Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veltto nuoriso !  (Luettu 13721 kertaa)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Veltto nuoriso !
Alakanu pikkuhiljaa tympästä tuota perhettä koskeva uutisointi, julkkistyrkkyjä.

Melko sairasta on nykynuoriso, ei hyvältä näytä jos pitäis töitä tehdä seitenkymppiseksi. No lisää kännykän hiplausta ja trampoliinia, siitä se suttaantuu. Ei nykysuomessa kukaan ymmärrä kokonaisvaltaisesti nuorisoterveyden tilannetta. Tärkeämpää on valkonutuilla pönkittää omaa virkaa ja kampittaa kaveria.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

farmex

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä SAS on oikeassa. Kun katsoo noita selkärangattomia lökäpöksyjä, on ihme että pysyvät pystyssä. Käytöstavoista ei ole tietoakaan ja puhekielessä joka toinen sana *****. Kyllä niille joku ryhtiliike pitäisi tehdä.

navettapiika

• Vieras
Mutta eikö tuo nuoriso peilaa sitä kodin antamaa kuvaa?? Eli tosiassa noiden mummoja ja pappoja pitäisi käydä potkimassa perseelle, kun ovat huonosti kasvattaneet lapsensa, joten lapset eivät osanneet kasvattaa omiaan??
Kukahan tunsi piston sydämessään..

optimisti

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muutama kesä sitten oli muuan työharjoittelija kolme päivää, hajosi selkä ja käsi. kolmantena päivänä tuli lämpöhalvaus. Sitten tuli lopputili.
Huvittava tapaus.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Paikallisella taimitarhalla oli "sitkein sissi" viihtynyt puoli tuntia 😁

No olihan tuo sentäs saapunt paikalle. (Tai tuotu)
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Mulla on joku harjoittelija ollu,ja muutenki noita nuoria tuos seurannu.Niin aktiivisempia ne työntekoon on kuin mitä itte saman ikäisenä olin :-[

navettapiika

• Vieras
Mulla on joku harjoittelija ollu,ja muutenki noita nuoria tuos seurannu.Niin aktiivisempia ne työntekoon on kuin mitä itte saman ikäisenä olin :-[
Jos oikein hyvä osuu kohdalle, niin siitä melkein itkun kanssa luopuu, mutta olen kyllä asian muistanut huomioida antaessani loppuraporttia harjoittelun onnistumisesta..näitäkin on nähty. Onneksi voi aina auttaa sitten eteenpäin pyrkiessä..

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>aktiivisempia ne työntekoon on kuin mitä itte saman ikäisenä olin

Ja nykyään myönnä pois vaan   :)

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
>aktiivisempia ne työntekoon on kuin mitä itte saman ikäisenä olin

Ja nykyään myönnä pois vaan   :)
Totta tuokin :-[

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Joo .

Aina ei maajussien mukuloista tule kaikkein ahkerempia .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

mah

• Vieras
Aina nuorisopoloisia on syytetty vetelyydestä. Varmasti jo SASsin ollessa nuori, oli nuoriso pelkkiä vetelöitä lättähattuja. Itse olen sitä ikäluokkaa, jonka pilasi tarralenkkarit ja smurffilimsa. :'(
Eikä itseänikään työnteko alta 20 ikäisenä kiinnostanut kyllä yhtään.  :-X

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Olen tehnyt töitä muutaman vuoden ikäisestä ja 13 vuotiaana tein jo raavaan miehen työt.
Tuossa kylällä olevien nuorien ei tarvinnut juuri töitä tehdä eli ne oli varmaan niitä lättähattuja.
Niistä suurin osa onkin kunnan palkkalistoilla ollut koko ikänsä osa niistä alkoholisoitu tai muuten tuli henkisesti työkyvyttömäksi.
Tuo nuorison kännykän räplyy töissä ottaa jokaista pannuun ja tupakan imeminen.
Joukossa on tosi teräviäkin nuoria ja työt sujuu hyvin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

navettapiika

• Vieras
Olen tehnyt töitä muutaman vuoden ikäisestä ja 13 vuotiaana tein jo raavaan miehen työt.
Tuossa kylällä olevien nuorien ei tarvinnut juuri töitä tehdä eli ne oli varmaan niitä lättähattuja.
Niistä suurin osa onkin kunnan palkkalistoilla ollut koko ikänsä osa niistä alkoholisoitu tai muuten tuli henkisesti työkyvyttömäksi.
On sulla ollut laiskat vanhemmat... Parivuotias ei kyllä suuriin hommiin pysty, hyvä jos ruokansa saa suuhunsa mätettyä tai ainakin melkein perille asti.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
On sulla ollut laiskat vanhemmat... Parivuotias ei kyllä suuriin hommiin pysty, hyvä jos ruokansa saa suuhunsa mätettyä tai ainakin melkein perille asti.
Me kuorittiin äidin apuna perunoita ,kaivettiin ne maasta ,haettiin kanalasta munia,haettiin hellaan puita ym tälläistä pikku hommaa ja Äiti oli mielissään avusta olihan hänellä meitä hoidettavana 7 kpl.Isää myös autettiin oltiin aidan teossa ,sirkkelin tyl
köä heittelin puita liiveriin,putsasin vasikoitten karsinoita ,ym ym.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

navettapiika

• Vieras
Me kuorittiin äidin apuna perunoita ,kaivettiin ne maasta ,haettiin kanalasta munia,haettiin hellaan puita ym tälläistä pikku hommaa ja Äiti oli mielissään avusta olihan hänellä meitä hoidettavana 7 kpl.Isää myös autettiin oltiin aidan teossa ,sirkkelin tyl
köä heittelin puita liiveriin,putsasin vasikoitten karsinoita ,ym ym.
Ja kaksi vuotiaana tuo kaikki.. Älä nyt oikeasti viiti. Mulla on  seitsemän lasta ja eipä ole yksikään kaksi vuotiaana työnsankariksi kyennyt, eikä kykene..