Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aevan ylivoemasta  (Luettu 10262 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Aevan ylivoemasta
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/valion-johtaja-lihapullakohusta-ulkomaisen-lihan-k%C3%A4ytt%C3%B6-on-maidontuottajan-etu-1.159804

ja saksalaisen raktorin ostaminen on Ponssen etu, vae miten se mennee

Lue se artikkeli, ilmeisesti Ilta-sanomien palvelukseen pyrkivä toimittaja on repinyt otsikon jostain ihan muualta kuin itse haastattelusta.

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Aevan ylivoemasta
Valion johtaja lihapullakohusta: Ulkomaisen lihan käyttö on maidontuottajan etu. Onneksi tämä oli mtk:n pää-äänenkannattajan sivulla, muuten olisi luullut provokaatioksi.

Tätä parempaa yhteishengen nostauskampanjaa ei voi olla. Tämän muiden silmille kusemisen jälkeen on todella hyvät edellytykset kysellä mukaan traktorimarsseille sun muihin yhteiskamppanjoihin.

Aivan ylivoimaista.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Aevan ylivoemasta
Valion johtaja lihapullakohusta: Ulkomaisen lihan käyttö on maidontuottajan etu. Onneksi tämä oli mtk:n pää-äänenkannattajan sivulla, muuten olisi luullut provokaatioksi.

Tätä parempaa yhteishengen nostauskampanjaa ei voi olla. Tämän muiden silmille kusemisen jälkeen on todella hyvät edellytykset kysellä mukaan traktorimarsseille sun muihin yhteiskamppanjoihin.

Aivan ylivoimaista.

Valion Food Service -myynnin kotimaisuusaste on 97 prosenttia, Nupponen kertoo. "Teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että loputkin kolme prosenttia olisi suomalaista."

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Aevan ylivoemasta
En mä noista prosenteista, vaan tuo asenne.

Muiden niskaan saa kuseskella. Kriisiä pukkaa kaikilla. Mutta me valiossa jumalan siunaamassa firmassa voidaa kasan päältä kusta muiden päälle.

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Aevan ylivoemasta

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Aevan ylivoemasta
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/valio-mifu-on-uusi-ruoanlaiton-paaraaka-aine/

Ehkä ne lihapullat voidaan korvata täysin kotimaisilla mifupullilla? :)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/valio-mifu-on-uusi-ruoanlaiton-paaraaka-aine/

Ehkä ne lihapullat voidaan korvata täysin kotimaisilla mifupullilla? :)
"Lihapullat" saattaa tulla tuosta mielenkiintoisia, mutta mihinpä sitä enää lihaa tarviskaan..

mah

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Aevan ylivoemasta
 
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(
    Millä tavalla se muka on surullista? Äiti se on Milf:ikin.

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Aevan ylivoemasta
Mittee se Heino tekee vuodenvaihteen jälkeen ilman osuuskuntaa ja meijeriä? Joikhaa?
Joka muuta ennustaa valehtelee.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22113
Vs: Aevan ylivoemasta
Kouluesimerkki mitä sinne tissinkoittjan pääkoppaan mahtuu, minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja valio

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Aevan ylivoemasta
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(
    Millä tavalla se muka on surullista? Äiti se on Milf:ikin.
Milffeillä pitäisi olla oma juhlapäivänsä ja tavallisilla äideillä omansa  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

carhu

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Kouluesimerkki mitä sinne tissinkoittjan pääkoppaan mahtuu, minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja valio

Kouluesimerkki vanhan ja katkeran miehen yksinpuhelusta.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Kouluesimerkki mitä sinne tissinkoittjan pääkoppaan mahtuu, minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja valio

Kouluesimerkki vanhan ja katkeran miehen yksinpuhelusta.
Pitäsköhän lisätä iltarukoukseen, ettei antas liian vanhaksi elää, että elämässä olisi vielä tasasen tappavasti tapahtumiakin..