Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kansakoulukujalla kiehuu  (Luettu 1068 kertaa)

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!
Kansakoulukujalla kiehuu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110422566961_uu.shtml

Kokkareilla ongelmia atmosfäärissä?

Tämä tosin ei liene yllätys kenellekään?

https://www.youtube.com/watch?v=MHdHTyrOgPI
Grow the feed, not the weeds!

navettapiika

• Vieras
Vs: Kansakoulukujalla kiehuu
Nyt alkoi mullekkin selvitä tuo kokoomuksen ideologia...minä, minä... Ja keppuloita tuosta on syytelty, vaikka ne pitää aina huolen, että kaverille kans..

Aatami Särkisalami

• Vieras
Sinä ja minä liikennevaloissa..rekkamiehet  tulevat kaukaisista maista...jopa uusilla MAN autoillaan...ajavat yötäpäivää...eivät edes tankkaa  kylmässä pohjolassa..no  onhan Tsekkikin hyvä pelaamaan lätkää...ja sveitsiläinen käkikello kuuluu kauas....huonosti kasattu kiinan volvo ei toimi..halpa ja hyvä...lujaa laatua lada..vladimir smirnoffin votka  vetää Putiininkin seuraamaan
koripalloa..Hillaryn maassa..?  Tietotaito tarttuu vaatteisiin vp lehto....muuminmamma  Tarja Halo,,Lunnas annassa lannassamannassa.se on kätevää lenkkeillä...kun agroon on liveyhteys...

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Sinä ja minä liikennevaloissa..rekkamiehet  tulevat kaukaisista maista...jopa uusilla MAN autoillaan...ajavat yötäpäivää...eivät edes tankkaa  kylmässä pohjolassa..no  onhan Tsekkikin hyvä pelaamaan lätkää...ja sveitsiläinen käkikello kuuluu kauas....huonosti kasattu kiinan volvo ei toimi..halpa ja hyvä...lujaa laatua lada..vladimir smirnoffin votka  vetää Putiininkin seuraamaan
koripalloa..Hillaryn maassa..?  Tietotaito tarttuu vaatteisiin vp lehto....muuminmamma  Tarja Halo,,Lunnas annassa lannassamannassa.se on kätevää lenkkeillä...kun agroon on liveyhteys...

Halosen mieliruoka on kurajärven alli . Maantiekiitäjä diskossa huono yhdistelmä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Aatami Särkisalami

• Vieras
.. eiköhän laiteta sorkkaraudat jo  kalupakkiin.. saunakin kuumenee  ihan   leppä haloilla....saa ihan savustaa itteensä..kin..kun tulee   tikkuo... häkää..( savusaunass a   synnyin ... yms   tekijän oikeudet pitää hajulukon omistaja  Teppo ..J. )