niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista, ensin tehdään mittava, turha, tyyris tunneli ja sitten ängetään sinne tuhuottomasti autoja ja kauhistutaan kun toisessa päässä ei olekkaan oikeastaan tietä pois tähän sitten vielä sannin areenat päälle ja lumimyterissä kylkyselleen kiskoilta pakkaava metro http://yle.fi/uutiset/3-9295704
Aluksi ei tohdittu ajaa tunneliin ja sitten kaikki haluavat ajaa sen kautta ja sitten tulee ruuhkaa ja ärräpäitä . Mutta miten se maan alle rakennettu tunneli oikeasti vaikuttaa Tampereen keskustan ruuhkiin kun joskus itsekin olen joutunut sellaiseen Tampereella . Nythän tehtiin ilmeisesti vain tunneli joka palvelee talonrakennus-ja tonttibisnestä mutta ei oikeasti muuta mitään liikennemääriä vaan ohjaa niitä eri kautta samoille kaduille ja ohikulkuteille jotka ei voi vetää liikennettä sen enempää kuin ennenkään ?
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.11.16 - klo:14:02niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista, ensin tehdään mittava, turha, tyyris tunneli ja sitten ängetään sinne tuhuottomasti autoja ja kauhistutaan kun toisessa päässä ei olekkaan oikeastaan tietä pois tähän sitten vielä sannin areenat päälle ja lumimyterissä kylkyselleen kiskoilta pakkaava metro http://yle.fi/uutiset/3-9295704Luulin joskus Kokoomuksen olevan vastuullinen puolue, joka pyrkii verotaakan keventämiseen ja palvelujen (=hyvinvointivaltion) turvaamiseen.Todellisuudessa rahaa roiskitaan sinne tänne kavereiden (=kokoomuslaisten) rakennusliikkeiden avittamiseksi ja terveydenhuollon alasajamiseksi veroparatiisifirmojen minimoitavaksi.Tampereella tunneli, raitiotie, areena/kansi; kaikki velkaantuneessa kaupungissa, jossa asukasluku kasvaa samaa tahtia työttömyysasteen kanssa eli tulijat ovat kaikki työtä vailla.Ei jatkoon = oppositioon koko KaKo min. 8 vuodeksi. Todettakoon että Ilkka Suomisen johtamana voisin äänestää; hänen jälkeensä (mukaan lukien S.N.) ollut kelvottomissa käsissä.
Tom Tomin mukaan Tampereella oli saman kokoisiin Euroopan kaupunkeihin verrattuna vähiten ruuhkia koko Euroopassa. Joten tunnelin tarve asettuu siinä mielessä kummalliseen valoon.Tarve oli KaKo poliitikkojen kuitata velkansa (vaalirahoitus) YIT:lle jotta se pääsee rakentamaan Tampellan ranta-alueen. Kytkemällä raitiotien rakentaminen tunneliin saatiin vihreät mukaan etc.Kalliiksi tulee YIT:lle rakentaminen kun liki koko alue on vallattu Näsijärvestä kippaamalla sinne Tampellan teollisuusjätteet. Maan puhdistus tullee tosi kalliiksi.Mielenkiintoista että KaKo/YIT-allianssiin ollaan saatu rahoittajaksi Tampereella pitkät juuret omaava Ålandsbanken.
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.