Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kristityt viljelijät.  (Luettu 24074 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kristityt viljelijät.
 Pidä tyylis vaan. Ja pinnoja on vaan polkupyörässä  : ))

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Puuha-Pete on harjoituskappale,jospa olisit puuttumatta asiaan mistä et mitään käsitä,tämä viestiketju ei kaipaa kommentointejasi tuliko selväksi.

Ei tullut, urpo.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Huomaat sä yhä kuinka sä hävisit kinastelun....Se sun jumalas ei luonut yhtään mitään ja siitä ei ole minkäänlaisia todisteita....
En oo huomannut tässä kinastelua. Sää et jotenkin vaan kestä ajatusta, että jokin Jumala olisi tässä takana.😅

Kerro nytt missä se näkyy, mä sanoin missä evoluutio näkyy....
No tota, en ala avaamaan ihan yksityiskohtaisesti, mutta se näkyy esim. mun henkilökohtaisessa elämässä siten, että olen huomannut tapahtuvan asioita, joilla näyttäisi olevan selkeä tarkoitus ja suunta. Se suunta on ollut hyvä tähän saakka ja uskon sen olevan varjeltu ja tarkoitettu niin tapahtuvaksi. Yks juttu, uskon, että esirukoilijoilla on tässä kaikessa suuri vaikutus.

Aivan konkreettisesti huomasin tänään lohduttavia sanoja kun olen ollut yhden asian vuoksi melko allapäin. Ne sanat oli mitkä tupsahti eteen, jotta "kaikki haavet ei voi aina toteutua" ja muistutus siitä että elät unelmaasi ja saat olla maanviljelijä. Nämä sopivat tähän tilanteeseen, kuin nenä päähän.

Viimeksi muokattu: 30.09.16 - klo:20:42 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Sä olet pimeyden puolella, noi asiat on todettu jo 1800 vuosisadalla joita sä jankkaat.....

Ett kivat sulle....

Dr.Who

• Vieras
Puuha-Pete on harjoituskappale,jospa olisit puuttumatta asiaan mistä et mitään käsitä,tämä viestiketju ei kaipaa kommentointejasi tuliko selväksi.

Ei tullut, urpo.
Ot sä ihan ok.

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Sä olet pimeyden puolella, noi asiat on todettu jo 1800 vuosisadalla joita sä jankkaat.....

Ett kivat sulle....
Noh, pimeys, vai valo. Valoon on pyrkimys.😅mut kyllä joka asialla luojansa on, sullakin on isä.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Kreationistien kannattaa tutustua venäläiseen kettukokeeseen

-> 7 sukupolvea jalostusta ja ketusta tulee luppakorvainen ja täplikäs...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

farmex

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Maidontuottaja puhuu asiaa.

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä arvelette, kun väitän, että jossain on piirustukset, piirustukset kaikelle sille tunnetulle, mitä tiedämme elämästä ja koko universumista. Minä uskon, että ne on olemassa.
[/quote]
Entäs jo se joku on ollu niinku mä että tekee lähes kaikkee ilman piirustuksia? Ja näitä "luomuksia" ei sit mun jälkeeni osaakaan käyttää kukaan muu... Ilmankos maailmassa on nykyisin kaik niin sekaisin 😜
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Geenit on ne piirustukset ja mutaatiot on evoluution väline joka kehittää noita piirustuksia. Joskus ei satu arpaonni kohdalle ja tuloksena on epäedullinen mutaatio, mut on niitä ihmiskunnan historiassa onnistumisiakin ollut. Ei siinä hirveän syvällistä päättelyä tarvita, miksi ihmisten joukossa raa'at ja häikäilemättömät sekä ahneet luonteenpiirteet ovat olleet omien geenien levittämistä ajatellen hyödyllisiä ominaisuuksia. Luonto johon mekin kuulumme on kaunis ja julma.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luonto johon mekin kuulumme on kaunis ja julma.
Tuon voisi kertoa eläinsuojelijoille.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
En tiedä raivoraittiudesta mutta aika pihtareita on hellarit. Eräskin antoi vasta toisella tapaamisella.

No on kyllä ollu pihtari. Mulle anto heti ensimmäisen kahvikupin jäläkehen🎅

Laititko tyrmäystippoja
Sepe tuskin olisi onnistunut edes noilla..suuria puheita vain.

Mähän oon tään tarinan kertonut täällä, etkö muista. 🎅
Montakohan "tarinaa" sinäkin olet kertonut..
Kyllä Sepe on niitä joiden ei ole tarvinnut sokeripallalla houkutella.
Nakilla kuitenkin..
Hamehet korvissa kun jo kuulevatkin.

Hame korvissa oleva nainen juoksee helposti pakoon housut kintuissa olevaa miestä.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Geenit on ne piirustukset ja mutaatiot on evoluution väline joka kehittää noita piirustuksia. Joskus ei satu arpaonni kohdalle ja tuloksena on epäedullinen mutaatio, mut on niitä ihmiskunnan historiassa onnistumisiakin ollut. Ei siinä hirveän syvällistä päättelyä tarvita, miksi ihmisten joukossa raa'at ja häikäilemättömät sekä ahneet luonteenpiirteet ovat olleet omien geenien levittämistä ajatellen hyödyllisiä ominaisuuksia. Luonto johon mekin kuulumme on kaunis ja julma.

Siis jotenkin noin. Ne rauhaa rakentavat ja pienet kansat on jo aikoja sitten tapettu. Agressio on se joka evoluutiossa rulettaa....

Jos tarkastellaan vaikka maailmanpolitiikkaa, isojen ehdoilla tuossa mennään...pienet vikisee ja ruikuttaa....

Viimeksi muokattu: 01.10.16 - klo:17:00 kirjoittanut Luomujussi

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Sori että jankkaan, selittäskö joku mulle, miten nuo geenikartat on muodostunut. Miten ne voi muka syntyä ilman, että joku on ne tarkoittanut noin?

navettapiika

• Vieras
Sori että jankkaan, selittäskö joku mulle, miten nuo geenikartat on muodostunut. Miten ne voi muka syntyä ilman, että joku on ne tarkoittanut noin?
Menee ehkä liian vaikeaksi aloittaa siitä täällä väittelyä, kun sitä ei ole viisaammatkaan keksineet.. Taitaa jäädä arvoitukseksi loppujen lopuksi. Onko ollut joku tai jokin, mikä pani kaiken alulle, tai sitten posahtiko tähti ja siinä sitten osui solut kohdilleen...kukapa tietää. Ainahan voi keksiä teorian, millä itse tulee onnelliseksi, mutta sekään tuskin on se totuus..