Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voiko viljelijä olla demari?  (Luettu 5399 kertaa)

Sivupersoona

• Vieras
Voiko viljelijä olla demari?
Siis voiko? Vihreitä maajusseista löytyy, mut löytyykö siis demareita?

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Voiko viljelijä olla demari?
Sosiaalidemokratiahan on osaltaan sitä, että valtion tulisi tasata tuloeroja.

Tuon määritelmän mukaan melkein jokainen maajussi on sydämeltään demari. Tai ehkä se menestynein 10% eivät ole demareita, koska he joutuisivat jo sitten antamaan omistaan muille  ???

Tuet ja traktorimarssit ovat 100% demarihommia  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Jätkä

• Vieras
Sosiaalidemokratiahan on osaltaan sitä, että valtion tulisi tasata tuloeroja.

Tuon määritelmän mukaan melkein jokainen maajussi on sydämeltään demari. Tai ehkä se menestynein 10% eivät ole demareita, koska he joutuisivat jo sitten antamaan omistaan muille  ???

Tuet ja traktorimarssit ovat 100% demarihommia  ;D

Kyllä se viimeinen kymmenyskin täyttää täysin demareiten pääajatuksen "Mikä on sinun, niin se on myös minun ja mikä on minun, niin se on vain minun."

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>täysin demareiten pääajatuksen "Mikä on sinun, niin se on myös minun ja mikä on minun, niin se on vain minun."

Tuo kuvaushan osuu kuin nyrkki silmään lehmäilijöihin ja vielä kun lisää näiden uskomuksen työtuntien määrän autuaaksi tuovaan voimaan niin siinähän se  8)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onko ketään nähnyt demarin töitäkin tekevän, tai jotakin rakentavan. kyllä neo teoreetikkoja. tietty jos palkolliset tekevät, nin viljelykin onnistuu. ehkä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

RainMan

• Vieras
Tämä on selvä kuvio ,olipa sitten Demari tai  markkinaliberaali niin samaa sosialisointia ne kummatkin ajaa . Toinen ajaa yhteiskunnan koordinoimaa sosialisointia ja toinen sosialisoi  toisen omaa markkinoiden kautta ihan niinkuin jätkä kirjoitti : ;D

Dr.Who

• Vieras
Tällä palstalla on ainakin yksi temari, pitkät päivät kirjoittelee litlin erinomaisuudesta ja kadehtii maidontuottajaaa ja muita viljelijöitä.Jotain marjojen kanssa on puuhastelevinaan.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onko ketään nähnyt demarin töitäkin tekevän, tai jotakin rakentavan. kyllä neo teoreetikkoja. tietty jos palkolliset tekevät, nin viljelykin onnistuu. ehkä.

Mää tunnen montakii demaria jotka ei oo ollu työttömänä koskaan.  ;D

Isäntärenki

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihan ison maatilan omistaja kunnanvatuustossa oli takavuosina taisi olla kunnanhallituksessakin. Iso sikalakin oli ei takunnu köyhyyren kanssa.

navettapiika

• Vieras
Olen kyllä demarin lehmiä hoidellut, että kyllä se voi olla..ja vielä kommunisteillakin navetassa käynyt.  Siellä meni kyllä navettahommat politikoinnin sivussa. ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihan ison maatilan omistaja kunnanvatuustossa oli takavuosina taisi olla kunnanhallituksessakin. Iso sikalakin oli ei takunnu köyhyyren kanssa.

Muuta en tiiä sanua, mutta E-maatalouden asiakkaina oli vain suurimmat ja velattomat tilat sekä hevosmiehet ;D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Oikea viljelijä on kepu. Aina. Jos on joku muu, niin ei ole oikea viljelijä  ::)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Muuta en tiiä sanua, mutta E-maatalouden asiakkaina oli vain suurimmat ja velattomat tilat sekä hevosmiehet ;D
[/quote]

Tämä on tosi..Yksisilmäisyys oli kallista ennenkin. ei kaikki halunneet uskostaan maksaa..

RainMan

• Vieras
Olen kyllä demarin lehmiä hoidellut, että kyllä se voi olla..ja vielä kommunisteillakin navetassa käynyt.  Siellä meni kyllä navettahommat politikoinnin sivussa. ::)

Tiedätkös millä Pohjanmaan  paikkakunnalla on sanottu olevan Moskova ?  ::)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Naapurikylän työväentaloa sanottiin Moskovaksi,, paloikin kerran..