Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 08.04.16 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa.. Siellä on kaikkea kivaa ohjetta Esim. se, että jos vaimo ei olekaan neitsyt naimisiin menohetkellä, niin vihkimys ei ole laillinen. Ja sit se muikki pitäisi teloittaa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa..
Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapu
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista
Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:56Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 08.04.16 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa.. Siellä on kaikkea kivaa ohjetta Esim. se, että jos vaimo ei olekaan neitsyt naimisiin menohetkellä, niin vihkimys ei ole laillinen. Ja sit se muikki pitäisi teloittaa tämän vuoksi keksittiin anaaliseksi... 😳😳
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 08.04.16 - klo:07:01Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:56Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 08.04.16 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa.. Siellä on kaikkea kivaa ohjetta Esim. se, että jos vaimo ei olekaan neitsyt naimisiin menohetkellä, niin vihkimys ei ole laillinen. Ja sit se muikki pitäisi teloittaa tämän vuoksi keksittiin anaaliseksi... 😳😳Mä muuten luulen, että juurikin tämän takia Pysyy tytär "myyntikelpoisena"
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:56Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 08.04.16 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa.. Siellä on kaikkea kivaa ohjetta Esim. se, että jos vaimo ei olekaan neitsyt naimisiin menohetkellä, niin vihkimys ei ole laillinen. Ja sit se muikki pitäisi teloittaa Onneks ne päivitti ajatuksensa uuteen malliin. Tätä kutsutaan Uudksi Testamentiksi.Toisin kuin nämä maahamme tunkeutujat, jotka edelleen elävät kivikautta malliin...https://www.youtube.com/watch?v=6_MRG5amBWkkohta 1:40
Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 09.04.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:56Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 08.04.16 - klo:06:50Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.04.16 - klo:06:48Lainaus käyttäjältä: +200 - 07.04.16 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 07.04.16 - klo:22:40Luja usko on hyvä asia, muttei taida aina riittää. Uskoon perustuvassa maitokunnassa ei kuulemma rahat riitä enää sähkölaskun maksuun ja kunta elättää viljelijät 150 euron tuella. Mitenkäs 150:n euron tuki liittyy uskoon? Ruokkihan Jeesuskin 3000 ihmistä viidellä leivällä ja kahdella kalalla.Ja eiköös sillä Iesuksella jääny viä paljon niistäki yli.Monta kopallista Mä mietin joskus, että salliko silloinen Evira tuon ruokajätteen ruokkimisen sioille. Mut sit tajusin, että eipä noilla lakanapakanoilla ole sikoja Ainoastaan sillä tuhlaajapojan työnantajalla oli sikoja. Ja niiden ruokavalioon kuuluivat vain palkohedelmät Eli härkäpapuSää olet kyllä kirjasi lukenut..hienoa.. Siellä on kaikkea kivaa ohjetta Esim. se, että jos vaimo ei olekaan neitsyt naimisiin menohetkellä, niin vihkimys ei ole laillinen. Ja sit se muikki pitäisi teloittaa Onneks ne päivitti ajatuksensa uuteen malliin. Tätä kutsutaan Uudksi Testamentiksi.Toisin kuin nämä maahamme tunkeutujat, jotka edelleen elävät kivikautta malliin...https://www.youtube.com/watch?v=6_MRG5amBWkkohta 1:40Vanha on paljon coolimpi, ihmisuhreja ja massamurhaa Uus on enemmän sitä "lässyn lässyn"
Toi usko on vähä jännä homma.Mä pidän itteeni ei uskovaisena.Mutta kun kärryillä kuskattiin pumppuleikkaukseen,niin tais kuitenki pieni levollelasken mielessä käydä.
Lainaus käyttäjältä: +200 - 09.04.16 - klo:19:31Toi usko on vähä jännä homma.Mä pidän itteeni ei uskovaisena.Mutta kun kärryillä kuskattiin pumppuleikkaukseen,niin tais kuitenki pieni levollelasken mielessä käydä.Pelaat kaksilla korteilla -> helvetin pohjaton prunnineva kutsuu
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.04.16 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: +200 - 09.04.16 - klo:19:31Toi usko on vähä jännä homma.Mä pidän itteeni ei uskovaisena.Mutta kun kärryillä kuskattiin pumppuleikkaukseen,niin tais kuitenki pieni levollelasken mielessä käydä.Pelaat kaksilla korteilla -> helvetin pohjaton prunnineva kutsuu Jos se vain on C-alueella,niin sen kyllä kestää