Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kesäasu navettapiialle  (Luettu 7557 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kesäasu navettapiialle
Mistähän minä aloittaisin..jos nyt syvä huokaisu ensin.. Luulekko nää oikeasti, että meikäläinen ylipäätään mitään kengännauhoja päälleni laittasin?? Jos nyt on tarkoitus pääasiassa olla alasti, niin sitten ollaan alasti.
Toisekseen tuo näyttää joltain keskiaikaiselta kidutusvermeeltä...mietis kuinka ikävältä tuo mun muhkeitten pakaroitten välissä tuntus..ei paratkoon..
Muutenkin minua ei kyllä rannoilla nähdä, kun tuo hipiä on sen verran auringolle altis..
Paas yrittäen uudestaan.. ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Kesäasu navettapiialle
Mistähän minä aloittaisin..jos nyt syvä huokaisu ensin.. Luulekko nää oikeasti, että meikäläinen ylipäätään mitään kengännauhoja päälleni laittasin?? Jos nyt on tarkoitus pääasiassa olla alasti, niin sitten ollaan alasti.
Toisekseen tuo näyttää joltain keskiaikaiselta kidutusvermeeltä...mietis kuinka ikävältä tuo mun muhkeitten pakaroitten välissä tuntus..ei paratkoon..
Muutenkin minua ei kyllä rannoilla nähdä, kun tuo hipiä on sen verran auringolle altis..
Paas yrittäen uudestaan.. ;D
mikäs se ois mukavanpaa kuin tuommoisessa  pyörähtää polkupyörällä lähikaupassa helteisenä päivänä ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mah

  • Vieras
Vs: Kesäasu navettapiialle
Miesversio peltoreista?  :-X

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kesäasu navettapiialle
Nähkää päiväunia rauhassa..minä lähden tästä toteuttamaan niitä..hyvät unelmat.. :-*

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Kesäasu navettapiialle
Nähkää päiväunia rauhassa..minä lähden tästä toteuttamaan niitä..hyvät unelmat.. :-*
TOTEUTTAMAAN? Nyt kyl kaipais selvennystä  :o
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kesäasu navettapiialle
Nähkää päiväunia rauhassa..minä lähden tästä toteuttamaan niitä..hyvät unelmat.. :-*
TOTEUTTAMAAN? Nyt kyl kaipais selvennystä  :o

Kai nyt suhteessa voi unelmia toteuttaa monellakin tapaa ja tuskin niitä haluaa muille täsmentää.....

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Kesäasu navettapiialle
http://9gag.com/tv/p/aaWgke/c-string-test-galileo?ref=fbl9

huastovat litlin kassajonossa jotta kusluoman sannalla oes tummoset pikinit.  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kesäasu navettapiialle
http://9gag.com/tv/p/aaWgke/c-string-test-galileo?ref=fbl9

huastovat litlin kassajonossa jotta kusluoman sannalla oes tummoset pikinit.  ;D

Eiiii helevettiläinen senthän...     ;)  :D  ;D  ::)

Tuskin ne viikonloppukaljaa hakevat edes tuota huomaisivat....pervo Sepe ehkä...

Viimeksi muokattu: 15.04.16 - klo:17:19 kirjoittanut Luomujussi

Mikee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 42
Vs: Kesäasu navettapiialle
Varmasti milf muija tää navettapiika. Mut onhan tää ny melkoista rinkirunkkausta täälä agros.  :P

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kesäasu navettapiialle
eräät yrittävät piikasen pöksyihin

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kesäasu navettapiialle
eräät yrittävät piikasen pöksyihin
Tulee mieleen sananlasku siasta ja säkistä   :-\

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Kesäasu navettapiialle
Varmasti milf muija tää navettapiika. Mut onhan tää ny melkoista rinkirunkkausta täälä agros.  :P

Kevyesti ällöttävää, kun vanhat äijät yrittää vongata palstan ainoolta muijalta...
It ain't over till the fat lady sings

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Kesäasu navettapiialle
Varmasti milf muija tää navettapiika. Mut onhan tää ny melkoista rinkirunkkausta täälä agros.  :P

Kevyesti ällöttävää, kun vanhat äijät yrittää vongata palstan ainoolta muijalta...
Mä mikään vanha ole....kai. Mut jos ei vonkaa yhtään nii eiks se vast oo epänormia  :o
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

carhu

  • Vieras
Vs: Kesäasu navettapiialle


 Tuskinpa nuot nyt vonkaa tai edes yrittää. :D