Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valio laajentaa  (Luettu 14828 kertaa)

Elias N

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175

Viimeksi muokattu: 05.04.16 - klo:13:47 kirjoittanut Elias N

"Valta turmelee ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti"   "Kontrolloimatonta valtaa ei pitäisi olla kenelläkään"

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Valio laajentaa
Hyvä Valio!

Elias N

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Valio laajentaa
Lisää pr:ää...

http://yle.fi/uutiset/valio_taistelee_ruokakauppojen_hyllypaikoista_venajalla_vientipakotteista_huolimatta/8774083

Liekö lähestyvä yhtiökokous vaikuttanut tähän tiedotuksen määrään...vitsi vitsi ;) :D ;D
"Valta turmelee ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti"   "Kontrolloimatonta valtaa ei pitäisi olla kenelläkään"

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Valio laajentaa
Joku nimimerkki kyseli sitä että lyökö tuotekehittely leiville. Valion strategiana on saada huonosti kannattavat tuotteet pois ja niiden tilalle paremmin kannattavia tuotteita. Sen seurauksena kannattava vienti on aloitettu Ruotsiin ja Tanskaan.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Valio laajentaa
Sokerin vähentäminen jogurteista vaatii lisää tilaa Riihimäellä.  :o

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2856
Vs: Valio laajentaa
Sokerin vähentäminen jogurteista vaatii lisää tilaa Riihimäellä.  :o

Sokerin vähentäminen niin että maistuvat edelleen hyvältä  ;)  Siinä onkin aikamoinen taikatemppu jos onnistuu. Mutta on Valion tuotekehitys aika uraauurtavissa tempuissa kyllä onnistunut. Viimeisimpänä Better, joka on uskoakseni maailman ensimmäinen siedettävän makuinen kevytlevite.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 784
Vs: Valio laajentaa
BETTRE hän sopii suoraan swedu markkinoille.... ;D

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Valio laajentaa
Sokerin vähentäminen niin että maistuvat edelleen hyvältä  ;)  Siinä onkin aikamoinen taikatemppu jos onnistuu. Mutta on Valion tuotekehitys aika uraauurtavissa tempuissa kyllä onnistunut. Viimeisimpänä Better, joka on uskoakseni maailman ensimmäinen siedettävän makuinen kevytlevite.
Valion ainoa kelvollinen jogurttituote oli pitkään bulgarialainen. Nyt on tainnut tulla maustamattomia ja maustamaton-pohjaisia (marja, vilja ym.)1-litraisia.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2856
Vs: Valio laajentaa
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/valio-valsa---vahemman-suolaa-sama-erinomainen-maku/


Siis onhan Valiolla tuotekehitys vähän muuta kuin keskimäärisellä elintarvikeyhtiöllä. :)

ja pig24:n suu voi olla tuohesta, mutta ovathan esim Valion kreikkalaiset kerrosjogurtit tosi hyviä.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Valio laajentaa
Suolajuttu on uusi. Kannattaa rummuttaa.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Valio laajentaa
Kylläkai Valiolla lepää kaikki kortit erikoistuotteitten varasssa. Ainakaan minä pysty ja raski juoda muuta kuin jotain tyyliin -pirkka laktoositon kevytmaitojuoma.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2856
Vs: Valio laajentaa
Kylläkai Valiolla lepää kaikki kortit erikoistuotteitten varasssa. Ainakaan minä pysty ja raski juoda muuta kuin jotain tyyliin -pirkka laktoositon kevytmaitojuoma.

"Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Evankeliumi Luukkaan mukaan 18


Ja olen aina kokenut tuon niin, että liittyy lähinnä niihin rikkaisiin jota ovat myös kitsaita. Tai ehkä niin että rikkaalle on tosi vaikeaa olla olematta kitsas. Ja kun on kitsas, niin ei millään ole kovin hyvä kristitty.

Viimeksi muokattu: 07.04.16 - klo:18:52 kirjoittanut antti-x

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Valio laajentaa
Kylläkai Valiolla lepää kaikki kortit erikoistuotteitten varasssa. Ainakaan minä pysty ja raski juoda muuta kuin jotain tyyliin -pirkka laktoositon kevytmaitojuoma.

"Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Evankeliumi Luukkaan mukaan 18


Ja olen aina kokenut tuon niin, että liittyy lähinnä niihin rikkaisiin jota ovat myös kitsaita. Tai ehkä niin että rikkaalle on tosi vaikeaa olla olematta kitsas. Ja kun on kitsas, niin ei millään ole kovin hyvä kristitty.

Tää maidontuottaja on kyl uskovaisex miehex varsin perso rahalle. :-X
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valio laajentaa
Kylläkai Valiolla lepää kaikki kortit erikoistuotteitten varasssa. Ainakaan minä pysty ja raski juoda muuta kuin jotain tyyliin -pirkka laktoositon kevytmaitojuoma.

"Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Evankeliumi Luukkaan mukaan 18


Ja olen aina kokenut tuon niin, että liittyy lähinnä niihin rikkaisiin jota ovat myös kitsaita. Tai ehkä niin että rikkaalle on tosi vaikeaa olla olematta kitsas. Ja kun on kitsas, niin ei millään ole kovin hyvä kristitty.

Mä oon kohta 40 vuotta pohtinut, että miksi kamelin edes pitäisi päästä neulansilmän läpi  ???

Mut kyl se siitä menis. Jauhaa sen ihan nesteeksi ja sitten kovalla paineella läpi  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Valio laajentaa
Sokerin vähentäminen niin että maistuvat edelleen hyvältä  ;)  Siinä onkin aikamoinen taikatemppu jos onnistuu. Mutta on Valion tuotekehitys aika uraauurtavissa tempuissa kyllä onnistunut. Viimeisimpänä Better, joka on uskoakseni maailman ensimmäinen siedettävän makuinen kevytlevite.
Valion ainoa kelvollinen jogurttituote oli pitkään bulgarialainen. Nyt on tainnut tulla maustamattomia ja maustamaton-pohjaisia (marja, vilja ym.)1-litraisia.


valion raejuusto on kyllä ihan must. joka kerta kaupassa käydessä joutuu ostamaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...