Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siinä se pötköttää  (Luettu 4705 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Siinä se pötköttää
Minä jo että Sepeteuksesta tullut isoisä tms.... ja kuva onnellisesta ukista soutulavittalla kera pienen toukan olis ollut tuon pieksetyn Hölöniuksen tilalla...

Mutta ei niin ei. Vielä toistaiseksi. ;)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Siinä se pötköttää
Minä jo että Sepeteuksesta tullut isoisä tms.... ja kuva onnellisesta ukista soutulavittalla kera pienen toukan olis ollut tuon pieksetyn Hölöniuksen tilalla...

Mutta ei niin ei. Vielä toistaiseksi. ;)

  Tuotin pettymyksen. Nuo vävykokelaat on niin nahjuksia, että ei niistä oo mihinkään. Maituva vaan kittaavat. Johan siinä mennee ito ;)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Siinä se pötköttää
Minä jo että Sepeteuksesta tullut isoisä tms.... ja kuva onnellisesta ukista soutulavittalla kera pienen toukan olis ollut tuon pieksetyn Hölöniuksen tilalla...

Mutta ei niin ei. Vielä toistaiseksi. ;)

  Tuotin pettymyksen. Nuo vävykokelaat on niin nahjuksia, että ei niistä oo mihinkään. Maituva vaan kittaavat. Johan siinä mennee ito ;)
Niin, pitäisi jotain itää Maijussa eikä maijussa. Mutta maijussahan ei idä muu kuin home ja hapan maku. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Siinä se pötköttää
van justaahan sepe sanosi, jotta ei se vika ole maijussa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Naturalis

  • Vieras

navettapiika

  • Vieras
Vs: Siinä se pötköttää
Kinnas moka! ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/art-2000001153762.html
Tämäkin meni sitten välineurheilijaksi..eikös se joku sanonut, että kun kunto loppuu syytetään välineitä... ::)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Siinä se pötköttää


Niin suomalaista. Niin suomalaista.

Kun Helenius voittaa matsinsa, nää sepeteukset ei laita kuvaa tai linkkiä yhteenkään keskusteluketjuun.

Kun Helenius tyrmätään, rakkikoirat on heti paikalla ilkkumassa.

Niin suomalaista. Niin suomalaista.

Onko kiva lyödä lyötyä? Onko kiva ilkkua huippu-urheilijalle, jonka lajista ei tiedä yhtään mitään?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Naturalis

  • Vieras
Vs: Siinä se pötköttää
Onko kiva ilkkua huippu-urheilijalle, jonka lajista ei tiedä yhtään mitään?
Kyseinen "huippu" oli jo neljännessä erässä täysin puhki ja sekaisin. Heti ekassa erässä oli nähtävissä että kuka ottelua vie ja kuka vikisee... ;)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Siinä se pötköttää
Onko kiva ilkkua huippu-urheilijalle, jonka lajista ei tiedä yhtään mitään?
Kyseinen "huippu" oli jo neljännessä erässä täysin puhki ja sekaisin. Heti ekassa erässä oli nähtävissä että kuka ottelua vie ja kuka vikisee... ;)

Jos Euroopan Mestari ei ole mielestäsi huippu-urheilija, niin onnea vaan sullekin.

Ammattilaistilastoissa 23 ottelua, niistä 22 voittoa, 13 tyrmäyksellä.

1 ainoa tappio, eli juuri tämä viimeinen matsi ja rakkikoirat heti kimpussa.

Jokaiselle tulee urallaan mukaan myös ns. huonoja otteluja. Niin tuli jopa Tysonillekin aivan huipullakin ollessaan.

Sepeteus saa hävetä -jos osaa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Siinä se pötköttää
Idiootti on siinävaiheessa kun alkaa nyrkkeilijäksi.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Siinä se pötköttää
Heleniukselle tuli väsymys käpälään kunto ei ollut kohdallaan.Maalima alkoi sumentua (väsymys )ja suojaus alkoi pettämään.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siinä se pötköttää
Idiootti on siinävaiheessa kun alkaa nyrkkeilijäksi.

 ;D ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Siinä se pötköttää
Idiootti on siinävaiheessa kun alkaa nyrkkeilijäksi.

Mene sanomaan se vaikkapa Asikaiselle tai Heleniukselle päin naamaa, niin ehkä äkkiä huomaat itse olleesi melkoinen idiootti. ;) ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siinä se pötköttää
Idiootti on siinävaiheessa kun alkaa nyrkkeilijäksi.

Mene sanomaan se vaikkapa Asikaiselle tai Heleniukselle päin naamaa, niin ehkä äkkiä huomaat itse olleesi melkoinen idiootti. ;) ;D

Miksi pitäisi mennä sanomaan?????

Mene sinä kaljupää elvistelemään ja laukomaan mamutotuuksia jonnekin kebabiin, ai niin, ethän sää maitonaama uskalla. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Siinä se pötköttää
Idiootti on siinävaiheessa kun alkaa nyrkkeilijäksi.

Mene sanomaan se vaikkapa Asikaiselle tai Heleniukselle päin naamaa, niin ehkä äkkiä huomaat itse olleesi melkoinen idiootti. ;) ;D

Miksi pitäisi mennä sanomaan?????

Mene sinä kaljupää elvistelemään ja laukomaan mamutotuuksia jonnekin kebabiin, ai niin, ethän sää maitonaama uskalla. ;D

Eiks sun pitänyt kirjoittaa tuo "anana?"

 Kuka on kaljupää? laukomaan totuuksia "kebebiin?" Ruoan sisäänkö pitäisi jollain tavalla mennä? ;D Maitonaama? No, niin olet sinäkin maitonaama...et se siitä herjasta...osui oman nilkkaasi, Sami... ;D

 Dille... mene nyt tekemään sitä kuusiklapia äläkä sitten keskikesällä... ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!