Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tissinkoittajien käsi  (Luettu 6600 kertaa)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Tissinkoittajien käsi

KAIKKI KANSALLISET TUET POIS!
Mystinen kesälaatumies

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tissinkoittajien käsi
Rauhoitu, otahan välillä vähän happea ...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Tissinkoittajien käsi
Olen aivan rauhallinen. Lähden tästä iltatarkille.
Mystinen kesälaatumies

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tissinkoittajien käsi
Olen aivan rauhallinen. Lähden tästä iltatarkille.

Isot kirjaimet vaan saa aikaan vaikutelman huutamisesta ...
Vaikka eihän se täällä sinänsä haittaa, jos et ala tuota fonttia vielä ropeloimaan isommaksi ...

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Tissinkoittajien käsi
myös kuluttajan kukkarossa :o
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901168920345_uu.shtml

Jos sitä tuottoa yritetään saada markkinoilta, niin ei sekään kelpaa. Kaikki pitäisi ilmaiseksi saada.
 >:(

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Tissinkoittajien käsi

KAIKKI KANSALLISET TUET POIS!
EIKUN KAIKKI,TELAKKATUKEA JA TYÖMARKKINATUKEA MYÖTEN
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Tissinkoittajien käsi
Asumistuet, lapsilisät, kelakorvaukset ja muut perusturvaan liittyvät tuet, valtion ja kunnan varoista (eli veroista) maksettavat palkat opettajille, lääkäreille, poliiseille ,palomiehille yms toiseen potenssiin. Sitten on hyvä????

Aulis Anttila

  • Vieras
Antaa mennä vaan...
Asumistuet, lapsilisät, kelakorvaukset ja muut perusturvaan liittyvät tuet, valtion ja kunnan varoista (eli veroista) maksettavat palkat opettajille, lääkäreille, poliiseille ,palomiehille yms toiseen potenssiin. Sitten on hyvä????

Juu... antaa mennä vaan... sit sitä riittäis pankollamakoilijoille ihkauudet prässihousut joka kuukauden ekana päivänä  ;D  :D  :)  :o
+
...ja mun esitystäni kannattaa lestisakki...  ;D  :D  :)  ::)  :P

sorkkahessu

  • Vieras
Elinkeino elämän tuki
Tasapuolisuuden vuoksi myös elinkeino elämältä tuet pois ja Aulikselta hiukset .

Aulis Anttila

  • Vieras
Noh... juu...
Tasapuolisuuden vuoksi myös elinkeino elämältä tuet pois ja Aulikselta hiukset .

Osa elinkeinotuista - aikuisten oikeesti - vääristää kilpailua... ja tukkaniha mä leikkasinki jo sillon ku mä menin inttiin... mut en ihan kaljuks... ja vähä on viä jälel  ::)   ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Noh... juu...
Tasapuolisuuden vuoksi myös elinkeino elämältä tuet pois ja Aulikselta hiukset .

Osa elinkeinotuista - aikuisten oikeesti - vääristää kilpailua... ja tukkaniha mä leikkasinki jo sillon ku mä menin inttiin... mut en ihan kaljuks... ja vähä on viä jälel  ::)   ;D

Niin vääristää myös nämä maataloustuetkin. Joka kerta, kun johonkin tiettyyn laitteesen esim. on tukea alettu maksaa, on vähää ennen kuin haku on alkanut, hinnat nousseet jonkin verran ENEMMÄN kuin tuki on ollut. Eli silloin maataloustuki on valunut yli 100% :sti teollisuudelle ja kaupalle. Jos joku on eri mieltä, nostaa käden ylös NYT!  En olis yhtään niinkään ihmeissäni, jos tuet vähenis ja hyvinvointi paranis. Tämä pätee ihan yhtä hyvin c kuin ab-alueelle!

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Noh... juu...
Niin vääristää myös nämä maataloustuetkin. Joka kerta, kun johonkin tiettyyn laitteesen esim. on tukea alettu maksaa, on vähää ennen kuin haku on alkanut, hinnat nousseet jonkin verran ENEMMÄN kuin tuki on ollut. Eli silloin maataloustuki on valunut yli 100% :sti teollisuudelle ja kaupalle. Jos joku on eri mieltä, nostaa käden ylös NYT!  En olis yhtään niinkään ihmeissäni, jos tuet vähenis ja hyvinvointi paranis. Tämä pätee ihan yhtä hyvin c kuin ab-alueelle!

Täytyy taas yhtyä edelliseen kirjoittajaan... Esimerkkinä vaikkapa raatokontit... Ja se on paha kilpailuttaakin kun kaikki tarjoajat tietää että kuinka paljon sitä tukea mihinkin saa...

Aulis Anttila

  • Vieras
Yhtyminen
Niin vääristää myös nämä maataloustuetkin. Joka kerta, kun johonkin tiettyyn laitteesen esim. on tukea alettu maksaa, on vähää ennen kuin haku on alkanut, hinnat nousseet jonkin verran ENEMMÄN kuin tuki on ollut. Eli silloin maataloustuki on valunut yli 100% :sti teollisuudelle ja kaupalle. Jos joku on eri mieltä, nostaa käden ylös NYT!  En olis yhtään niinkään ihmeissäni, jos tuet vähenis ja hyvinvointi paranis. Tämä pätee ihan yhtä hyvin c kuin ab-alueelle!
Täytyy taas yhtyä edelliseen kirjoittajaan...

Josko kuitenkin vain mielipiteisiinsä  ;D  :D  :P

Esimerkkinä vaikkapa raatokontit... Ja se on paha kilpailuttaakin kun kaikki tarjoajat tietää että kuinka paljon sitä tukea mihinkin saa...

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Tissinkoittajien käsi
Tuen siirtamisestä tuotteen hintaan on ihan omakohtainen kokemus. Olin ns. entisessä elämässä metalliteollisuuden palveluksessa ja olin neuvottelemassa erään apevaunuvalmistajan kanssa tuotannon ostosta edustamaani yhtiöön. Apevaunun ulosmyyntihinta oli silloin 100000 paikallista rahayksikköä ja siihen silloin viljelijä sai tukea 20%. Seuraavana vuonna tuki oli poistumassa ja myyjäpuoli sanoi, jotta ensi vuonna vaunu pitää pystyä myymään 80000 rahalla, koska tuki todennäköisesti poistuu. Kysymys: kummalle tuki meni, ostajalle vai myyjälle. Ja tämä tarina on tosi, sanoisi Rautavaarakin

Aulis Anttila

  • Vieras
Lounasseteli
Joka kerta, kun johonkin tiettyyn laitteesen esim. on tukea alettu maksaa, on vähää ennen kuin haku on alkanut, hinnat nousseet jonkin verran ENEMMÄN kuin tuki on ollut.


Niinpä... ja lounassetelien enimmäis"arvo" nostaa kuppiloiden halvimman lounaan hinnan samaksi kuin mikä setelin arvo on... rysälänruplilla jos maksettaisiin niin saataisiin halvemmalla  :o