Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka tunnustaa  (Luettu 8650 kertaa)

carhu

• Vieras
Vs: Kuka tunnustaa
Jonkin asteista nettiriippuvuutta agronettiin ?  Monet vaki kirjoittajat ovat palstalla lähes päivittäin ja useita kertoja päivässä kuten allekirjoittanut . Joillekin jopa tilapäinen banni näyttää olevan liikaa että keinolla millä hyvänsä on saatava lusikkaa soppaan .

Emäntä sanoo että sun olis jo korkea aika lopettaa tämä ,ei se maailma valmiksi tule ja kaikki palstalla kulutettu aika on sitten pois meidän yhdessäolosta . Onhan asiasta ennenkin keskusteltu mutta oikeastihan asia on näin .Älypuhelin vain pahentaa asiaa kun joka "tupakan mittaisella" tauollakin pääsee kurkkaamaan.

Joskus alkuvuosien pitkien kesätyöpäivien ja talven metsätöiden aikaan lupasin vaimolle  "että onhan meillä loppuelämä aikaa" .Nyt se pahin kiire ja metsätyöt on jäänyt jo aikoja sitten taakse mutta sitä aikaa ei ole sen kummemmin ollut ,on vain pitänyt miettiä ja suunnitella ja stressata ja siten nollata aivoja netin äärellä ja siihen se säästynyt aika on sitten kulunut  .

Sain sitten  tilaisuuden katsoa asiaa vähän kauempaa niin huomasin että sain samalla peilattua samalla itseäni ja muistin että se alkuaikojen lupaus on unohtunut ..emäntäkään enää muistanut kun kerroin asiasta .
Tavallaan siis piti mennä sisäisen maailmani kanssa aika kauas jotta pääsin yllättäen  näkemään lähelle . Tarkkemmin en aio alkaa tätä selittämään

Siis nyt se pulma että ollakko vai eikö olla? , pystyykö tätä oikeasti lopettamaan noin vain jos vain sanoo itselleen ?? Luulen että tämä on melkein mahdoton asia .Juutuben musiikkimaailma on ainakin sellainen maailma jota ilman en tule toimeen ja jossain välissä pitää kuunnella ja sitten kurkata ....toivotonta

Epäviralliset uutistoimistot saitilla kertovat, että kuukautessa aktiiviksi.En tunnusta varsinaista nettiriippuvuutta sen olevan on vaan löytynnyt tätä samanhenkistä porukkaa vaikka periaatteesta usein eri mieltäkin ollaan. Kaikki saittilaiset syyllisiä. Nuo minä,  ootten koukuttaneet minut, vaan näkisin että huonompiakin harrastuksia on joten tarkoitus olis jatkaa jos ylläpito ei puutu peliin. Koko jengi jatkakaa,siis koko jengi. :D :D

Dr.Who

• Vieras
ketä kuka ken sama asia kenelle kukin ketä sopii

carhu

• Vieras
Täältä kun erehtyy olemaan yli 6 tuntia pois niin vit-tui-lu alkaa tai sit joku soittaa että oletko kuollut  :-\

Ehottommasti tuo 6 tuntia on liian pitkä aika. Tehokkaammin ja tarkemmin  se on puoliansa pidettävä. :D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ketä, ketät, ketäät. allatiivi, illotiini ja inessiivi. ketä näitä muistaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

carhu

• Vieras

Mitäs Pertti,tunnustatko. :D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
No helevatta....nythän on maaliman kirijat sekasin....navettapiikulainen uhmaa idoliaan  :o  ja ihan julukisesti  :o  Onko männy sukset ristiin? Vai mistä se nyt tuulee?
Mikä hemmetin idoli?? Mä olen kuule pikkasen liian vanha kirkumaan miesten perään.. ::)
Mietippä sitä  ::)    :)
Voi, voi..alkaa jo tuo sekoilu taas..ehdotas vielä, että Skänä on munkin nikkini takana, niin päästään taas hymyilemään.. ;D
En ehdota. Enkä ole koskaan niin ajatellutkaan: koska ei ole. Vaan niinkuin tuossa hiukan aikaisemmin kirijootin, notta mikäs se piikulaista nyt heittelöö, kun on nyt "KETÄ-väki" epäsuosiossa  ::)

navettapiika

• Vieras
No helevatta....nythän on maaliman kirijat sekasin....navettapiikulainen uhmaa idoliaan  :o  ja ihan julukisesti  :o  Onko männy sukset ristiin? Vai mistä se nyt tuulee?
Mikä hemmetin idoli?? Mä olen kuule pikkasen liian vanha kirkumaan miesten perään.. ::)
Mietippä sitä  ::)    :)
Voi, voi..alkaa jo tuo sekoilu taas..ehdotas vielä, että Skänä on munkin nikkini takana, niin päästään taas hymyilemään.. ;D
En ehdota. Enkä ole koskaan niin ajatellutkaan: koska ei ole. Vaan niinkuin tuossa hiukan aikaisemmin kirijootin, notta mikäs se piikulaista nyt heittelöö, kun on nyt "KETÄ-väki" epäsuosiossa  ::)
Ei vain kuulu sivistykseen yrittää ottaa murteista yksi vivahde sieltä, toinen täältä..eli kyllä se on kuka...eikä ketä..   Olen sen verran tanakasti seisova, ettei minua heittele mikään. ;)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onpa hyvä tietää. Anteeksi kun "epäilin". Minä kun luulin, notta sinä oot sen moninimimerkin perseennuolija  ;D ;D

Dr.Who

• Vieras
Ken tietää sen

navettapiika

• Vieras
Onpa hyvä tietää. Anteeksi kun "epäilin". Minä kun luulin, notta sinä oot sen moninimimerkin perseennuolija  ;D ;D
Minä en nuoleskele kenenkään persettä.. Olen siihen aivan liian jäykkäniskainen. ;D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä en nuoleskele kenenkään persettä.. Olen siihen aivan liian jäykkäniskainen. ;D
Hyvä  :) . Suoraselkäinen suomalainen alkaakin olla jo harvinaisuus. Jatkakaa  ;)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Mitäs pahhaa son ny teheny? Ehtiväinen se kyllä on mutta ei sitä nyt kaikkea sentään meijjän Pertin niskaankaan laiteta! :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Jos sanotaan kuka ketäkin, onks se ketäkielellä kekä kutakin..

Viimeksi muokattu: 17.04.16 - klo:20:50 kirjoittanut iskra

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ketä-Ketä-Maa... siellä se outo kansa asustaa. Ei viännä eikä kiännä, on hyvä olla siellä. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitäs pahhaa son ny teheny? Ehtiväinen se kyllä on mutta ei sitä nyt kaikkea sentään meijjän Pertin niskaankaan laiteta! :o

josko nettiriippuvuutta peräsivät. myönnettäköön, etten absolutisti ole. tässäkään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...