Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA  (Luettu 2661 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12607
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Viimeksi muokattu: 26.04.16 - klo:12:16 kirjoittanut pig24

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Trump pelaa myös juutalaistn pussiin.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Trump pelaa myös juutalaistn pussiin.

No tietysti... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
 Saksassakin ois voitu jättää aikoinaan yks äijä jättää oppositioon, niin kymmeniä miljoonia ihmis henkiä ois säästynyt? Aineellisista menetyksistä puhumattakaan.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Saksassakin ois voitu jättää aikoinaan yks äijä jättää oppositioon, niin kymmeniä miljoonia ihmis henkiä ois säästynyt? Aineellisista menetyksistä puhumattakaan.

Herrasta muutamia dokumentteja katsoneena, siis näitä ihan viimeisiä joita nyt on National Geolta tullu, niin ei voi sanoa muuta kun huh huh.

Mies joka piikitti itseensä 24:ää tuotetta joka päivä oman henkilökohtaisen eläinlääkärin toimesta. Sitten ne vainoharhasuudet ja kansanmurhat. Historiallisesti arvokkaita rakennuksia tuhottiin ja taideaarteita pöllittiin. Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet. Ja kaiken kukkuraksi pelkuripaskahousu ampu ittensä ennen ku koko ketunpesä oli vallattu.

Pelle mikä pelle.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.

Kyl juna on isojen massojen kuljetuksis aika lyömätön, varsinkin kun Aatustaniassa oli bensasta yms. hiukka pulaa. Hiiltä juniin olis kai ollut  ns. v itusti.
It ain't over till the fat lady sings

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Varmaankin, mutta kyllä sinne takalinjoillekkin pääsee etenkin ilmateitse (tai vaihtoehtoisesti riittää pari tyyppiä), ja rautatieyhteyden tuhoaminen on iso takaisku viholliselle.

Aatullahan oli vähän isompia suunnitelmia etenkin berliinissä tuhottujen kohteiden tilalle.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Varmaankin, mutta kyllä sinne takalinjoillekkin pääsee etenkin ilmateitse (tai vaihtoehtoisesti riittää pari tyyppiä), ja rautatieyhteyden tuhoaminen on iso takaisku viholliselle.

Aatullahan oli vähän isompia suunnitelmia etenkin berliinissä tuhottujen kohteiden tilalle.

Kai sen noopeesti olis korjannu kun työvoimaa oli käytössä satojatuhansia.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.



niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.



niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.

Aatu käytti kyllä mutta laiminlöi niitten ylläpidon paitsi keskitysleireihin johtavien osalta.

Tulee muuten juur taas national geeltä natsien antautumisesta dokkis....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.
Usan sisällissodan aikana ei tiedettykkään autoista mitään, etenkään kuorma-autoista.

Ei sillä että toisen maailmansodan aikaisetkaan autot mitään hyviä rahtaukseen olis olleet, mutta kyllä niilläkin tavara kulki.

Kyllähän juna on toki ollut ylivertainen, mutta myös ylivertaisen haavoittuvainen.