat lykättiin tilausbussiin, aikuiset jäivät hoitamaan karjaa. Meiltähän tämä edustaminen kävi.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:12:17Veeti osallistui MTK 50-vuotisjuhliin Helsingin Olympiastadionilla, siis v. 1967. Kersat lykättiin tilausbussiin, aikuiset jäivät hoitamaan karjaa. Meiltähän tämä edustaminen kävi.Entäs net, jotka ei kuuluneet siihen puljuun silloinkaan. Mää olin töissäkin silloin, en joutanut tommosiin humpuuki juhliin.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.01.17 - klo:16:31Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:12:17Veeti osallistui MTK 50-vuotisjuhliin Helsingin Olympiastadionilla, siis v. 1967. Kersat lykättiin tilausbussiin, aikuiset jäivät hoitamaan karjaa. Meiltähän tämä edustaminen kävi.Entäs net, jotka ei kuuluneet siihen puljuun silloinkaan. Mää olin töissäkin silloin, en joutanut tommosiin humpuuki juhliin.Päästiin kotua pois-
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:17:04Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.01.17 - klo:16:31Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:12:17Veeti osallistui MTK 50-vuotisjuhliin Helsingin Olympiastadionilla, siis v. 1967. Kersat lykättiin tilausbussiin, aikuiset jäivät hoitamaan karjaa. Meiltähän tämä edustaminen kävi.Entäs net, jotka ei kuuluneet siihen puljuun silloinkaan. Mää olin töissäkin silloin, en joutanut tommosiin humpuuki juhliin.Päästiin kotua pois-No ei mulla kyllä niin karu lapsuus ollu, että MTK juhliinolis pitänyt karata. 😁😀😃😊🎅😜
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.01.17 - klo:18:02Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:17:04Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.01.17 - klo:16:31Lainaus käyttäjältä: Veeti - 09.01.17 - klo:12:17Veeti osallistui MTK 50-vuotisjuhliin Helsingin Olympiastadionilla, siis v. 1967. Kersat lykättiin tilausbussiin, aikuiset jäivät hoitamaan karjaa. Meiltähän tämä edustaminen kävi.Entäs net, jotka ei kuuluneet siihen puljuun silloinkaan. Mää olin töissäkin silloin, en joutanut tommosiin humpuuki juhliin.Päästiin kotua pois-No ei mulla kyllä niin karu lapsuus ollu, että MTK juhliinolis pitänyt karata. 😁😀😃😊🎅😜Meillä elämä oli vähän ankeampaa.