Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä kepu siellä ongelma  (Luettu 1784 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Missä kepu siellä ongelma
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612182200042353_uu.shtml

Tämä hallitus joutaa historian romukoppaan.

Kepun paikka on oppositio.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Myönnä edes, että asiallisesti ottaen Sipilä on aivan oikeassa.


Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22244
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka kun on vaan semmosta, jotta vasta kun kaikki ovat oikeassa, mennään eteenpäin.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka kun on vaan semmosta, jotta vasta kun kaikki ovat oikeassa, mennään eteenpäin.
Erehdys. Politiikassa enemmistö on oikeassa, vaikka tosiasiallisesti olisi väärässä.


iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka kun on vaan semmosta, jotta vasta kun kaikki ovat oikeassa, mennään eteenpäin.

   Senpä takia ei ole kummoista edistymistä tapahtunut, suunnanvaihtokytkin ollut kovassa käytössä, saa nähdä, jos liikkeelle joskus lähdetään , mikä on suunta..
  Tyytyväinen ihminenhän on kehityksen jarru..

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Missä kepu siellä ongelma
missä veeti siellä narinaa..ovien saranoitakin voisi rasvailla..ettei eukkoväki herää kun veetinettiin kirjoittaaa...kuulemma..on hallituksia joiden kielitaito ei kaikkien veetien  ruinoiluka ymmärrä politiikka on raakaa peliä..feministi veetit ovat  peloissaan kun hillart ei valloissa pärjännyt valheillaan..feministeiden kakarat ovat vasta lukeneet historiaa ensimmäiseen maaliman soiitailuun
 saakka... niinpä kaKARAT KADUILLA SANOVAT ETTÄ RUMPPI ALOITTAA TOISEN MAAILMAN  SELKKAUKSEN..oho  tulipa oamutuimaan isoja puustaimie..ja lumeroita lumessa...sanoi H WErkko hALLUUSIONIEMI

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8452
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka pitäisi räjäyttää.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka pitäisi räjäyttää.
Oikeassa olet. Oikeamielinen diktatuuri olisi paljon parempi juttu.



iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka pitäisi räjäyttää.
Oikeassa olet. Oikeamielinen diktatuuri olisi paljon parempi juttu.

  Useat tktaattorit ovat päässeet hengestään.

  • Vieras
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Politiikka pitäisi räjäyttää.

joo alamma keksimmään ruutia...kyllä jotkut ovat tosi ruudin keksijöitä..vaikka muumit puuttuukin laaksosta ja intiaanit kanootista..olis aika valita Intiaani pressaksi valtoihin..


ISTUVA  HÄRKÄ  takapuolimärkä...mahtava päällikkö

Viimeksi muokattu: 19.12.16 - klo:09:26 kirjoittanut Aatami Särkisalami

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Missä kepu siellä ongelma
Myönnä edes, että asiallisesti ottaen Sipilä on aivan oikeassa.

  Sä voisit luetella asiat missä Sipi on oikeassa. Mä en nyt muista :D

  Kun Sipi näki Talvivaarassa ihmeen, niin oliko se samanlainen ihme, kuin mitä Mooses näki erämaassa. Palava pensas.


Palava pensas

ETSIESSÄÄN ruohoa lampailleen Mooses oli tullut Horebinvuorelle saakka. Siellä hän näki palavan pensaan, jota tuli ei kuitenkaan kuluttanut.

’Tämäpä on outoa’, Mooses ajatteli. ’Menenpä lähemmäksi katsomaan sitä tarkemmin.’ Kun hän lähestyi pensasta, siitä kuului ääni, joka sanoi: ’Älä tule lähemmäksi. Ota sandaalit jaloistasi, sillä sinä seisot pyhällä maalla.’ Se oli Jumala, joka puhui enkelin välityksellä, ja siksi Mooses peitti kasvonsa.

Sitten Jumala sanoi: ’Minä olen nähnyt Egyptissä olevan kansani kärsimykset. Niinpä minä aion vapauttaa sen, ja sinut minä lähetän johtamaan kansani pois Egyptistä.’ Jehova aikoi johdattaa kansansa kauniiseen Kanaanin maahan.

Mutta Mooses sanoi: ’Minä en ole mitään. Miten minä voin tehdä sen? Jos minä menisinkin, niin israelilaiset kysyvät minulta: ”Kuka sinut lähetti?” Mitä minä silloin sanon?’

Jumala vastasi: ’Sano heille näin: ”JEHOVA, Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne.”’ Ja Jehova lisäsi: ’Tämä on minun nimeni ikuisesti.’

’Mutta jospa he eivät usko minua, kun sanon, että sinä lähetit minut’, Mooses vastasi.

’Mitä sinulla on kädessäsi?’ Jumala kysyi.

Mooses vastasi: ’Sauva.’

”Heitä se maahan”, Jumala sanoi. Kun Mooses heitti sen, niin sauva muuttui käärmeeksi. Jehova näytti sitten Moosekselle toisen ihmeen. Hän sanoi: ’Pane kätesi vaatteesi sisäpuolelle.’ Mooses teki niin, ja kun hän veti kätensä esiin, se oli valkoinen kuin lumi. Käsi oli sen näköinen kuin siinä olisi paha sairaus, jota sanotaan spitaaliksi. Sen jälkeen Jehova antoi Moosekselle vallan tehdä kolmannen ihmeen. Lopulta hän sanoi: ’Kun teet nämä ihmeet, niin israelilaiset uskovat, että minä lähetin sinut.’

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Missä kepu siellä ongelma
  Kyllänykykaolaisissakin on ollut näitä ihmeidentekijöitä, muistellanpa markkojen kylvö' ilmaan ja myöhemmin eurojen syytämistämaan päälle ulos, "Hei, me tienataan tällä", kepulaiset sentään enimmäkseen sekoilevat rahojen kanssa kotimaassa,

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Missä kepu siellä ongelma
  Kyllänykykaolaisissakin on ollut näitä ihmeidentekijöitä, muistellanpa markkojen kylvö' ilmaan ja myöhemmin eurojen syytämistämaan päälle ulos, "Hei, me tienataan tällä", kepulaiset sentään enimmäkseen sekoilevat rahojen kanssa kotimaassa,

  Se muuten tais olla Matti moka Vanhanen joka ensimmäisen avustuksen Kreikkaan lähetti viitteellä, me tienataan tällä.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Missä kepu siellä ongelma
  Kyllänykykaolaisissakin on ollut näitä ihmeidentekijöitä, muistellanpa markkojen kylvö' ilmaan ja myöhemmin eurojen syytämistämaan päälle ulos, "Hei, me tienataan tällä", kepulaiset sentään enimmäkseen sekoilevat rahojen kanssa kotimaassa,

  Se muuten tais olla Matti moka Vanhanen joka ensimmäisen avustuksen Kreikkaan lähetti viitteellä, me tienataan tällä.
[/quote                       ]eiks Katainen ollut rahamnisteri, ehkä puhui itsestään monikossa

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Missä kepu siellä ongelma
  Kyllänykykaolaisissakin on ollut näitä ihmeidentekijöitä, muistellanpa markkojen kylvö' ilmaan ja myöhemmin eurojen syytämistämaan päälle ulos, "Hei, me tienataan tällä", kepulaiset sentään enimmäkseen sekoilevat rahojen kanssa kotimaassa,

  Se muuten tais olla Matti moka Vanhanen joka ensimmäisen avustuksen Kreikkaan lähetti viitteellä, me tienataan tällä.
[/quote                       ]eiks Katainen ollut rahamnisteri, ehkä puhui itsestään monikossa

Matti moka Vanhasen hallitustaival päättyi juhannuksena 2010.  Maaliskuussa euromaat päätti antaa 45 miljardia Kreikalle. Toukokuussa 2010 Kreikan tukipaketti I  110 miljardia. Suomen osuus 1,5 miljardia. Nämä tukipaketit Vanhanen oli päättämässä. Valtiosäännön mukaan pääministeri johtaa europolitiikkaa. Tosin kepulaiset siirtää perinteisesti vastuun muille.