Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Israel, Israel ja Israel  (Luettu 1930 kertaa)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Israel, Israel ja Israel
http://yle.fi/uutiset/israel_laajentaa_jalleen_siirtokuntiaan_lansirannalla__yhdysvallat_tuomitsee/9136153

Tuommoinenkin uutinen on nykyään lähinnä ilmoitusasia kun "jumalan valittu kansa" suurentaa lebensraumiaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Israel, Israel ja Israel
http://yle.fi/uutiset/israel_laajentaa_jalleen_siirtokuntiaan_lansirannalla__yhdysvallat_tuomitsee/9136153

Tuommoinenkin uutinen on nykyään lähinnä ilmoitusasia kun "jumalan valittu kansa" suurentaa lebensraumiaan.

No niinpä Venäjäkin laajensi siirtokuntansa Krimille. Ja se kai on ihan hyvä juttu, kun ilmoitusasiana meni sekin.

-SS-

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos lähi-idässä olisi kunnon talvi, niin eivät ehtisi sotimaan keskenään, kun pitäisi hakata joka päivä halkoja, että saa ne savimajansa pysymään lämpimänä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

jeep

• Vieras

Juutalaisilla on näköjään etuoikeus. Entäs ne pakotteet Israelia kohtaan, ehei sellainen ajatus on mahdoton Suomen " valkoisten juutalaisten " keskuudessa.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikai nyt kristitty voi toista kristittyä alkaa vainoamaan? Juutalaisvainojen aika oli ja meni jo...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Mun mielestä Israelilla on kaavoitusoikeus siellä. Saivat sen vuonna -67 ja vahvistivat -73.

jeep

• Vieras

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun mielestä Israelilla on kaavoitusoikeus siellä. Saivat sen vuonna -67 ja vahvistivat -73.

Tuolla logiikalla krimin valtauskin oli ihan oookoo ?

jeep

• Vieras

Siellä on Venäjä hei, toista se ois jos amerikan liittolainen tai amerikka itse. Älä nyt saakeli odota sepeltä mitään rakentavaa vastausta kysymykseesi.

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Erona vaan se että 1967 ja 1973 arabimaat yhteisrintamana yrittivät Israelin tuhoamista, sodat päättyivät kuitenkin Israelin voittoon. Krimillä ei kukaan yrittänyt mitään muualla kuin Putinin mielikuvituksessa.

Israel on yrittänyt tehdä rauhaa arabien kanssa ja onnistunutkin jotenkuten Egyptin ja Jordanian kanssa. Epäonnistuminen palestiinalaisten kanssa saa kansan turhautumaan molemmilla puolilla ja äänestämään ääriaineksia valtaan. Seuraukset ovat se etteivät terrori toisella puolella ja siirtokuntien rakentaminen toisella puolella tule koskaan lakkaamaan.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

siellon rimillä varmaannii putinin ahkeralle mökkitalkkarille jo tontti varattuna.  :D :D

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://www.kotimaa24.fi/blogit/israel-terrorisoi-muslimimaita/comment-page-2/

Lainaus
Olen IT-suunnittelija Vantaan Rajakylästä. Luen mielelläni vanhoja hyviä luterilaisia kirjoja.

Jussin suosikkirjoihin varmaan kuuluu tämä, luterilaisen uskonnon perustajan kirjoittama kirja