Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Töllitönö laski alleen  (Luettu 1229 kertaa)

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Töllitönö laski alleen
Olipa mieluisaa lukaista kommentia, jossa Jäykkis kertoi, ettei häntä Tönön jutut kiinnosta!
Vähemmästäkin sitä alleen laskee ja muut voimakolmikon jäsenet eivät vieläkään ole toipuneet, eikä nakit pysy näppiksellä kun toinen käsi ahterissa ripulia pidättelemässä. Hah hah hah!!!

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Töllitönö laski alleen
Olipa mieluisaa lukaista kommentia, jossa Jäykkis kertoi, ettei häntä Tönön jutut kiinnosta!
Vähemmästäkin sitä alleen laskee ja muut voimakolmikon jäsenet eivät vieläkään ole toipuneet, eikä nakit pysy näppiksellä kun toinen käsi ahterissa ripulia pidättelemässä. Hah hah hah!!!

Jos rehellinen olen. Niin kun olen tätä palstaa lukenut jo aika kauan. Niin sinä edustat MTK-uskovaisuudessasi ja jyrkissä mielipiteissäsi niin paljon sitä toista ääripäätä että sinunkaan juttusi eivät juuri kiinnosta... Ei millään pahalla...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Töllitönö laski alleen
Ei eno setäänsä kummempi ;)

Ei millään pahalla...

PG

  • Vieras
Vs: Töllitönö laski alleen
Olipa mieluisaa lukaista kommentia, jossa Jäykkis kertoi, ettei häntä Tönön jutut kiinnosta!
Vähemmästäkin sitä alleen laskee ja muut voimakolmikon jäsenet eivät vieläkään ole toipuneet, eikä nakit pysy näppiksellä kun toinen käsi ahterissa ripulia pidättelemässä. Hah hah hah!!!

Jos rehellinen olen. Niin kun olen tätä palstaa lukenut jo aika kauan. Niin sinä edustat MTK-uskovaisuudessasi ja jyrkissä mielipiteissäsi niin paljon sitä toista ääripäätä että sinunkaan juttusi eivät juuri kiinnosta... Ei millään pahalla...



Joo, maatalous maataloutena, ei liitetä siihen mitään, mitä siihen ei kuulu, ei poliittisia     aatteita, ideologiaita ja isien perinnäissääntöjä  ja uskomuksia, se on   vain yksi ammatti muiden joukossa, yhdenlainen yrittämisen muoto, ei mitään muuta.