Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Glyfosaatti ei saanut jatkolupaa  (Luettu 16881 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Glyfosaatti ei saanut jatkolupaa


Suomessa voidaan tuottaa ilman myrkkyjä aika mukavasti. Konevoimaa/hehtaari on eniten koko maailmassa.

Löytyykö väitteelle lähde, vai onko kyseessä mutu-tieto?
Uskon että asia voitaisiin jopa todistaa. Mutulla voisin sanoa, että Suomessa on valtavasti traktoreita tiloilla verrattuna vaikka Keski-Eurooppaan.

Mullahan on toimiva 17 traktorihevosvoimaa/peltohehtaari. Joskus jopa puolet on ollut yht`aikaa käynnissä :D

Viimeks kun kävin Keski-Euroopassa niin kyllähän tilojen pihoilla monenlaisia rattoreita paljonkin näkyi...hyviä ja vähemmän hyviä. Et en ole aivan varma väitteestäsi.

Olen varma tästäkin väitteestäni, mutta en viitsi googlata faktoja väitteeni tueksi.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Glyfosaatti ei saanut jatkolupaa


Suomessa voidaan tuottaa ilman myrkkyjä aika mukavasti. Konevoimaa/hehtaari on eniten koko maailmassa.

Löytyykö väitteelle lähde, vai onko kyseessä mutu-tieto?
Uskon että asia voitaisiin jopa todistaa. Mutulla voisin sanoa, että Suomessa on valtavasti traktoreita tiloilla verrattuna vaikka Keski-Eurooppaan.

Mullahan on toimiva 17 traktorihevosvoimaa/peltohehtaari. Joskus jopa puolet on ollut yht`aikaa käynnissä :D

Viimeks kun kävin Keski-Euroopassa niin kyllähän tilojen pihoilla monenlaisia rattoreita paljonkin näkyi...hyviä ja vähemmän hyviä. Et en ole aivan varma väitteestäsi.

Olen varma tästäkin väitteestäni, mutta en viitsi googlata faktoja väitteeni tueksi.

Yhtä varma kuin esmes siitä että kristittyjen määrä on koko ajan laskussa ? Pitääkö kaivaa sekin väite esille? E kai...

 Uskottavuutesi nousisi jos esittäisit joskus faktaa väitteittesi tueksi.

 Voi olla että tuo traktorihvlukumäärä/ha voi pitää paikkansa, mutta näin ei ole ennen kuin toisin todistetaan. Sama kuin oikeudessa:syytön kunnes toisin todistetaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!