Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tää pelasti kyllä tämän päivän  (Luettu 1254 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/vayrynen_salaliitto-55609

Jeeppi on innoissaan#kyllä näin on#onko kaikki muumit tallella#
🎅🎅🎅🎅🎅

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: tää pelasti kyllä tämän päivän
Miten?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: tää pelasti kyllä tämän päivän
Vanahoja juttuja pengot... mutta onhan jeeppi monesti rukoillut Paavoa pelastamaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
...zepeteokzen puujalaka...
No kun nämä on niitä toinen jalka haudassa juttuja.

Jaa. Sulla on siis puujalaka...      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: ...zepeteokzen puujalaka...
No kun nämä on niitä toinen jalka haudassa juttuja.

Jaa. Sulla on siis puujalaka...      ::)

 Sulla on puupää.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: ...zepeteokzen puujalaka...
No kun nämä on niitä toinen jalka haudassa juttuja.

Jaa. Sulla on siis puujalaka...      ::)

 Mulla on myöz puupää.

Jepz. Ja mulla on luupää...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: ...zepeteokzen puujalaka...
No kun nämä on niitä toinen jalka haudassa juttuja.

Jaa. Sulla on siis puujalaka...      ::)

 Mulla on myöz puupää.

Jepz. Ja mulla on luupää...     ::)

Kähverätä