Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomitussysteemi on perseestä!  (Luettu 2961 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Lomitussysteemi on perseestä!
Kustantakoot tisunkoittajat itse lomansa, kun saavat niin isot tukiaisetkin.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/lukijat-pelk%C3%A4%C3%A4v%C3%A4t-sote-uudistus-vie-maatalouden-rahat-muihin-maisemiin-1.170129

MaasTulli jaksaa präntätä sivuilleen paskaa!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
No onhan se henskeleiden paukuttelu toimitusjohtajaleikkien lomassa raskasta.

Kädet tulee kipeiksi kun pitää kuumeisesti esitteistä löytää isompi traktori ja noukkari mitä naapurilla, tehostamisen ja kustannustehokkuuden nimissä, jotta pärjätään "kiristyvässä" kilpailussa.

Viimeksi muokattu: 28.11.16 - klo:05:37 kirjoittanut Eemeli

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
  Kyllä minä olin alusta asti sitä mieltä että maidon hinta pitäs olla sellainen että lypsäjä voisi lomailla omilla rahoillaan, eihän muutkaan yrittäjät saa valtion rahoilla tuuraajaa..
  No, tää oli härskiä piilotukea Valiolle siihen synkimpään stagna-aikaan Suomessa..
  Mitenkähän muissa maissa on tuo vapaapäivien vietto järjestetty  farmien omistajille..

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Voihan olla että siellä ovat ymmärtäneet pienuutensa maailmankaikkeudessa ja ovat unohtaneet sen MINÄ MINÄ MINÄ maailmanapa filosofian

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Ja toisaalta onhan viljamiehelläkin euroopan kalleimmat kustannukset, huonoimmat tuet ja halvin hinta.

Miksi ihmeessä tissinkoittajilla pitäisi olla poikkeus

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Onneksi Eemeli jaksaa vielä itkeä..me tähän yhdymme.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Kiitos ei

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Ja toisaalta onhan viljamiehelläkin euroopan kalleimmat kustannukset, huonoimmat tuet ja halvin hinta.

Miksi ihmeessä tissinkoittajilla pitäisi olla poikkeus
Ja vähiten töitä. Veetieemelitkin tekisivät lomittajana hyvän tilin , jos käyttäisivät saman ajan lomitukseen, minkä käyttävät aikaa ruikuttamiseen ja ammattiveljien mustamaalaamiseen ja epäsovun kylvämiseen.



jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Voihan olla että siellä ovat ymmärtäneet pienuutensa maailmankaikkeudessa ja ovat unohtaneet sen MINÄ MINÄ MINÄ maailmanapa filosofian


https://www.youtube.com/watch?v=MHdHTyrOgPI
Grow the feed, not the weeds!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
  Kyllä minä olin alusta asti sitä mieltä että maidon hinta pitäs olla sellainen että lypsäjä voisi lomailla omilla rahoillaan, eihän muutkaan yrittäjät saa valtion rahoilla tuuraajaa..
  No, tää oli härskiä piilotukea Valiolle siihen synkimpään stagna-aikaan Suomessa..
  Mitenkähän muissa maissa on tuo vapaapäivien vietto järjestetty  farmien omistajille..

Sillä tavoin että ei jaeta soskun/työkkärin/kelan ovelta 1500€/kk vaan pitää mennä töihin ja hömpänpömppätömppä viljely on pannassa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Ilman muuta hömppähömppäheinä viljely pannassa, samoin tavoin kuin hömppähömppämaidon tuotanto, eli liittymissopimuksen vastaisesti raivattu ja laajennettu, jookos.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Ilman muuta hömppähömppäheinä viljely pannassa, samoin tavoin kuin hömppähömppämaidon tuotanto, eli liittymissopimuksen vastaisesti raivattu ja laajennettu, jookos.
On se onni, että Eemelillä ja velipuolella on tällainen paikka, missä voi jo aamusta suoltaa paskaa koko suolen toiminnan pohjalta..olisi siinä akka kovilla jos tuo häneen kohdistuisi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Onpas mukavaa avata tämäkin kanava kun otsikot huutavat heti "paskaa" ja "perseestä".
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Eikös se ole ihan normaalia? Tässä iässä alkaa tuo suolentoiminta olla ykköspuheenaihe.. Ummetuksesta tulee tosi ikävä olo.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Lomitussysteemi on perseestä!
Veeti saisi mennä tekemään tarpeensa Webmasterin osoittamaan paikkaan eikä paskoa tänne jatkuvasti kun suoli on noin herkkä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.