Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sika-Sirkka  (Luettu 3912 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Sika-Sirkka
http://www.verkkoapila.fi/opencms/opencms/apila/news/articles/2157.html

Hohhoijaa...eipä tuossa mitään uutta.....kepulaiselta


"Väitän, että minä olen tällä vaalikaudella neuvotellut tuottajajärjestön kanssa enemmän kuin moni muu ministeriaikanaan yhteensä." Siinäpä Sika-Sirkan pahin virhe, kun on kuunnellut ämteekoota

Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:16:46 kirjoittanut Talojussi

gonemies

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka
Miten edunvalvonta voi loppua jos sitä ei ole ollenkaan?

Talojussi

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka
Miten edunvalvonta voi loppua jos sitä ei ole ollenkaan?

Toivottavasti "edunvalvonta" loppuu

Sepedeus

  • Vieras
Toivottavasti
Miten edunvalvonta voi loppua jos sitä ei ole ollenkaan?

Toivottavasti "edunvalvonta" loppuu

  Ei MTK tarvitse edunvalvontaa pysyäkseen pystyssä. MTK ei tarvitse yhtään jäsentä. Eivät tarvitse sitä 16% jäsenmaksutuloa. Jäsenistä on pelkkää kulunkia ja haittaa suojatyöpaikoissa makoileville loogeille ja noomeille :D

Talojussi

  • Vieras
Vs: Toivottavasti
Miten edunvalvonta voi loppua jos sitä ei ole ollenkaan?

Toivottavasti "edunvalvonta" loppuu

  Ei MTK tarvitse edunvalvontaa pysyäkseen pystyssä. MTK ei tarvitse yhtään jäsentä. Eivät tarvitse sitä 16% jäsenmaksutuloa. Jäsenistä on pelkkää kulunkia ja haittaa suojatyöpaikoissa makoileville loogeille ja noomeille :D



Jeps, viljelijäväestö ei ämteekoota tarvitse, on pelkkä rasite

Eipä Sika-Sirkkakaan ole sen kummoisempi kuin edeltäjänsä pöpi Korkeaoja

Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:18:12 kirjoittanut Talojussi

PG

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka
Verkkoapilan jutussa Sirkka-L kyllä pesee kätensä koko sotkusta, ja itsetyytyväisenä hokee, että hakekaa markkinoilta parempaa hintaa, itse neuvotteli huonon 141-ratkaisun, joka vielä tulee hänen eteensä tai sitten seuraavan maatalousministerin eteen, viimeistään.

Sitä niittää mitä kylvää.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka
Verkkoapilan jutussa Sirkka-L kyllä pesee kätensä koko sotkusta, ja itsetyytyväisenä hokee, että hakekaa markkinoilta parempaa hintaa, itse neuvotteli huonon 141-ratkaisun, joka vielä tulee hänen eteensä tai sitten seuraavan maatalousministerin eteen, viimeistään.

Sitä niittää mitä kylvää.


...Atria antoi juuri tulosvaroituksen, eikä HK ole sen parempi...ja Portti on kypsä

Revi siinä sitten lisää hintaa

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Sika-Sirkka
Verkkoapilan jutussa Sirkka-L kyllä pesee kätensä koko sotkusta, ja itsetyytyväisenä hokee, että hakekaa markkinoilta parempaa hintaa, itse neuvotteli huonon 141-ratkaisun, joka vielä tulee hänen eteensä tai sitten seuraavan maatalousministerin eteen, viimeistään.

Sitä niittää mitä kylvää.


...Atria antoi juuri tulosvaroituksen, eikä HK ole sen parempi...ja Portti on kypsä

Revi siinä sitten lisää hintaa

HK taisi antaa tulosvaroituksen jo joku aikaa sitten ja käsittääkseni sen verran ovat eri jutuissa seikkuilleet että tulos on heikompi kuin Atrian. Näin muistaakseni noista kvartaaliraporteista voisi päätellä.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Sika-Sirkka
Jos olisin pääministeri, olisin kovin huolestunut siitä, että hallituksen maa- ja metsätalousministeri ei ota vastuuta omien hallintoalamaistensa asioista. Siis välttelee puuttumasta kaikkien tunnustamiin epäkohtiin, jotka nimenomaan ovat lähtöisin MMM:n päätöksistä.

Ei Huittisten kokous tai edes viimeksi neuvoteltu 142-ratkaisu ole asian ydin, vaan viljelijäväestön tuntema epäoikeudenmaukaisuus ja jatkuva epävarmuus tulevasta politiikasta.

On varsin helppoa vaatia markkinoilta parempaa hintaa tuotteista: "MAKSAKAA PAREMMIN!" Noin, nyt tuli vaadittua.Mitä sitten tehdään? Onko nyt kaikki hyvin?

Olisiko aihetta jo vaihtaa ministeriä? Mielestäni ministerin kommentti puheena olevaan tukikiistaan on lähes asiaton.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Sika-Sirkka


"Kateus voittaa kiimankin, mutta on todella lyhytnäköistä rakentaa politiikka katkeruudelle ja kateudelle. Nyt pitäisi nähdä kokonaisuuden etu", hän pamauttaa suorasukaiseen tapaansa.

totta joka sana , ku kahtoo muutamijen kirijotusija :o


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/sla_varoittaa_hajaannuksesta/

Ministerin mukaan valtiovalta yrittää lähiviikkoina sovittavassa elvytysbudjetissa tulla viljelijöitä vastaan. "Minä yritän valtiovallan puolesta huolehtia siitä, että koko maassa säilyisivät maatalouden yrittämisen edellytykset."

saapa nähä mihin yritys kaatuu, onko taas kokkoomus

vae onnistuuko
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Sika-Sirkka



Ministerin mukaan valtiovalta yrittää lähiviikkoina sovittavassa elvytysbudjetissa tulla viljelijöitä vastaan. "Minä yritän valtiovallan puolesta huolehtia siitä, että koko maassa säilyisivät maatalouden yrittämisen edellytykset."


Onko se hyvä -  vai onko se paha?

PG

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka
MTK:laiset vaativat yhtenäisyyttä

SIrkka-Liisa vaatii  näkemään kokonaisuuden edun.

Jos pitää toista jalkaa jääkylmässä vedessä ja toista tulikuumassa vedessä, niin keskimäärinhän silloin on normaali olotila.

Jos AB-alueella on (puhutaan nyt siis vain yksimahaisten tuista) on liian pienet tuet, ja C-alueella liian suuret tuet, niin silloinhan keskimäärin kaikilla on sopivat tuet...siis keskimäärin... ;D

Ja näin on kokonaisuus otettu huomioon.

Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:21:19 kirjoittanut PG

Talojussi

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka


"Kateus voittaa kiimankin, mutta on todella lyhytnäköistä rakentaa politiikka katkeruudelle ja kateudelle. Nyt pitäisi nähdä kokonaisuuden etu", hän pamauttaa suorasukaiseen tapaansa.

totta joka sana , ku kahtoo muutamijen kirijotusija :o


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/sla_varoittaa_hajaannuksesta/

Ministerin mukaan valtiovalta yrittää lähiviikkoina sovittavassa elvytysbudjetissa tulla viljelijöitä vastaan. "Minä yritän valtiovallan puolesta huolehtia siitä, että koko maassa säilyisivät maatalouden yrittämisen edellytykset."

saapa nähä mihin yritys kaatuu, onko taas kokkoomus

vae onnistuuko

MTK on jo esittänyt "elvytystavoitteensa" maataloudelle: rahaa lisää lomituksiin...PERKELE!

PG

  • Vieras
Vs: Sika-Sirkka


"Kateus voittaa kiimankin, mutta on todella lyhytnäköistä rakentaa politiikka katkeruudelle ja kateudelle. Nyt pitäisi nähdä kokonaisuuden etu", hän pamauttaa suorasukaiseen tapaansa.

totta joka sana , ku kahtoo muutamijen kirijotusija :o


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/sla_varoittaa_hajaannuksesta/

Ministerin mukaan valtiovalta yrittää lähiviikkoina sovittavassa elvytysbudjetissa tulla viljelijöitä vastaan. "Minä yritän valtiovallan puolesta huolehtia siitä, että koko maassa säilyisivät maatalouden yrittämisen edellytykset."

saapa nähä mihin yritys kaatuu, onko taas kokkoomus

vae onnistuuko

MTK on jo esittänyt "elvytystavoitteensa" maataloudelle: rahaa lisää lomituksiin...PERKELE!

Voipi muuten käydä noin, kun ei pystytä antamaan tukirahaa, niin AB-alueen kotieläintuottajat hiljennetään antamalla heille muutama lisälomapäivä, eli  lisää vapaa-aikaa, rahan sijasta.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Sika-Sirkka

Voipi muuten käydä noin, kun ei pystytä antamaan tukirahaa, niin AB-alueen kotieläintuottajat hiljennetään antamalla heille muutama lisälomapäivä, eli  lisää vapaa-aikaa, rahan sijasta.

Nyt uusia ajatuksia kehiin.

MMM jakaa tukikompensaationa ab-sikatuottajille ensi kevään tukihaun yhteydessä kunniamerkit uhrautuvasta toiminnasta isänmaan (c-alueen, kepun, kokoomuksen, tms. saa valita ihan itse) puolesta.

 :D ;D