Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etnistä värinää Oulussa:Useita abortteja 11-vuotiaasta lähtien!!  (Luettu 1539 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tytölle myös tehtiin lukuisia abortteja ja lopulta 16-vuotiaana hän synnytti lapsen isälleen.

Uhri itse pohti Kalevassa, että sosiaalityöntekijät eivät ehkä uskaltaneet puuttua, koska perhe oli ulkomaalaistaustainen

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101222451755_uu.shtml
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko tämä sitä maatamme rikastuttavaa kulttuurivaihtoa?   : OOO
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tautipooli taitaa kanssa rikastua hyvää vauhtia, Puska ei jouva eläkkeelle...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Varmaan viranomaisen yleisin puolustus mokassa kuin mokassa: Meillä on niin vähän henkilökuntaa. Paljonkohan tuolla saisi alennusta selvässä eläinsuojelurikkomuksessa ?

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Seben lausunto tais häippästä: Taitaa olla kotimaista lesti värinää.

Viimeksi muokattu: 12.10.16 - klo:19:21 kirjoittanut Ärrpää

Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Uhri itse pohti Kalevassa, että sosiaalityöntekijät eivät ehkä uskaltaneet puuttua, koska perhe oli ulkomaalaistaustainen

Nykyään moni asia jää tutkimatta rasistiksi leimautumisen pelossa.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/poikkeuksellisen-torkea-lapsen-hyvaksikayttojuttu-oulussa/739617/

Yllättävä päänavaus Kalevalta.

Hassua, että polliiisi haki tämän norsunluurannikkolaisen Norjasta, sitten kun väärää tietoa levittävä valeuutisointisivusto paljasti kaverin olinpaikan.

Onko viranomaiset olleet välinpitämättömiä koko asiassa vai suorastaan uskomattoman kädettömiä? Toivottavasti epäillyn demaritausta ei ole sentään vaikuttanut hyssyttelyyn. Sittenhän mihinkään ei enää voi luottaa, jos virkamieskoneistokin on läpi ryvettynyttä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

navettapiika

• Vieras
Virkamiehissä on yllättävän paljon sellaisia, jotka ovat vain siellä töissä.. Ne jotka todella ajattelevat ja toimivat ohjeitten ja säädösten mukaan palavat loppuun taistellessa näitä "työssäolijoita" vastaan, ja sitten kun näkevät, ettei mikään muutu tai tule tehdyksi vaihtavat alaa..
Monelle tuo virka on oikeasti suojatyöpaikka.

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Nykyään moni asia jää tutkimatta rasistiksi leimautumisen pelossa.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/poikkeuksellisen-torkea-lapsen-hyvaksikayttojuttu-oulussa/739617/

Yllättävä päänavaus Kalevalta.

Hassua, että polliiisi haki tämän norsunluurannikkolaisen Norjasta, sitten kun väärää tietoa levittävä valeuutisointisivusto paljasti kaverin olinpaikan.

Onko viranomaiset olleet välinpitämättömiä koko asiassa vai suorastaan uskomattoman kädettömiä? Toivottavasti epäillyn demaritausta ei ole sentään vaikuttanut hyssyttelyyn. Sittenhän mihinkään ei enää voi luottaa, jos virkamieskoneistokin on läpi ryvettynyttä.
No ny aukes mullekin miks mamut kaipailee lapsiaan jotka on jääneet irakkiin.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Pidä lapses kurissa. Mitäs niitä tarjoot mamulle.

-SS-

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pidä lapses kurissa. Mitäs niitä tarjoot mamulle.

-SS-

Ja rassssissssti saat olla muttet harhaluuloinen?