Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Modulaatio tulee  (Luettu 5439 kertaa)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Modulaatio tulee
Empä tiedä tarkoititko Aplas viestiä minulle, mutta miten aluetuet ja yrittämiseen kannustavat tuet eroavat toisistaan. Tarkoitatko, että täällä AB-alueella on niin paljon yrittävämpää ja ammattitaitoisempaa viljelijäväkeä, että emme noita "kannustavia" tukia tarvitse????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Modulaatio tulee
Empä tiedä tarkoititko Aplas viestiä minulle, mutta miten aluetuet ja yrittämiseen kannustavat tuet eroavat toisistaan. Tarkoitatko, että täällä AB-alueella on niin paljon yrittävämpää ja ammattitaitoisempaa viljelijäväkeä, että emme noita "kannustavia" tukia tarvitse????

niin etelä-suomeenhan noi moduloidaan mut jos mun tuloista moduloidaan minne tahansa jollekin pellelle joka nostaa vain tukia riskittä ja itse olen investoinut tuloja nostaakseni niin minua rangaistaan siitä leikkaamalla tuloja :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Modulaatio tulee
saatana jos tommonen jarru tulee niin itse kyl vedän hätäjarrusta niin että vaijeri katkeaa mtk:n jäsen maksu loppuu kans no mtk:n toimistossa voivat odotella soittoani >:(

ois jo saakutti aika jo lopettaa jo koko järjestö tässä on laajennettu toimintaa ja koko ajan on sotkettu paskaa rattaisiin,mitähän tykkää porukka joka on tehnyt ylikalliin navetan alk 50-60 lehmää ja siitä ylöspäin tuskin kukaan lähtee talkoisiin kun viedään tulot 8)

Esa Härmälä ihmetteli joskus aivan oikeutetusti, että miksi ne tilat, jotka ovat saaneet valtaisat investointituet tuotantonsa tehostamiseksi, saavat edelleenkin korkeat tulotuet.

Siellä on tosiaankin oikea paikka leikata, mainittavampia  investointitukiahan voi vain harva tila edes hakea.
Tätä minä olen koko ajan tarkoittanut leikataan sieltä missä sitä on.

Itseasiassa homma on jo näiden parempien investontitukien takia, mennyt jo pieleen, mikäli pohjoinen saisi osakseen vielä ylimääräisen leikkauksen, niin ei sekään olisi oikein.