Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yli 5 milj suomalaista ei osallistunut  (Luettu 4375 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Yli 5 milj suomalaista ei osallistunut
"
 12.42Järjestäjän mukaan mielenosoituksessa on noin 10 000 ihmistä. Helsingin poliisin mukaan paikalla on arviolta noin 6 000 ihmistä.

Hahhahh...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

montöör

• Vieras
Kyllä on yle luukuttanut perjantaista lähtien mielenosoituksia.
Kommareita ja ituhippielättejä on houkuteltu mukaan. Torvet soi
ja punalippu heiluu. Ja kaikki tietysti suorana areenasta. Ei olla
köyhiä eikä kipeitä kun yhteiskunta maksaa kaiken. Ja viimesenpäälle.

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Erikoinen juttu.

Mitä tapahtui? Narkki ja kuulapää kohtasivat. Kuulapää voitti.

Nyt vastustetaan rasismia. Mitä ihmeen rasismia?

Kun halutaan pitää kiinni nykyisestä yhteiskuntajärjestyksestä ja setviä hallitsematonta maahantuloa, niin sekö muka on rasismia.

Se, että joku haluaa luoda vastakkainasettelun kaupunkien ghettoutumisen ja tavallisen turvallisen elämän välillä on minun mielestä hullua. Tämähän on vain minun mielipiteeni.
Nyt näiden hippien argumenttien perusteella em. ajattelutapa on rasismia. Minusta se ei ole.

Minusta monikulttuurinen yhteiskunta pitää luoda sillä tavalla, että ihmiset haluavat tulla Suomeen töihin. Se työnteko on kuitenkin yhteiskunnan toimivuuden kannalta välttämätöntä. Ja jos työnteosta kokoajan luistetaan, niin mitä meillä on. Yhteiskunta, jossa on yhä enemmän köyhyyttä. Ja jos se kohdistuu tietynlaisiin henkilöihin, niin syntyy ongelmia.

Näin on nähtävissä kaikissa ihmisissä, kulttuuritaustastaan riippumatta.

Minussa ihmetystä herättää se, että jotkut haluavat lietsoa tällaista yhteiskuntarakennetta, jossa on suuria eriarvoisuuksia ihmisten välillä. Ja kun köyhyysloukku iskee maahanmuuttajataustaisiin ihmisiin, alkaa heidän riehuminen lisääntyä.
Silloin väistämättä kohdistuu viha kaikkiin noihin samannäköisiin ihmisiin ja se on oppikirjojen mukaan rasismia.

Sama asia, jos nekuria ei päästetä johonkin tiettyyn kapakkaan tai vaikka linja-autoon. Mitä enemmän maahantulijat aiheuttavat ongelmia, sitä enemmän konflikteja joudutaan ennaltaehkäisemään rasismin avulla.

Ja silloin kierre on valmis.

Rasismia ei ole se, jos halutaan ennalta ehkäistä rasismia.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Että toi NN- monta ei osallistunut on oikeasti IDIOOTTIMNAISIN kommentti aina, ikinä ja kaikissa tilanteissa missä se kerrotaan. Mutta ei välitetä siitä, natsimielenosoituiksessa oli vielä vähemmän ihmisiä. Näytti olleen uutisten mukaan 15 000 osallistujaa, paljos natseja oli? Kymmenen? Marginaalinen pelleporukka kuvittelee itsestään liikoja... =)

Viimeksi muokattu: 24.09.16 - klo:15:21 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

jeep

• Vieras
Että toi NN- monta ei osallistunut on oikeasti IDIOOTTIMNAISIN kommentti aina, ikinä ja kaikissa tilanteissa missä se kerrotaan. Mutta ei välitetä siitä, natsimielenosoituiksessa oli vielä vähemmän ihmisiä. Näytti olleen uutisten mukaan 15 000 osallistujaa, paljos natseja oli? Kymmenen? Marginaalinen pelleporukka kuvittelee itsestään liikoja... =)
https://www.youtube.com/watch?v=hex3fzgWZu4

Jätkä

• Vieras
Miksi noilla on rätit naamalla? Onkohan astalotkin mukana, sillä ainakin tolla punahuivisella on aika tukeva metallinen rumpukapula kädessä. Mustanaamiolla onkin jo molemmat kädet nyrkissä jo valmiina, Eli aika "rauhalisin" mielin ovat osallistuneet kuvan perusteella.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Miksi noilla on rätit naamalla? Onkohan astalotkin mukana, sillä ainakin tolla punahuivisella on aika tukeva metallinen rumpukapula kädessä. Mustanaamiolla onkin jo molemmat kädet nyrkissä jo valmiina, Eli aika "rauhalisin" mielin ovat osallistuneet kuvan perusteella.

Ne on niin nolon asian puolella, etteivät kehtaa tehdä sitä pärställään...
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mulla oli äsken kommunisminvastainen mielenosoitus pellolla kun ajoin Giraffalla. Ei ollut muita paikalla.

Kusin traktorin astinlaudalta itään ja puin nyrkkiä 😅😅 Samalla manasin PolPotin ja Maon hevonvituun
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Herkästi taas suvakilta heilahti natsikortti...ota huomioon, että rajoja kiinni paskasakilta vaativat eivät 99%:sti ole natseja.

Kaikkein kovimmat kommentit suvakki-vajakkiudesta ja heidän matuintoilustaan olen kuullut todella korkeasti koulutetuilta ihmisiltä, joukossa mm. Ilmarisen päällikkö, Nokian dipl.insinööri ja Suomen MacDonaldsin markkinoinnissa organisaatiossa yläoksalla toimiva henkilö.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Köntys

• Vieras
Mulla oli äsken kommunisminvastainen mielenosoitus pellolla kun ajoin Giraffalla. Ei ollut muita paikalla.

Kusin traktorin astinlaudalta itään ja puin nyrkkiä 😅😅 Samalla manasin PolPotin ja Maon hevonvituun

Mitähän tähän sanoo eläinoikeusaktivitsit  :-\

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Samalla manasin PolPotin ja Maon hevonvituun

Mullan alta hevonvidduun?

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?

Mitähän tähän sanoo eläinoikeusaktivitsit  :-\
,

Siellä on muutenkin kaikenlaista..
pessimisti ei pety!

Jätkä

• Vieras

Sinut sit kieletään maanantaina. Kun olet yksin siinä ääriryhmässäsi vihapuheita pitämässä.