Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jos homo-Pekka olisi pressa...  (Luettu 8173 kertaa)

navettapiika

• Vieras
Vs: Jos homo-Pekka olisi pressa...
Jos hinttailu olisi luonnollista, evoluutiokehitys olisi ajat sitten mahdollistanut kahden, samaa sukupuolta keskenään olevan ihmisen lisääntymisen. Piste.

Itse asiassa viimeisimmissä tutkimuksissa on viitteitä siitä että homous on ollut evoluution ja ihmisen hengissä pysymyisen kannalta hyödyllistä. Mekanismi vain on ollut toinen kuin lisääntyminen.

Mm lintumaailmasta löytyy esimerkkejä siitä että homous on hyödyllistä. On lajeja joissa koiraat muodostavat parin. Panevat kyllä naaraan paksuksi että saavat munat mutta ajavat sen jälkeen naaraan tiehensä ja sen jälkeen koiraat hautovat ja huolehtivat poikasista. Kaksi koirasta on vahvempi pari huolehtimaan ja puolustamaan poikasia kuin koiras ja naaras.

Tuo tuskin toimisi ihmisten tapauksessa.. Toivolakin jatkuvasti sairauslomalla lapsen hoidon takia..vaj miten se oli..

Itse asiassa jos ajatellaan vieläkin olevia palkkaeroja. Niin ainakin koulutettu homopari kykenee todennäköisesti takaamaan jälkikasvulleen ainakin taloudellisesti paremmat olosuhteet kuin heteropari...
Niin varmaan, mutta miten tuon jaksamisen kanssa menee? Yleensä se nainen vain tahtoo venyä, kun mies karkailee..

Muujussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo kysyin homolta homoista, koska luotan hänen tietotaitoon näissä jutuissa. Grindr sovelluksen kautta hän on tutustunut useisiin ns. kaappihomoihin, jotka ei ole mitään naisellisia tosi tv tyyppejä.

Muutaman homon tunnen ja kaikki eivät suinkaan sovi julkisuudessa olevaan homomiehen stereotyyppiin. Mutta saattaa esimerkiksi palomiehen tai sotilaan olla vaikempaa olla julkihomo ympäristön paineen takia? Kaappihomo sitten voi olla millainen vain.

Muujussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Itse asiassa viimeisimmissä tutkimuksissa on viitteitä siitä että homous on ollut evoluution ja ihmisen hengissä pysymyisen kannalta hyödyllistä. Mekanismi vain on ollut toinen kuin lisääntyminen.

Itse asiassa jos ajatellaan vieläkin olevia palkkaeroja. Niin ainakin koulutettu homopari kykenee todennäköisesti takaamaan jälkikasvulleen ainakin taloudellisesti paremmat olosuhteet kuin heteropari...

Niin varmaan, mutta miten tuon jaksamisen kanssa menee? Yleensä se nainen vain tahtoo venyä, kun mies karkailee..

Tuota. Itse asiassa tuo vaikutus evoluutioon ja siihen että homous on ollut ihmiskunnalle hyödyllistä liittyy juuri tuonkaltaiseen mekanismiin. Sekin on stereotypia tietty mutta ilmeisesti empatiakyky ja hoivavietti ovat tyypillisesti suurempia. Näin homomiehillä on ollut suurempi kiinnostus huolehtia jälkeläisistään ja pienempi kiinnostus lähteä kavereiden kanssa kaljalle. Kuitenkin on ollut pääsääntöisesti fyysisesti naista voimakkaampi puolustamaan niitä jälkeläisiään.

Viimeksi muokattu: 30.10.16 - klo:11:28 kirjoittanut Muujussi