Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valmisteveron palautus  (Luettu 9660 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
Siis onpa monimutkainen juttu.ensin maksetaan öljyssö energiaveroa joka on vähennyskelpoinen meno erä verotuksessa,sitten haetaan ja saadaan  energiaveronpalautusta,ja palautus on sitten taas veronalaista tuloa.
Onko tulos +- nolla
Verolomakkeen kohta 1/ 3 muut lisäykset. >:(

Valtiovarainministeri Niinistö tarjosi v. 1996 maataloudelle siirtymistä alempaan teollisuuden energiaveroluokkaan.

MTK torjui ja vaati tilalle uutta 70 mk/ha-tukea C-alueelle ja sai sen. >:( >:( >:(

Veroluokan alennus olisi säästänyt maatalouden menoja n, 55 milj mk, C-alueelle tuli uutta rahaa 25 milj e uuden ha-tuen myötä.  >:(

Ilman MTK:n "edunvalvontaa" ei mitään vereonpalautuksia eikä hakuja tarvittaisi >:(

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
09:54

Sitä tässä nyt teille taulapäille olen yrittänyt selittää että tuolla palautuksella ei ole hevon paskankaan merkitystä.Mutta kyllä siitä Pääministeri teki ISON numeron kun sai niin paljon maatalouden hyväksi aikaa

10:52
Tjaah,kyllä mulle aina raha kelpaa 1780,00€ tuli palautuksia,sillä olikin sitten  saikin reilut 3000 litraa ainetta tankkeihin ja verovähennyksiin syksyn edulliseen hintaan.Ja bonukset päälle

Tunnissa muuttu tämänkin taulapään mielipide  ;D ;D ;D ;D
Siinä se taulapää on kun ei käsitä sitä että tuolla veronpalautuksella vaan tehtiin politiikkaa tyyli KEPU KEPU.
En kai mää nin hoopo sentän ole että en laittas vahinkoa kiertämään.meikäpojan kintuille ei kepukaakit kuseskele

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Valmisteveron palautus
meinaattako että veronpallaotuksista pittää vero maksaa :o

en minä oo ruukannu
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Valmisteveron palautus
Siis onpa monimutkainen juttu.ensin maksetaan öljyssö energiaveroa joka on vähennyskelpoinen meno erä verotuksessa,sitten haetaan ja saadaan  energiaveronpalautusta,ja palautus on sitten taas veronalaista tuloa.
Onko tulos +- nolla
Verolomakkeen kohta 1/ 3 muut lisäykset.

vain Oikea  taulapää voi edes tätä kysyä !

Onko tulos +- nolla

heh heh
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

PG

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
Siis onpa monimutkainen juttu.ensin maksetaan öljyssö energiaveroa joka on vähennyskelpoinen meno erä verotuksessa,sitten haetaan ja saadaan  energiaveronpalautusta,ja palautus on sitten taas veronalaista tuloa.
Onko tulos +- nolla
Verolomakkeen kohta 1/ 3 muut lisäykset.

vain Oikea  taulapää voi edes tätä kysyä !

Onko tulos +- nolla

heh heh


Saatte  palautuksesta positiivisen hyödyn, kun ette ilmoita sitä verotuksessa lainkaan, näin yksinkertaista se on.  ;D

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Valmisteveron palautus
Saatte  palautuksesta positiivisen hyödyn, kun ette ilmoita sitä verotuksessa lainkaan, näin yksinkertaista se on.

Lievästi verotusta tuntevana taulapäänä voisin kuitenkin veikata että helpoin tapa on tuo palautus painaa - merkkiseski on jättää se ilmoittamatta. ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Bonde

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 462
  • Höstnisu
Vs: Valmisteveron palautus
09:54

Sitä tässä nyt teille taulapäille olen yrittänyt selittää että tuolla palautuksella ei ole hevon paskankaan merkitystä.Mutta kyllä siitä Pääministeri teki ISON numeron kun sai niin paljon maatalouden hyväksi aikaa

10:52
Tjaah,kyllä mulle aina raha kelpaa 1780,00€ tuli palautuksia,sillä olikin sitten  saikin reilut 3000 litraa ainetta tankkeihin ja verovähennyksiin syksyn edulliseen hintaan.Ja bonukset päälle

Tunnissa muuttu tämänkin taulapään mielipide  ;D ;D ;D ;D
Siinä se taulapää on kun ei käsitä sitä että tuolla veronpalautuksella vaan tehtiin politiikkaa tyyli KEPU KEPU.
En kai mää nin hoopo sentän ole että en laittas vahinkoa kiertämään.meikäpojan kintuille ei kepukaakit kuseskele

Sää teekki se näköjään aivan itte!!! ;D ;D ;D ;D
Whiskey for my men and beer for the horses...

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
3. Muut lisäykset
• Ilmoittakaa kohdassa 463 ne maatalouden tulot, joita ei ole kirjattu muistiinpanoihin mm. arvonlisäveron
alarajahuojennus tai energiatuotteiden valmisteveron palautus.
Ei sen kummempaa  tältä osin verottajalla todennäköisesti parempaa tietoa kuin Enterillä.Vois niihin veroohjeisiinkin tutustua enenkö kirjoittelee mitä sattuu.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Valmisteveron palautus
Saatte  palautuksesta positiivisen hyödyn, kun ette ilmoita sitä verotuksessa lainkaan, näin yksinkertaista se on.

Lievästi verotusta tuntevana taulapäänä voisin kuitenkin veikata että helpoin tapa on tuo palautus painaa - merkkiseski on jättää se ilmoittamatta. ;D
-merkkiseksi,elikkä vähentää vuosimenoina ;D ;D ;D ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Valmisteveron palautus
-merkkiseksi,elikkä vähentää vuosimenoina

heh heh sinähän olet kaikkien taulapäiden äiti  ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Valmisteveron palautus on samanlainen juttu kuin alv-palautuskorko, verottajalla on se kyllä tiedossa, kun on sen itse maksanutkin ::).

Jokainen voi sitten itse päissään miettiä, voiko sitä "unohtaa" sieltä kakkoslomakkeen etusivulta...

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Valmisteveron palautus on samanlainen juttu kuin alv-palautuskorko, verottajalla on se kyllä tiedossa, kun on sen itse maksanutkin ::).

Jokainen voi sitten itse päissään miettiä, voiko sitä "unohtaa" sieltä kakkoslomakkeen etusivulta...

Mutta jos sen on laittanut sinne muistiinpanoihin? Vai onko riski että verottaja pyytää ne nähtäväksi?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
Verottajalla hyvinkin varma tieto palautuksen määrästä,eli kannattaa vaan kiltisti ilmoittaa kohdassa muut lisäykset,jos sen on muualla tulouttanut saataa tulla kahteen kertaan koska verottaja lisää automaattisesti summan tuohon.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Valmisteveron palautus
Nyt alkaisi olla ajankohtaista taas. Tiedättekö minne Tilituki pro mini -käyttäjä tallentaa tuon verovuonna maksetun palautuksen?