Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puolan harjoittama terrori aloitti toisen maailmansodan  (Luettu 3681 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

https://www.youtube.com/watch?v=q3V3D1aio_U Puolan harjoittama terrori sudeetti saksalaisia kohtaan aloitti toisen maailmansodan.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mulla kans Opelissa puola on se joka eniten crc:tä kaipaa 😅😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Voit laittaa puolan johdon uuniin.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Voit laittaa puolan johdon uuniin.

Se on jo täynnä jutkuja 😅😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi sitä vääryyden määrää, jota Natsi Saksa koki  aikanaan? Ja itse se oli puhdas pulmunen.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Voi sitä vääryyden määrää, jota Natsi Saksa koki  aikanaan? Ja itse se oli puhdas pulmunen.

Voisit jälkeenjäänyt tollo pitää pääsi kiinni.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Et oikein tunne historiaa etkä yleensäkään lähteiden arviointia. Miten sellaisella osaamisella voi jotakuta tolloksi nimittää ?

-SS-

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Et oikein tunne historiaa etkä yleensäkään lähteiden arviointia. Miten sellaisella osaamisella voi jotakuta tolloksi nimittää ?

-SS-

Sinä oletkin ääliö.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

-SS-

Sinä oletkin ääliö.

Onko sulla jollakin antisemiittisivulla jokin diagnosointimenetelmä näytettävissä ? Miten mitataan, miten todetaan.

-SS-

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

https://www.youtube.com/watch?v=q3V3D1aio_U Puolan harjoittama terrori sudeetti saksalaisia kohtaan aloitti toisen maailmansodan.

Maikkarilla tulee leffaa, apilasten planeetan synty.

Tarina on muuten totta mutta siinä esiintyvät eläimet ovat fiksumpia kuin apuape.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muuten aika vinha syy, miksi WW1 syntyi. Keskinäisten sopimusten aiheuttama ketjureaktio.
Wiki: Serbialaisen terroristijärjestö Mustan Käden tekemän Itävalta-Unkarin kruununprinssin Frans Ferdinandin murhan jälkeen Itävalta-Unkari asetti Serbialle ehtoja, joihin Serbia ei voinut myöntyä. Itävalta-Unkari julisti sodan Serbialle, mihin Serbian liittolainen Venäjä vastasi julistamalla sodan Itävalta-Unkarille. Lopulta Euroopan suurvaltojen keskinäiset sopimukset tulivat täytäntöön ja Saksa, Ranska ja Britannia julistivat sotia toisilleen.
Äkkiseltään näyttää siltä, että Saksa ei edes ollut syyllinen ww1:n syntyyn. Saksaa oli kai vaan hyvä kiristää, koska tuo oli varakas.

Viimeksi muokattu: 22.10.16 - klo:08:01 kirjoittanut pig24

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin kauvan kun Apilaksen kaltaset haukkuu, niin voi olla tyytyväinen. Voi kauheeta jos  hää alkas kehumaan?

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin kauvan kun Apilaksen kaltaset haukkuu, niin voi olla tyytyväinen. Voi kauheeta jos  hää alkas kehumaan?
Joillakin on jotain sanottavaa ja ämmät huutelee väliin.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Ape on täys paskahousu. Levittää näitä Kärkkäisen valheita.

Ei hänestä olis esim. tämän miehen housuihin. Pelkkä pelle. http://yle.fi/uutiset/3-9237694

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Bonaparten sanomisilla nyt ei ole mitään arvoa. Yhtä valiota, spermaa ja paskoo miltei joka postaus.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's