Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.
Miksi? 
Olisi hyvä omata mielipiteitä, omia tai edes lainattuja. Kärkyt lausuntoja asioista, joissa mielipiteet puolesta ja vastaan löytyvät helposti netistä. Omaatko paljonkin kokemusta anonyymien ilmiantojen tehtailusta esim. vihapuhe-perusteella ? Mitä teet täällä ?
Just. Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta. Sinä saat kirjoittaa tänne minä saan kirjoittaa tänne, kuka tahansa saa kirjoittaa tänne. En harrasta ilmiantoja, mutta pitäisikö vihapuhe hyväksyä?
Mitä on vihapuhe? Sekö että "Viljelijä syö pöydässäsi" Tapa talonpoika päivässä" "jne... Ainakin työväinlaulut ja demareitten sanomiset ovat vihapuhetta parhainmillaan. Niissähän laitetaan työnantajat ja porvarit hirteen ja sen sellaista. Mutta oletkos puuttunut näihin vihapuhe epäkohtiin? Luulen että tässä tapauksessa syrjit meitä kotimaan kansalaisia, kun luot huolesi vain puheisiin, mitkä koskevat vain pakolaisia ja elintaso turisteja.
Vihapuheen määritelmän voit katsoa vaikka wikipediasta. Kyllä nuo esittämäsi termit ovat tietynlaista vihapuhetta.
Niin. En ole puuttunut, koska en ole siihen törmännyt tällä palstalla, mutta sinä voit puuttua siihen. Eikö pakolaisia saisi sinun mielestä puolustaa?
Sinun ja muidenkin kaltaistesi suvakkipölhöjen suurin vika on siinä, ettet osaa erottaa pakolaista elintasosurffaajasta.
Toiseksi suurin vikanne on yksinkertaisesti laskutaidottomuus, kun ette osaa laskea, paljonko suvaitseva maahanmuutto maksaisi Suomelle.
Kolmannesi suurin vikanne on aito rasismi, koska suvaitsevaisuuspolitiikkanne asettaa ns. kantasuomalaiset entistä ahtaammalle.
Katsohan, budjetin toteuttaminen on nollasummapeliä.
Ne aidot hätää kärsivät pakolaiset ovat siellä pakolaisleirillä, keskellä puutetta ja hätää. Ne, jotka saapuvat tänne parrat trimmattuina, merkkivaatteissaan ja iPhoneilla kuvia räpsien, sellaiset voit sinä itse kotiuttaa omaan kotiisi kunhan itse maksat niistä kaikki aiheutuvat kulut etkä rieku muita maailmanparantamistalkoisiisi mukaan.
Kutsumaton tulija on tunkeutuja. Ja kutsumaton maahantulija on maahantunkeutuja.
https://www.youtube.com/watch?v=3t7wypDW0jY