erittäin hieno vastaveto kaikenmaailman hesburger hepuille ja terminaattoreille, mukavaa että vasemmistossa on omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä...tämä jos mikä on sitä aitoa työnteon kannustavuuden lisäystä ja tukiloukkujen purkamista

http://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/vasemmiston-lakialoite-10-euron-minimipalkka/
Kyllä mä oon tienyt aina että VASURIT on asuneet jossain pullossa, mutta että tämä! Se puteli on varmaan mariaanien haudasta nostettu! Eihän kukaan joka edes vähän jotain tekee suostu edes pimeänä vähempään tuntipalkkaan nykyään!
Missäköhän pullossa se terminaattori asuu? Valitettavasti kaupan alalla, siivousalalla, monella muullakin alalla ihmiset joutuvat tuohon alle kympin tuntipalkkaan tyytymään... Monen alan TESsikin on alle tuon.
Pitää myös muistaa että monella alalla tunti palkka on matala, mutta erilaiset lisät taas nostaa kuukausiansiota. Ylityölisä, vuorolisä, viikonloppu lisä, pyhälisä, iltalisä ja ynm. Minun kanta on että normi perus tuntipalkka oli yötyö, päivätyö, iltatyö, pyhätyö tai viikonloppu työ. Palkkaa vähintään sen verta että tulee toimeen jotta nuista lisistä päästään erilleen. Ehkä se 10€/tunti vois olla silloin hyvä pohja palkkana. Tosin se kaupan kassa joka luotamusmiehenä toimii saa juuri tuon 10€/tunti!