eräs tuohtunut naaraspuoleinen ei arjalainen erittäin viehättävä punapää tuosta tilitti mutakin kuin kynttilöiden seuraa syksyn pimeisiin iltoihin hakiessaan että se ei ole yliopisto-opintoja jos pääsykokeissa putoaa, näin lienee apellekkin käynyt

Nätisti sanottu siskoflikasta, oisko muujussi sopivan kultivoitunutta akateemista toimintaseuraa...
En tiedä kultivoituneesta mutta kyllähän minä olen aina vapaaehtoinen auttamaan puutteenalaisia naisia. Ja on niitä tullut tässä auteltuakin.
Mita taas itse aiheeseen tulee niin kyllähän noiden järkevien feministien kanssa ihan toimeen tulee. Jotkut saattavat itse asiassa olla sängyssä melkoisia seksipetoja... Tosin vaativat sitten mieheltäkin jotakin. Lainaan tässä osan eräästä treffipalstan naisen ilmoituksesta:
"Etsitään harvinaista miestä:
- sinulla ei ole avo- tai aviovaimoa tai kumppania
- sinulla ei ole harrastusta, joka vie koko vapaa-aikasi
- kestät lasteni olemassaolon
- sinulla ei ole tps:n kausikorttia
- pidät seksistä, missä molemmat osallistuu
- saatat jopa pitää tanssimisesta
- huumorintajusi on kohdillaan ymmärtämään tämän listan ;-)
Lisäksi olen lopen kyllästynyt miehiin, jotka eivät ymmärrä tuota seksikohtaa. Molemmat osallistuu ei tarkoita sitä, että nainen imuttaa kaiken aikaa ja mies voi avata rintaliivit..
Hyvä seksi sisältyy parisuhteeseen, en etsi mitään hoitoa tai halua kenenkään fantasioita yksistään toteuttaa!"
Mutta tietysti niille miehille joille seksi on kolme työntöä, ähkäisy ja kierähdys niin tuollainen osallistuva ja myös mieheltä paljon vaativa nainen voi olla uhka...