Jos lehmälläkin olisi siivet....jne.https://www.youtube.com/watch?v=SxK3T_e0dtk
Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 28.06.16 - klo:13:11Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.ei pidä vähätellä etelä-suomalaisten ajotaitoja
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.16 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: pig24 - 28.06.16 - klo:13:11Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.ei pidä vähätellä etelä-suomalaisten ajotaitoja Ei kai sitä kaikkea huomaa, kun pitää keskustella vänkärin kanssa, vaihtaa radioakanavaa, vastata puhelimeen, ehkä kenties laittaa viestiäkin..kyllä se on rajallista, mihin kaikkeen sitä joutaa huomiota kiinnittämään..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 28.06.16 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.16 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: pig24 - 28.06.16 - klo:13:11Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.ei pidä vähätellä etelä-suomalaisten ajotaitoja Ei kai sitä kaikkea huomaa, kun pitää keskustella vänkärin kanssa, vaihtaa radioakanavaa, vastata puhelimeen, ehkä kenties laittaa viestiäkin..kyllä se on rajallista, mihin kaikkeen sitä joutaa huomiota kiinnittämään..niin, kyllähän sitä sattuu kaikennäköisiä lipsahduksia jos jokin aihe tai instituutio vie kaiken muun mielestä ajoneuvon ohjastamiselta
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.16 - klo:14:54Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 28.06.16 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.16 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: pig24 - 28.06.16 - klo:13:11Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.ei pidä vähätellä etelä-suomalaisten ajotaitoja Ei kai sitä kaikkea huomaa, kun pitää keskustella vänkärin kanssa, vaihtaa radioakanavaa, vastata puhelimeen, ehkä kenties laittaa viestiäkin..kyllä se on rajallista, mihin kaikkeen sitä joutaa huomiota kiinnittämään..niin, kyllähän sitä sattuu kaikennäköisiä lipsahduksia jos jokin aihe tai instituutio vie kaiken muun mielestä ajoneuvon ohjastamiselta Saapiko A-B-alueen viljelijät ajatella/yms MTK:ta ajellessaa vai pitääkö pidättää auvoiseen ESSO-baarin pöytään vasta?
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 28.06.16 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.16 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: pig24 - 28.06.16 - klo:13:11Tuliko tuo puskista ? Vasta kolmannella kaistalla osui. Mulla on yx täysosuma. Poliisi puhallutti ja yritti inttää, että etkö tosiaan ehtinyt jarruttaa. Keltaisen lehdistön otsikointia: "Poikkeuksellisen rajua". Sitten kun se hirvi on ohjaamossa sisällä, vois puhua rajusta.ei pidä vähätellä etelä-suomalaisten ajotaitoja Ei kai sitä kaikkea huomaa, kun pitää keskustella vänkärin kanssa, vaihtaa radioakanavaa, vastata puhelimeen, ehkä kenties laittaa viestiäkin..kyllä se on rajallista, mihin kaikkeen sitä joutaa huomiota kiinnittämään..Aha, sä istut autossa kaverin kanssa hiljaa? Radio sohlaa ja et korjaa kanavaa? Kännykkä soi, niin kuuliaisena kansalaisena et tietenkään vastaa ja tätä en usko.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 29.06.16 - klo:09:46 Aika pie tömäys, kun turvatyynytkää ei lauennu. Mutta jos olis osunu Pökötin puskurhin, nii olis tullu ovhen reikä... 🎅
Aika pie tömäys, kun turvatyynytkää ei lauennu.