Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asialinjalla Huittisiin  (Luettu 4852 kertaa)

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Asialinjalla Huittisiin
Olen tuosta siis kohtapuoliin lähdössä.

Tästä keskustelupalstasta ja keskustelusta sen verran. Että minua jotenkin hämää se että esimerkiksi tänä aamuna olen laittanut usean varsin asiapitoisen viestin mm pellon hinnanmuodostuksen syistä etelässä jne. Jotka kuitenkin lähes jokaisen pitäisi ymmärtää ja jotka ovat asiaa. Ja jos löytyy asialle vasta-argumentti joka on perusteltavissa niin se on aina kumottavissa. Siis minun esittämäni argumentti. Mutta on käynyt ihan samalla tavalla kuin siinä tukilaskennassa tai siis niissä laskelmissa jonka tein ja johon pyysin kommentteja ja jopa osoittamaan että olen väärässä. Niin kummasti ne asia-argumentit jäävät puuttumaan. Sen sijaan Talojussin ja Eemelin minunkin mielestäni useinkin asiattomat "meuhkaamiset" kirvoittavat kommentteja. Onko niin että AB-alueen kehitykseen ja tukiasioihin ja tukieroihin liittyviä asiaperusteita jotka ovat oikein ei olekaan niin helppo kumota kuin noita meuhkaamisia. Mutta tällaisia kävi tässä mielessä. Kiitoksia kaikille. Olen täältä saanut kokoukseen paljon pohjustusta. Puukkoja ja puntareita en silti toivo paikalle, asialinja.

PG

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Asiallista keskustelua tällä palstalla on hyvin vaikea saada aikaan.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Asiallista keskustelua tällä palstalla on hyvin vaikea saada aikaan.

Näin on, mutta tämä onkin tämmöinen huumori+asia-keskustelupalsta, Huittisissa keskustelu tulee olemaan asiallista, ainakin "kapinallisten" taholta. Samoin julkisuudessa, se on ehdottomasti meidän etumme.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Eli myönnätte viljanhinnan karanneen liian korkealle ja tämän haitat myönnätte myös .

Myönnätte kokoomuksen ajavan linjaa maatalouslomituksen poismiseen ja rahojen siirtämisestä viljanviljeliöiden taskuun .

Myönnätte pellonhinnan karanneen liian korkealle ja nuorten viljeliöiden aseman tämän johdosta heikentyneen .

Talojussi

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Eli myönnätte viljanhinnan karanneen liian korkealle ja tämän haitat myönnätte myös .

Myönnätte kokoomuksen ajavan linjaa maatalouslomituksen poismiseen ja rahojen siirtämisestä viljanviljeliöiden taskuun .

Myönnätte pellonhinnan karanneen liian korkealle ja nuorten viljeliöiden aseman tämän johdosta heikentyneen .

Sorkkahessu jatkaa asiattomuuksiaan

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Zimbabwe ottaa käyttöön sadan triljoonan setelin
16.1.2009 08:04:11


Zimbabwe ottaa tänään käyttöön sadan triljoonan dollarin setelin. Setelissä on 20 nollaa.

Setelin arvo olisi eilisen epävirallisen kurssin mukaan ollut reilut 200 euroa, mutta nyt sen arvo on jo ehtinyt pudota reilusti.

Samalla kertaa otetaan käyttöön myös kymmenen triljoonan, 20 triljoonan ja 50 triljoonan pikkusetelit.


( STT )


***Tulee ihan mieleen broiskutilan tuet. Mikään ei riitä.
Kui mää ain olen paras?

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3582
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Zimbabwe ottaa käyttöön sadan triljoonan setelin
16.1.2009 08:04:11


Zimbabwe ottaa tänään käyttöön sadan triljoonan dollarin setelin. Setelissä on 20 nollaa.

Setelin arvo olisi eilisen epävirallisen kurssin mukaan ollut reilut 200 euroa, mutta nyt sen arvo on jo ehtinyt pudota reilusti.

Samalla kertaa otetaan käyttöön myös kymmenen triljoonan, 20 triljoonan ja 50 triljoonan pikkusetelit.


( STT )


***Tulee ihan mieleen broiskutilan tuet. Mikään ei riitä.


Jos siinä on kakskymmentä(20) nollaa niin lukeekohan siinä alalaidassa " jatkuu takasivulla "  ???

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Eli myönnätte viljanhinnan karanneen liian korkealle ja tämän haitat myönnätte myös .

Myönnätte kokoomuksen ajavan linjaa maatalouslomituksen poismiseen ja rahojen siirtämisestä viljanviljeliöiden taskuun .

Myönnätte pellonhinnan karanneen liian korkealle ja nuorten viljeliöiden aseman tämän johdosta heikentyneen .
vastahan se kattaine lisäs lomia ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Näin on, mutta tämä onkin tämmöinen huumori+asia-keskustelupalsta,

Voi v Sinua, Tj. Kun ei pieruhuumori innosta, niin aika hyvin onnistut kyllä meuhkaamaan asiakeskustelun sen "huumorisi" alle.

Petri

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Tästä keskustelupalstasta ja keskustelusta sen verran. Että minua jotenkin hämää se että esimerkiksi tänä aamuna olen laittanut usean varsin asiapitoisen viestin mm pellon hinnanmuodostuksen syistä etelässä jne. Jotka kuitenkin lähes jokaisen pitäisi ymmärtää ja jotka ovat asiaa. Ja jos löytyy asialle vasta-argumentti joka on perusteltavissa niin se on aina kumottavissa. Siis minun esittämäni argumentti. Mutta on käynyt ihan samalla tavalla kuin siinä tukilaskennassa tai siis niissä laskelmissa jonka tein ja johon pyysin kommentteja ja jopa osoittamaan että olen väärässä. Niin kummasti ne asia-argumentit jäävät puuttumaan. Sen sijaan Talojussin ja Eemelin minunkin mielestäni useinkin asiattomat "meuhkaamiset" kirvoittavat kommentteja. Onko niin että AB-alueen kehitykseen ja tukiasioihin ja tukieroihin liittyviä asiaperusteita jotka ovat oikein ei olekaan niin helppo kumota kuin noita meuhkaamisia.



Jos faktasi eivät saa merkittävää keskustelua aikaan, olet todennäköisesti ollut oikeassa.

 :)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Se on tämä asialinja aina vaikea, kun siinä pitäisi asiasta jotain tietää ...
Näihin meuhkaamisiin voi ottaa kantaa, puhtaasti intiution pohjalta.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Asialinjalla Huittisiin
Asiatontako TJ:n mielstä . Itse lpasit ettei lomittajan mulle enää töitä löydy . Keskustapuoluelaiset ovat siitä fiksuja etteivät meuhkaajat määräile kuka heidän tuotantorakennuksessaan työkentelee .

Aulis Anttila

  • Vieras
...broiskutilat...
***Tulee ihan mieleen broiskutilan tuet.


Niin minullekin... juuri äsken...
=
Länsi-Suomessa sijaitsevalta broileritilalta on löydetty botulismia. Botulismi on vakava myrkytyssairaus, jota voi esiintyä sekä eläimillä että ihmisillä. Sairaus on Suomessa eläimillä harvinainen. Nyt tilalta löydetty botulismi on Clostridium botulinum -bakteerin aiheuttama. Eviran elintarvikevalvonnasta vastaavan yksikön johtaja Auli Vaarala kertoo, että nyt broilereista löydetty tauti on tautityyppiä C ja sen tarttuminen ihmisiin on hyvin harvinaista. Eviran mukaan botulismiin sairastuneet parituhatta lintua eivät päädy elintarvikkeiksi, koska ne lopetetaan ja hävitetään. STT

Talojussi

  • Vieras
Vs: ...broiskutilat...
***Tulee ihan mieleen broiskutilan tuet.


Niin minullekin... juuri äsken...
=
Länsi-Suomessa sijaitsevalta broileritilalta on löydetty botulismia. Botulismi on vakava myrkytyssairaus, jota voi esiintyä sekä eläimillä että ihmisillä. Sairaus on Suomessa eläimillä harvinainen. Nyt tilalta löydetty botulismi on Clostridium botulinum -bakteerin aiheuttama. Eviran elintarvikevalvonnasta vastaavan yksikön johtaja Auli Vaarala kertoo, että nyt broilereista löydetty tauti on tautityyppiä C ja sen tarttuminen ihmisiin on hyvin harvinaista. Eviran mukaan botulismiin sairastuneet parituhatta lintua eivät päädy elintarvikkeiksi, koska ne lopetetaan ja hävitetään. STT

Syy on ilmeisesti ruokinta-automaatin häiriö....tukia on leikattu Korkeaojan- S-L:n aikana niin paljon, että ei ole enää varaa häiriöttömiin laitteisiin

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: ...broiskutilat...
***Tulee ihan mieleen broiskutilan tuet.


Niin minullekin... juuri äsken...
=
Länsi-Suomessa sijaitsevalta broileritilalta on löydetty botulismia. Botulismi on vakava myrkytyssairaus, jota voi esiintyä sekä eläimillä että ihmisillä. Sairaus on Suomessa eläimillä harvinainen. Nyt tilalta löydetty botulismi on Clostridium botulinum -bakteerin aiheuttama. Eviran elintarvikevalvonnasta vastaavan yksikön johtaja Auli Vaarala kertoo, että nyt broilereista löydetty tauti on tautityyppiä C ja sen tarttuminen ihmisiin on hyvin harvinaista. Eviran mukaan botulismiin sairastuneet parituhatta lintua eivät päädy elintarvikkeiksi, koska ne lopetetaan ja hävitetään. STT

Syy on ilmeisesti ruokinta-automaatin häiriö....tukia on leikattu Korkeaojan- S-L:n aikana niin paljon, että ei ole enää varaa häiriöttömiin laitteisiin

vaikka ruokintalaitteet maksais miljoona euroa niin kyllä niihinkin voi vika iskeä.